driverinblack
Turbo är roligt men dyrt
Silicon på kedjelåset är full godkänt Kör på typ blå eller nått så syns de bra när gubbarna på banan ska besiktiga henne
ok vanligt packnings silicon ?
Silicon på kedjelåset är full godkänt Kör på typ blå eller nått så syns de bra när gubbarna på banan ska besiktiga henne
ok vanligt packnings silicon ?
0.o, nice som tusan!
Mer bilder på svingen vill vi ha
Tjena
Jag kanske har missat nåt men har du bänkat denna version av hojen? För du siktade på lite mer effekt nu va?
Å fan det är så pass med krut ändå. 350-360 hästar måste väl fan räcka i hoj. Men det är ju klart, man vill ju inte att hojen ska kännas slö i 350 km/h (ironi). Går det verkligen att köra hojen i vardagstrafik om man trimmar vidare från 350 hästar. Den borde bli djävligt lynnig, minst sagt.
Blire nån sväng till Sättna i sommar? Skulle va kul att se hojen "in action" nu när man följt denna tråd i ett par år=)
Jag ställer på min hoj nu till helgen så det blir nog en sväng om det inte snöar iofs. fan va gött med hela sommaren framför ens fötter.
effekten räcker nog men mycket vill ju gärna ha mer 400 hk på bakhjulet skulle vara roligt att testa. Effekten som jag har nu är de inga problem med alls att gasa gata med. jag tänkte ta licensen på test and tune den 26 maj. Sedan ska man väl gasa första tävlingen på sättna du är välkomman att kicka förbi och surra en stund
fick sadeln alldeles nyss så bilder på den kommer i kväll
400 Då får du nog byta turbo först Den du har klarar bara lite drygt 360 hk
26Maj, Var??
Angående koppling är väl en HAYS Convertable det bästa? http://www.haysmachineworks.com/
Jimmy
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |