...jag bara vet att Hayden kommer o göra bort sig den här helgen med
Tror Hayden blir kvar i Repsol, japsarna vill ha en amerikan i ett bra honda stall....
I så fall är MotoGP en pinsam kommersiell katastrof i stället för en sport.
Klart han ska vara kvar i MotoGP och kanske t o m i ett Honda-team men absolut inte i deras fabriksteam. Eftersom han verkar gilla yvigare hojar så kanske ryktet att han ersätter Melandri skulle kunna bli intressant.
Cry me a river.
Tror han blir kvar i repsol och att sete tar melandris plats, de snackade om det på qualet idag
...jag bara vet att Hayden kommer o göra bort sig den här helgen med
Framgångarna fortsätter för Nicky och helgen i stort var ju kalas, Nicky kör mkt bra i torrt som i regn. Race vinst klart inom räckhåll om trenden håller i sig..
Jävla otur för hayden, några meter från mål linjen och soppan tar slut, kan knappast skylla hayden för det!
Knappast soppatorsk. Motorn gick inte bra på warm-up lap, men man valde att chansa. Troligen motorhaveri, således.Jävla otur för hayden, några meter från mål linjen och soppan tar slut, kan knappast skylla hayden för det!
Knappast soppatorsk. Motorn gick inte bra på warm-up lap, men man valde att chansa. Troligen motorhaveri, således.
Det är andra racet han kör med en ny motor med pneumatiska ventiler, samt en uppdaterad ram. Det är allmänt känt att motorn inte är riktigt utprovad än.Hörde att han skulle köra på en ny hoj, annan ram och ventiler mm, vet du nått mer om den och om han gjorde detta?
Jävla otur för hayden, några meter från mål linjen och soppan tar slut, kan knappast skylla hayden för det!
visst fan var det hans fel
ekonomiskt körning har varit en del av sporten i ett par år nu..men jag vet juh ingenting så...
'Ekonomisk körning'. Ja, herrejävlar.visst fan var det hans fel
ekonomiskt körning har varit en del av sporten i ett par år nu..men jag vet juh ingenting så...
precis som en snubbe nämnde...att såfort alla andra förarna är i 100% skick så har inte Hayden nån chans. Han har aldrig räckt till att hamna på pallen när alla gör bra ifrån sig i startfältet.
Dont get me started om hans omkörningar...inget high end med det!..klumpig som fan.
Hayden på Kawa sat-team...Tack!
visst fan var det hans fel
precis som en snubbe nämnde...att såfort alla andra förarna är i 100% skick så har inte Hayden nån chans. Han har aldrig räckt till att hamna på pallen när alla gör bra ifrån sig i startfältet.
Dont get me started om hans omkörningar...inget high end med det!..klumpig som fan.
Hayden på Kawa sat-team...Tack!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |