Har setat här och läst hela tråden från början nu och måste bara säga GRYMT jobbat! sjukt imponerad hoppas allt går bra och fortsätt sen får du sätta några riktigt bra tider på strippen!
Du har väl kasstat returvajern
Den gör ingen glad bara segare gång och håller imot för mycket vid baktändningar
Har kört i 10 år utan returvajer utan problem
Grymt mycke härligare kännsla , Inte minst när man går å torrgasar
Det blir liksom kluck kluck ljud i ändläget , Det är viktigt
När du ändå är där å meckar så ta bort stoppskruven för snabbtomgången ( choken )
Användbart som semestergas när man glider hehe ( och vid meck )
En rejäl bromsvätskebehållare på min ära!
Är du inte sugen på att göra delarna själv istället för att ha farsgubben till att snida ihop dom? Egen säd är guld värd, typ.
klart jag vill men har inte den maskin parken han har på sitt jobb,, men de kommer nog med tiden. heregud jag är ju bara 23 år än så länge,
när jag köper egen kåk med garage då blir det annat lite svårt att få in en fräs/svarv i en 1a på 46 kvadrat
Aha, jag trodde att han hade verkstad privat så du kunde låna fräs och svarv. Då vore det annat.
Det är lite farligt annars att ha farsan som hjälp i olika projekt. Jag var i ungefär samma sits som du när jag var yngre då farsan gärna hjälpte till med krångliga bitar som skulle tillverkas i metall och trä, efter ett tag gick det så långt att jag inte tyckte det var lönt att jag gjorde någonting alls själv då han ändå fick till det mycket bättre.
Ganska precis samtidigt slutade byggena vara kul eftersom man ändå bara stod och sneglade över axeln på farsgubben och gäspade istället för att hållit på själv och lärt sig nåt på kuppen, på senare år har jag jävlats själv istället och nu börjar man faktiskt få lite kläm på det där med svets, fräs och svarv vilket är mycket mer givande.
Vad hände nu då?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |