driverinblack
Turbo är roligt men dyrt
Visserligen ingen Busa på bilden, men snyggt är det..
man vill ju kunna kör långt utan att behöva hörselkåpor hehe. man blir less på att ha en högljud hoj ganska snabbt. men smaken är som ....
ikväll har man hållt på att koppla in shiftlightet/växelindekatorn. har även tagit bort röret. de går lättare att linda värmebandaget då. fasen va man (älskar) allt som har med el att göra de kommer ner uppdateringar i morgon.
Jo, det ska ju funka i vardagen också.. En del snack om att turbon dämpar ljudet, hur är det egentligen?man vill ju kunna kör långt utan att behöva hörselkåpor hehe. man blir less på att ha en högljud hoj ganska snabbt. men smaken är som ....
nu ser du sådär "arg" ut igen. du som alltid verkar ha ett leende på läpparna..
är de skolreflexen att när man knäpper kort i skolan så ska man se hård ut men man ser bara sur ut
Jo, det ska ju funka i vardagen också.. En del snack om att turbon dämpar ljudet, hur är det egentligen?
är de skolreflexen att när man knäpper kort i skolan så ska man se hård ut men man ser bara sur ut
visst dämpar turbo ljudet men uppåt 6-7 tusen varv då sjunger de på ganska bra hehe
Lova att du byter ut original styrisen så det inte går åt helvete.
Älskar tråden! Nu har du underhållit oss hela vintern med hojen. Hoppas verkligen det blir lika bra som du önskar.
är de något fel på den ?
Min uppfattning är att dom inte funkar alls. Och ska du sätta ner framhjulet i 300 kan det ju vara skönt med en som funkar. Men jag kan ju ha fel ang funktionen i din.
Körde sådär förut, mest pga att ett sånt avgassystem går ruggigt fort att bygga Och ont om tid är det ofta gott om.
Men som det sägs så blir det lite jobbigt i längden, på låga varv så funkar det men det skriker som bara den när man varvar ur.
Man blev ju lagomt populär hos grannarna när man skulle på jobbet klockan 05.15 och startat hojen. Iom att jag kör på etanol så behöver jag hålla rätt mycket varv på den för att den ska gå när den är kall. Dånade i hela stan. Mindre poppis, hehe.
Sen förövrigt så även om det är ett rätt elakt ljud utan dämpare så tycker jag det som låter trasigt på något sätt.
Nåja, nu ska jag inte våldta din tråd mer, keep up the good work så får vi hoppas att det kommer en filmsnutt inom kort med uppstarten
Jo turbon dämpar ljudet en hel del, själv har jag ett megautblås på min dämpare å efter det kört på Anderstorp som har stränga ljudkrav å det har aldrig vart några som helst problem.
Styrdämparn har jag inte vart med om att den vart dålig heller, har blivit en hel del högfartswheelies efter jag montera turbo å aldrig upplevt att den skulle vara instabil
Snyggt bygge iaf
Visst känns det manligt å mecka ihop en maskin med fläkt
Här e min maskin iaf
orginalburk is the skit . alltid retar det någon . skämt o sido. jag valde orginalljudämparen pga att jag inte vill köpa en annan dämpare för en massa pengar man inte har. så därför snålade jag in. men men de kommer alltid en vinter efter sommaren så vi får se vad som händer då.
PMa så polerar jag för en billig peng...
tur att man lyssnar på radio guld. så de blir drag i garaget
Ett järnsågsblad och 20 popnitar har du råd med
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring