Jo det är dom nöjda.
Har tidigare undrat varför man byter till en likadan som man redan hade. Idag förstår jag dom. Vissa behåller dessutom den gamla.
Min TDM900 15.000 mil. Det finns lågmilare på blocket ibland. Fast jag ska nog klämma ur den lika många mil till först.
Jag har sett flera YouTube-klipp där de säger aldrig mer en Triumph, uppbackat av fel efter fel efter fel och kalla handen från handlaren.
Kan det finnas en koppling mellan mängden merchandise (tröjor, skärp, muggar, o dyl) och pissig kvalitet?
1. HD
2. Triumph
3. KTM
KTM kanske ligger på delad andra. Triumph trea då de kanske har lite bättre kvalitet. Vilka som kommer därefter är oklart.
Jag har två Kawasaki, två Suzuki, två Yamaha och hade världens bästa båtmotor, Honda 50. Hade en Honda 45a men den blev snodd.
Jag kan inte minnas att jag haft någon keps, tröja, jacka eller kaffemugg med någon hojlogga för det. Eller ens den japanska flaggan.
Kommer vi få se flera kinatrogna hojåkare snart tro? Märkesträffar, kinesiskt öl vid grillen, tishan å kepan, ett par rejäla trosor till tanten, en tatuering på armen. Bilen, hojen och fyrhjulingen. Flocken rör sig åt det hållet.