Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Trög? Det har jag inte sagt

Nä fy bubblan, nu spökar ditt inlägg precis på midnatt..........hm..........DÅ är det dags att sova.......annars kommer du å spökar med massa ktm-stuff i skallen...... :tungan

Natti natti.

:hej
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jaha, efter ännu en helg så lyckas ni slänga ihop 23kg ordbajs. Mucho impressivo :tummenupp

Mailade David på Husaberg om han visste nåt om fina avgassystem till Husa och passade även på att fråga om leveranser av hojar till vårt fina norden. Saxar lite från svaret som kom i morse. "Såhär ligger det till, alla motarder är inte tillverkade. Alla -04 MC tillverkas i batcher (med intervall) så tex just nu skickas motarder ut på Fredag denna veckan till de som har beställt i den batchen. Nästa leverans på just motarder är om 5 veckor. Övriga modeller finns för mer eller mindre omgående leverans."

Bara att hoppas du ligger i den här veckans batch alltså. Det visar sig att vi faktiskt hade lite rätt bägge två ang. produktionen :)

Yasha :7peta Ska du köra med KTM-kruka :kocko :va
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
mr_rockster skrev:
Heda och sugermoto: Har ni fått era grejjer än?
Jepp, hämtade i fredags :tummenupp

Men jag saknade den lilla plastflärpen som håller bromsslangen och sladden till mätaren på vänstra gafelskyddet. Fult att ha den blå där ju.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Yasha :7peta Ska du köra med KTM-kruka :kocko :va
NEJ!!! :huvet Jag fokuserar starkt på att det är en ex-gurukruka!!! :4skrika

Alla andra eventuella anknytningar till äckliga, orangea saker, förtränger jag OBÖNHÖRLIGEN!!! :gnissla

Den är så vackert silverglittrig, med fena och allt... Jag ser ju riktigt schnabb ut med den på! :tuttar

För övrigt har jag ju lånat den tidigare och fick inga utslag, så min reaktion är helt klart med sanningen överensstämmande! :tungan
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Fredag, det är väl runt den 20 22a? Alltså om jag får vänta 5veckor till så...........GRRRRRRRRR :huvet :huvet :huvet Då e det ju slutet på December som gäller.......*vill inte*.......håller tummarna

Först ljuger du om smc 525, sedan det här...... du bara hittar på en massa hela tiden...... :tungan :tungan *just kidding*

Supermoto skrev:
Mailade David på Husaberg om han visste nåt om fina avgassystem till Husa och passade även på att fråga om leveranser av hojar till vårt fina norden. Saxar lite från svaret som kom i morse. "Såhär ligger det till, alla motarder är inte tillverkade. Alla -04 MC tillverkas i batcher (med intervall) så tex just nu skickas motarder ut på Fredag denna veckan till de som har beställt i den batchen. Nästa leverans på just motarder är om 5 veckor. Övriga modeller finns för mer eller mindre omgående leverans."
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det hade inte kommit någe i Fredags så jag hoppas på idag. En fråga bara, visar man leg när man hämtar grejorna? Eller kan "vemsomhelst" hämta ut det?


mr_rockster skrev:
Heda och sugermoto: Har ni fått era grejjer än?
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ljuger aldrig! Men att vidarebefodra vad andra sagt kan ju ibland bli rätt likt...

Du behöver inget leg om det är bussgods vi snackar.

Bilden verkar vara borttagen...

Förresten. Alec Metro... Var det han som inte dök upp eller han som fick överta huvudrollen :va
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Tom Byron skrev:
Det hade inte kommit någe i Fredags så jag hoppas på idag. En fråga bara, visar man leg när man hämtar grejorna? Eller kan "vemsomhelst" hämta ut det?
Ingen aning, själv har jag aldrig fått något bussgods, bara skickat...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Du SKREV att smc 525 skulle komma, sedan att ALLA -motarder var gjorda. Skriver supermoto någe så ÄR det så, det är nog husaberg/ktm som gjort fel :tungan :tungan

nu funkar bilden.....

Ang, Alec? Jag fattar inte.... Husan jag provade heter ju Traci Lords så jag lär ju hitta någe som passar..... MUHAHAH

Supermoto skrev:
Ljuger aldrig! Men att vidarebefodra vad andra sagt kan ju ibland bli rätt likt...

Du behöver inget leg om det är bussgods vi snackar.

Bilden verkar vara borttagen...

Förresten. Alec Metro... Var det han som inte dök upp eller han som fick överta huvudrollen :va
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Du SKREV att smc 525 skulle komma, sedan att ALLA -motarder var gjorda. Skriver supermoto någe så ÄR det så, det är nog husaberg/ktm som gjort fel :tungan :tungan

nu funkar bilden.....

Ang, Alec? Jag fattar inte.... Husan jag provade heter ju Traci Lords så jag lär ju hitta någe som passar..... MUHAHAH
Vad jag visste så skulle den det. Var tydligen felaktig info :rolleyes:
Samma källa var tydligen lite virrig / supervirro var det. Kanske menade att första batchen var klar.
Jag får upp en bild på två tjejer. Kollar man inte via din länk finns samma bild fast med annan text.

Alec Metro var väl killen som skulle vara med i "Rhapsody in cock" men som aldrig dök upp till inspelningen.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Rigge har fifflat, han skickade länken, går tydligen att ändra texten :D

Faan va du är insatt i branschen då!

Supermoto, the XXX-allvetare :Bugar

Supermoto skrev:
Vad jag visste så skulle den det. Var tydligen felaktig info :rolleyes:
Samma källa var tydligen lite virrig / supervirro var det. Kanske menade att första batchen var klar.
Jag får upp en bild på två tjejer. Kollar man inte via din länk finns samma bild fast med annan text.

Alec Metro var väl killen som skulle vara med i "Rhapsody in cock" men som aldrig dök upp till inspelningen.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Rigge har fifflat, han skickade länken, går tydligen att ändra texten :D

Faan va du är insatt i branschen då!

Supermoto, the XXX-allvetare :Bugar
Kolla "Casting till porr" längst ner till vänster.
Kanske inte skulle avslöjat min icke-allvetar-status men men...
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Mmmm, vad skrev han om avgasrören då?

BERÄTTA för oss andra som bara e wannabes :)

Supermoto skrev:
Jaha, efter ännu en helg så lyckas ni slänga ihop 23kg ordbajs. Mucho impressivo :tummenupp

Mailade David på Husaberg om han visste nåt om fina avgassystem till Husa och passade även på att fråga om leveranser av hojar till vårt fina norden. Saxar lite från svaret som kom i morse. "Såhär ligger det till, alla motarder är inte tillverkade. Alla -04 MC tillverkas i batcher (med intervall) så tex just nu skickas motarder ut på Fredag denna veckan till de som har beställt i den batchen. Nästa leverans på just motarder är om 5 veckor. Övriga modeller finns för mer eller mindre omgående leverans."

Bara att hoppas du ligger i den här veckans batch alltså. Det visar sig att vi faktiskt hade lite rätt bägge två ang. produktionen :)

Yasha :7peta Ska du köra med KTM-kruka :kocko :va
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Mmmm, vad skrev han om avgasrören då?

BERÄTTA för oss andra som bara e wannabes :)
Ev. trodde han att Jocke Karlsson (den svikaren :mad:) tog hem system. Men det var FP och jag vet inte om det kan bli bättre än vad HusaForce fixar. Kolla på www.Jocke.se för mer info om andra pryttlar han säljer. Står nästan inget alls där men jag har skickat en förfrågan iaf. Meddelar SÅKLART svar så fort ajg får någe.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Supermuppo, Så vilka åker Husaberg -04?
Alltså inom crossen? Blir det någon motardsatsning, eller hänger det på dig (supermoto) å mig :D



Supermoto skrev:
Ev. trodde han att Jocke Karlsson (den svikaren :mad:) tog hem system. Men det var FP och jag vet inte om det kan bli bättre än vad HusaForce fixar. Kolla på www.Jocke.se för mer info om andra pryttlar han säljer. Står nästan inget alls där men jag har skickat en förfrågan iaf. Meddelar SÅKLART svar så fort ajg får någe.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Supermuppo, Så vilka åker Husaberg -04?
Alltså inom crossen? Blir det någon motardsatsning, eller hänger det på dig (supermoto) å mig :D
Samtidigt som Jocke försvann tillkom... ehhh.... jag och namn... ehhh... Hörvell, Heuvell. Nåt som börjar på H och slutar med vall eller vell. Tror jag.
Har hört snack om att Laxåkillen Daniel Persson ska börja köra för Husa. Antar att det då handlar om enduro. Han var och testade 450/550 samtidigt som mig och mindröver i Laxå.
Vad gäller motard vet jag inget faktiskt men antar att Martin Lind kör även 04 även om hans satsning ligger i VM. John Stambeck som körde bra som FAN på Barkarby ska satsa ännu mer till 04 vad jag vet. Han hade f.ö bästa varvtiden av alla på Barkarby innan han fastnade i en halmbal. Von Klintedorfer vet jag inte vad han gör nästa år.
I övrigt (bland de som räknas) hänger det väl på dig, mig och mindrejver nu när mr_qvarnster tappat förståndet. Antar att Yasha inte vågar köra :arsele Men Krattmeister kanske kan övertalas att visa var ett eller annat skåp kan tänkas stå. :7peta
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag ska shoppa en sådan där teamskjorta som Husa har, seda ska jag låta trycka upp på ryggen "Roland öhrn" -wannabe, så ska jag minsann spatsera runt i depåerna å berätta hur saker å ting ska gå till (inget ont om Roland :tummenupp )



Supermoto skrev:
Samtidigt som Jocke försvann tillkom... ehhh.... jag och namn... ehhh... Hörvell, Heuvell. Nåt som börjar på H och slutar med vall eller vell. Tror jag.
Har hört snack om att Laxåkillen Daniel Persson ska börja köra för Husa. Antar att det då handlar om enduro. Han var och testade 450/550 samtidigt som mig och mindröver i Laxå.
Vad gäller motard vet jag inget faktiskt men antar att Martin Lind kör även 04 även om hans satsning ligger i VM. John Stambeck som körde bra som FAN på Barkarby ska satsa ännu mer till 04 vad jag vet. Han hade f.ö bästa varvtiden av alla på Barkarby innan han fastnade i en halmbal. Von Klintedorfer vet jag inte vad han gör nästa år.
I övrigt (bland de som räknas) hänger det väl på dig, mig och mindrejver nu när mr_qvarnster tappat förståndet. Antar att Yasha inte vågar köra :arsele Men Krattmeister kanske kan övertalas att visa var ett eller annat skåp kan tänkas stå. :7peta
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top