Men jag fick stora röda, kliande utslag på ryggen!!!Ghost skrev:Plast levererad fram till dörren utan transportskador.
Men jag fick stora röda, kliande utslag på ryggen!!!Ghost skrev:Plast levererad fram till dörren utan transportskador.
Yasha skrev:
Spökplasten nu på väg till Spökskrället med jb-express, som tog över efter Krattandeliveries.inc!
Kraschhatten redan invigd, av minihuliganen som körde som ett sviiiin i garaget ikväll!
Puss då!
Och du kan nog också komma på riktigt snuskiga tankar, du... om någon riktigt läcker liten fjortispingla svassar in...
Yasha skrev:Men jag fick stora röda, kliande utslag på ryggen!!!
Yasha skrev:
Kraschhatten redan invigd, av minihuliganen som körde som ett sviiiin i garaget ikväll!
[/SIZE] [/I]
Ja, det är ju KÅTEÄMM!!!Tom Byron skrev:Av plasten??
Nu var det ju inte JAG som var minihuligan, utan min dotter... Jag har snällt suttit bredvid banan och tittat på idag!Tom Byron skrev:Kände du att du fick mera luft med crosskrukan när du flåsar? Klart överlägset
Ja, det såg du väl när vi var ute och muppade i skogen...Tom Byron skrev:Visst går det fortare med hajfena
Yasha skrev:Ja, det är ju KÅTEÄMM!!!
Nu var det ju inte JAG som var minihuligan, utan min dotter... Jag har snällt suttit bredvid banan och tittat på idag!
Tom Byron skrev:Var det som förväntat eller ????
Yasha skrev:Men jag fick stora röda, kliande utslag på ryggen!!!
Ghost skrev:Japp, med lite extra jobb till vinterns mörkaste kvällar.
THNX!! Money on the bank at payday.
Tom Byron skrev:Spöket: Om du undrar varför det är två jack i gaffelskydden så ser du det när du får på motardhjulen, framdäcket tar i där eftersom gaffelskydden är från en offroad -00, då var det ju inte sååååå inne med motarhjul än. Annars e det mesta orört, såg du lilla plastbitarna som satt med gummisnodd, den ena e till gaffelbenet, de två små bitarna är till lyktkåpan å den tredje plastmojen e till nummerplåten... Payday blir bra
Vera, jo vi såg att det muttrads rejält i skogen
Ghost skrev:Den stora svarta är till nummerplåten? Hur då? Fattar inte riktigt hur den kommer in i ekvationen...
Ja ja det visar sig när jag tar ner grejorna till hojen & börjar montera ihop det.
Tom Byron skrev:Den håller fast bromsslagen mot nummerplåten, du hakar i den på ena sidan sedan skruvar fast på andra, busenkelt när du ser hur det ser ut.
Nej, tyvärr når hon inte ner på den än. Det var Polinin! Ska börja ragga en liten 65-80cc till henne nu... Hon har stor huliganpotential nämligen!Tom Byron skrev:Mm, det ska börjas i tid
Åkte hon Husa??
Ghost skrev:Ah, DEN nummerplåten... Trodde det var till den i bak...
Yasha skrev:Nej, tyvärr når hon inte ner på den än. Det var Polinin! Ska börja ragga en liten 65-80cc till henne nu... Hon har stor huliganpotential nämligen!
Tom Byron skrev:Meh...... :kocko , sluddrar jag när jag skriver oxå?
jaja, nu ska jag sova å drömma om Husa
Ghost skrev:Ja jo jag vet att jag är lite trög ibland...
Tom Byron skrev:En KTM SX65 med några pheta scooterhjul på......... heheh
Har diskuterats här hemma ja! Frågan är om det inte går att fixa något bra motardkit till den också?!? Familjen Gull har ju ett par 80cc kåpmojar rullande med hjul som kanske skulle kunna passa... fast det är ju gjutna fälgar på dem förstås.Tom Byron skrev:En KTM SX65 med några pheta scooterhjul på......... heheh
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|