Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Jag ska shoppa en sådan där teamskjorta som Husa har, seda ska jag låta trycka upp på ryggen "Roland öhrn" -wannabe, så ska jag minsann spatsera runt i depåerna å berätta hur saker å ting ska gå till (inget ont om Roland :tummenupp )
Jag skulle vilja kunna skriva "Fast by Öhrn" på min. De som han hjälper med motorer får det.
Varför skulle du det f.ö :va Har hört att Roland själv skrivit "HEDA - the one and only GURU" med stor svart tuschpenna på ryggen av sin skjorta och går runt och säger att han känner dig.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Du behöver inte ta till så hårda ord bara för att jag har bytt upp mig ett snäpp ;), du behöver inte räkna in mig i tätstriden heller, inte ens fall det gäller for fun klassen ;).

Supermoto skrev:
I övrigt (bland de som räknas) hänger det väl på dig, mig och mindrejver nu när mr_qvarnster tappat förståndet. Antar att Yasha inte vågar köra :arsele Men Krattmeister kanske kan övertalas att visa var ett eller annat skåp kan tänkas stå. :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
*asg* :tummenupp

Jaha, de på Husaberg måste känna sig nöjda, och kan dra en paralell med att Yamaha fick över rossi till sitt stall :hihi (Heda från KTM)

Ang, rocksters "byta upp sig" så ska han få se på bullar :fatta! Hoppas det blir någe av det där For Fun eller dyl......

Supermoto skrev:
Har hört att Roland själv skrivit "HEDA - the one and only GURU" med stor svart tuschpenna på ryggen av sin skjorta och går runt och säger att han känner dig.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
mr_rockster skrev:
Du behöver inte ta till så hårda ord bara för att jag har bytt upp mig ett snäpp ;), du behöver inte räkna in mig i tätstriden heller, inte ens fall det gäller for fun klassen ;).
Min målsättning blir samma som förra året: Inte komma sopsist. Vi kan nog slåss rätt bra duÅjag längst bak :huvet :fyllisar Tror våra varvtider i Borås var ungefär lika bra (eller urusla).
Nu kommer ju "tyvärr" Heda ha med sig ett skåp som han ställer på plats så om vi ber snällt kanske vi får vara depågrannar med Gurun.

Tom Byron skrev:
*asg* :tummenupp

Jaha, de på Husaberg måste känna sig nöjda, och kan dra en paralell med att Yamaha fick över rossi till sitt stall :hihi (Heda från KTM)

Ang, rocksters "byta upp sig" så ska han få se på bullar :fatta! Hoppas det blir någe av det där For Fun eller dyl......
Hörde att när beskedet nådde Mattighofen blev de först ledsna att ha tappat Gurun från KTM men sen införde de en ny helgdag när de kom på (de är inte så snabba) att det här är ÄNNU bättre.
Nån slags klassindelning lär det bli. Hoppas bara att det blir Elit/FF och inte nån tråkig cc-indelning. Ska vi begära att ett tillägg görs till FF-reglementet? ALLA måste vara rätt bakis på tävlingsdagen? Visst skulle det bli skoj...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag ställer då nog inget skåp på plats, bara man får vara med så e jag glad :banana

Men det är låååååååångt dit :gnissla

Supermoto skrev:
Min målsättning blir samma som förra året: Inte komma sopsist. Vi kan nog slåss rätt bra duÅjag längst bak :huvet :fyllisar Tror våra varvtider i Borås var ungefär lika bra (eller urusla).
Nu kommer ju "tyvärr" Heda ha med sig ett skåp som han ställer på plats så om vi ber snällt kanske vi får vara depågrannar med Gurun.

QUOTE]

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Jepps! Det får jag hoppas. Fast nu ligger jag i hårdträning under vintern och kör cross och hoppas på att bli lite lite snabbare på gruset iallafall...

Ett skåp? Jag brukar åka med betonghåltagarbussen och jg:stradingbussen brukar också vara med. Där finns det grejjer ;)

Hoppas det blir en FF klass.. vore onekligen lite roligare.

Alla ska vara bakis? Det låter som en toppenide'!

- Johan

Supermoto skrev:

Hörde att när beskedet nådde Mattighofen blev de först ledsna att ha tappat Gurun från KTM men sen införde de en ny helgdag när de kom på (de är inte så snabba) att det här är ÄNNU bättre.
Nån slags klassindelning lär det bli. Hoppas bara att det blir Elit/FF och inte nån tråkig cc-indelning. Ska vi begära att ett tillägg görs till FF-reglementet? ALLA måste vara rätt bakis på tävlingsdagen? Visst skulle det bli skoj...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hehehe, det där kan man ju mörka lite.....

Man beter sig som ett svin i depån på kvällen, (utan att störa de som verkligen vill sova) men visa sina medtävlare hur man dansar på borden osv..... sedan på morgonen glider man runt i en morgonrock och tofflor å dricker vatten i massor så man ser lite dassig ut.......

I verkligeheten har man pimplat vatten i massor, å HB-dunken innehåller vatten med sportdryck så det är grumligt å ingen vågar smaka :yoparty

Så när alla håller på att kicka sig svettiga av ansträngningen så trycker på på elstarten å är i själva verket laddad till 180%........

sedan vaknar man snabbt å inser att 25 bakfulla motardåkare kör fortare än en själv :3freak

mr_rockster skrev:
Alla ska vara bakis? Det låter som en toppenide'!

- Johan

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Supermoto skrev:
Samtidigt som Jocke försvann tillkom... ehhh.... jag och namn... ehhh... Hörvell, Heuvell. Nåt som börjar på H och slutar med vall eller vell. Tror jag.
Har hört snack om att Laxåkillen Daniel Persson ska börja köra för Husa. Antar att det då handlar om enduro. Han var och testade 450/550 samtidigt som mig och mindröver i Laxå.
Vad gäller motard vet jag inget faktiskt men antar att Martin Lind kör även 04 även om hans satsning ligger i VM. John Stambeck som körde bra som FAN på Barkarby ska satsa ännu mer till 04 vad jag vet. Han hade f.ö bästa varvtiden av alla på Barkarby innan han fastnade i en halmbal. Von Klintedorfer vet jag inte vad han gör nästa år.
I övrigt (bland de som räknas) hänger det väl på dig, mig och mindrejver nu när mr_qvarnster tappat förståndet. Antar att Yasha inte vågar köra :arsele Men Krattmeister kanske kan övertalas att visa var ett eller annat skåp kan tänkas stå. :7peta

ursäkta en orangeåkande hädare i husabusaguru tråden men va tvungen o reda ut lite namn...

Jörgen Huvell heter typen som ska köra Husa 550 i både motard och cross -04 ( kom bara på 3e plats i 250cc cross SM så han kan nog inte köra...)
Martin Lind blir "fabriksåkare" och satsar på både SM och EM i motard.
John Stambeck ska köra SM och EM han med och ligger i hårdträning på lösa underlag och kommer nog bli läskigt snabb...

Ni andra får väl kanske öka lite innan mossan hinner växa fast ordentligt :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
No problemo MAN du är så välkommen :Bugar

Ska alltså Lind sluta åka Enduro, eller både och??

Mossa? Jag som trodde att brillorna började imma igen, hehe :gnissla

rejser skrev:
ursäkta en orangeåkande hädare i husabusaguru tråden men va tvungen o reda ut lite namn...

Jörgen Huvell heter typen som ska köra Husa 550 i både motard och cross -04 ( kom bara på 3e plats i 250cc cross SM så han kan nog inte köra...)
John Stambeck ska köra SM och EM han med och ligger i hårdträning på lösa underlag och kommer nog bli läskigt snabb...

Ni andra får väl kanske öka lite innan mossan hinner växa fast ordentligt :7peta

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
njae, Lind ska inte köra enduro VM längre verka det som, han hade insett att han nog inte blir weltmajzter.

Du vet väl att det finns en väldigt aggressiv mossa (husogallius bakterius) som gillar blågula hojar :hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
aha, jag trodde det var virus som drabbade föraren, slow-us down-us, det har jag kämpat med hela min tid på hojar.....

sedan på isen brukar jag få, sköldpaddus-tempus....... :)

rejser skrev:
njae, Lind ska inte köra enduro VM längre verka det som, han hade insett att han nog inte blir weltmajzter.

Du vet väl att det finns en väldigt aggressiv mossa (husogallius bakterius) som gillar blågula hojar :hihi

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Tom Byron skrev:
aha, jag trodde det var virus som drabbade föraren, slow-us down-us, det har jag kämpat med hela min tid på hojar.....

sedan på isen brukar jag få, sköldpaddus-tempus....... :)

mmm tyvärr hjälper inte hojbyte mot slow-u down-down och sniglus-0-tempus :huvet

men wtf man ska ju ha sköj (kul) thats the poäng :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nä, men offroadis fjädrus kanske är bättre i skogen

Sedan kan man lura sig själv å tro att man åker fortare på en smidigare hoj, kallas lurus sig självus...... :hihi

rejser skrev:
mmm tyvärr hjälper inte hojbyte mot slow-u down-down och sniglus-0-tempus :huvet

men wtf man ska ju ha sköj (kul) thats the poäng :yoparty

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
rejser skrev:

Du är såklart välkommen :krama

Det var ju det jag sa... typ.... fast inte lika exakt, hehe.
Du kanske vet mer... Ska Martin byta upp sig till 650 eller behåller han 550n. John fortsätter på sin 650 -02??

Jag har f.ö precis bytt till dubbelglas i mina Smith så imman är ett minne blott men den jävla mossan är ju skitsvår att få bort :4skrika

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Supermoto, det stod inget om oss :va Kanske kommer på den riktiga pressreleasen :hihi

Jihaa, nu snöar det här ivf, :Bugar Mera minusgrader :tummenupp

Supermoto skrev:

Du kanske vet mer... Ska Martin byta upp sig till 650 eller behåller han 550n. John fortsätter på sin 650 -02??

Jag har f.ö precis bytt till dubbelglas i mina Smith så imman är ett minne blott men den jävla mossan är ju skitsvår att få bort :4skrika

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Supermoto, det stod inget om oss :va Kanske kommer på den riktiga pressreleasen :hihi

Jihaa, nu snöar det här ivf, :Bugar Mera minusgrader :tummenupp
Du har inte fått nåt nyhetsbrev ännu antar jag. Husa Scandinavia skickar nyhetsbrev till alla som köpt ny hoj senaste två (eller nåt sånt) åren. Har nog ett par gamla du kan få. Det kommer nog stå i nästa att fabrikssatsningen även innefattar två Husaclowner som kommer vara i vägen mest hela tiden men de är jäkligt snygga och coola och kommer sno de andra förarnas flickvänner/snygga fruar. Tror jag iaf...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hm.... nää, det där med fruar/flickvänner skippar vi, vi drar ned på stan å fixar egna (singlar) till vårat harem så blir de våra "fruar" i depån så kan konkurenterna psykas när de kliar sig i skallen :va och undrar varför vi har tre............. stycken var att kela med :hihi

Muhahaha

Supermoto skrev:
Du har inte fått nåt nyhetsbrev ännu antar jag. Husa Scandinavia skickar nyhetsbrev till alla som köpt ny hoj senaste två (eller nåt sånt) åren. Har nog ett par gamla du kan få. Det kommer nog stå i nästa att fabrikssatsningen även innefattar två Husaclowner som kommer vara i vägen mest hela tiden men de är jäkligt snygga och coola och kommer sno de andra förarnas flickvänner/snygga fruar. Tror jag iaf...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermoto skrev:
Que? Det där nyhetsbrevet har jag aldrig sett röken av. För jävligt.. :(

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Supermoto skrev:

vet inget mer än så, läste om det i nya Idrottsbladet.

vavade ja sa....beware of the mossa :arsele

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kolla lite phettigt!!!

Ett rör på varje sida :Bugar

Lite sebringstuk fast med phetare burkar

Bifogat

• husaberg.jpg