2277588 Det är alltid lika patetiskt kul när garagemeckarna me sina fixade dräpare (i sina egna ögon) försöker utmana. Bilarna luktar dan mobility på långa avstånd, dumpventilen välputsad och justerad så den låter på långa vägar, där de kommer med sina kepsar på svaj för att utmana...
Men likt förbannat för dem, trots alla hundratals hästkrafter, och tidkort på det ena och andra så åker de på fetsmisk på motorvägsrace mot en bil som i grunden har 500 hk (dock mer i det här fallet), trots vikten mot sin fördel.
Har bekanta som åker 10or på strippen, tidkort finns tillochmed. Men som ändå inte har en sportmössa på motorvägen (finns även något som heter utväxling/luftmotstånd), vissa bilar är byggda för 330 km/h+ gammalt skräp är inte det. Åkte mot en 600hk+ bmw turbo senast i våras, gled ifrån mer och mer. När mätarnålen passerade 330 var bmw'n så långt bort att han gett upp för längesen.
Nu tror jag inte ens att den där bondmekade korvmojje bilen har så mkt pulver som utlovas, hade den haft det, så hade det varit mindre o-jämt till min fördel
Men var det inte fråga om att köra mot hoj? ...jag lät en polare kör biljäveln jag pratar om, jag smiskade mig själv med STOR marginal med hoj.
Så det känns som du har ett lost-lost läge för dig oavsett