totoro
Är fulladdad ibland
Ja min HD var den mc jag hade längst tidmenar du att harley har pissigaste kvallitet av alla ?
det får du gärna utveckla jag vill höra mer om hur du kom fram till det.
Var aldrig inne på verkstad
Ja min HD var den mc jag hade längst tidmenar du att harley har pissigaste kvallitet av alla ?
I särklass mest merch sedan alltid.menar du att harley har pissigaste kvallitet av alla ?
Jag stod bredvid en Buell på Sveavägen vid Wennergren Center, det vibrerade t.o.m i min 750R när Buellen stod på tomgång och värre blev det när han drog iväg.I särklass mest merch sedan alltid.
HD har jag alltid varit skeptisk till. Polare har haft HD och haft diverse problem, har sett, hört och läst om kvalitets- och tillförlitlighetsproblem. Selektivt minne kanske eftersom jag är anti HD. Jag gillar varken ljudet, utseendet eller kulten som varit. Samma med Indian och oavsett HDs antal cylindrar, kammar, cylindervolym, vikt elektronik, kåpor, högtalare, dragkrokar och hektoliter packväskor. Det gör att jag inte memorerar varifrån jag fått uppfattningen om HDs kvalitet. Det började nog -81. En HD LowRider som vibrerade satan, grejer lossnade såklart och/eller gick sönder. Åt batterier. Den andra, en ElectraGlide hade startproblem, elproblem, den brann och senast jag hörde så hade den skurit på den bakre cylindern. Bägge ägarna är tyvärr avlidna. Åttiotalet är länge sedan men uppfattningen har hållits vid liv av sådant man hör och läser. Om det inte är allmänt känt så borde det i alla fall inte vara okänt bland hojåkare. Jag känner inte till några långmilare förutom han som åker varv efter varv jorden runt på sin långgaffel. Det är ballt.
Jag vet inte vad du har för erfarenheter av HD. Hoppas de bara är goda.
Är det nån reklam för "Disney on wheels"?Vi skippar "lika som bär"-referensen...
View attachment 508971
...och frågar oss istället:
Glädjs fotomodellerna tillsammans med Village people-killen, eller hånskrattar dom åt hans ride?
Frågan har aktualiserats genom Pan American.
ÄR inte fotomodellerna Village People?Vi skippar "lika som bär"-referensen...
View attachment 508971
...och frågar oss istället:
Glädjs fotomodellerna tillsammans med Village people-killen, eller hånskrattar dom åt hans ride?
Frågan har aktualiserats genom Pan American.
ja du det var ju verkligen ett veteskapligt svar på varför hd är skit.I särklass mest merch sedan alltid.
HD har jag alltid varit skeptisk till. Polare har haft HD och haft diverse problem, har sett, hört och läst om kvalitets- och tillförlitlighetsproblem. Selektivt minne kanske eftersom jag är anti HD. Jag gillar varken ljudet, utseendet eller kulten som varit. Samma med Indian och oavsett HDs antal cylindrar, kammar, cylindervolym, vikt elektronik, kåpor, högtalare, dragkrokar och hektoliter packväskor. Det gör att jag inte memorerar varifrån jag fått uppfattningen om HDs kvalitet. Det började nog -81. En HD LowRider som vibrerade satan, grejer lossnade såklart och/eller gick sönder. Åt batterier. Den andra, en ElectraGlide hade startproblem, elproblem, den brann och senast jag hörde så hade den skurit på den bakre cylindern. Bägge ägarna är tyvärr avlidna. Åttiotalet är länge sedan men uppfattningen har hållits vid liv av sådant man hör och läser. Om det inte är allmänt känt så borde det i alla fall inte vara okänt bland hojåkare. Jag känner inte till några långmilare förutom han som åker varv efter varv jorden runt på sin långgaffel. Det är ballt.
Jag vet inte vad du har för erfarenheter av HD. Hoppas de bara är goda.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|