Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Du pysen, kanske räcker att inte ha tummen mitt i handen så brummar de phet :arsele

Nu ska jag hem å skölja rent spökplasten, så bör den dyka upp i början av nästa vecka :tummenupp



Ghost skrev:
Så du menar att det verkligen behövs en hel hög med verktyg & extra kärlek för att hålla igång en husa?? :dummer

:tungan
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Du pysen, kanske räcker att inte ha tummen mitt i handen så brummar de phet :arsele

Nu ska jag hem å skölja rent spökplasten, så bör den dyka upp i början av nästa vecka :tummenupp

Brummar phett gör dom & lill-husan värst av alla speciellt vid gasavslag. :yoparty :bow
Sitter & lurar lite på om man skulle kunna fixa till en ställning till lillan, med dom eldslågorna som tittar fram
så borde det gå att grilla korv samtidigt som man åker i gokarthallen. :jisses :brinnerup

Ah, coolt med lite "ny" plast, då har jag lite att göra när ledan blir som värst. :)


:Bugar :Bugar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
hahaha, kom på en sak när det gäller ljuddämpare

Var ute å åkte med Ducati-Anders (kränger ducati, svårt att gissa va) Hursomhelst så stannade vi å köpte läsk och kexchoklad på en mack. När det var dax att åka lades kexchokladen ned under passagerarsadeln å vi burnade någon timme till.

Hehehehe, gissa om det var svettig för chokladen när vi skulle mumsa nästa break, den hade börjat runnit.............. tänkte inte på att ljuddämparna satte precis under..... :fatta!

Ghost skrev:
Brummar phett gör dom & lill-husan värst av alla speciellt vid gasavslag. :yoparty :bow
Sitter & lurar lite på om man skulle kunna fixa till en ställning till lillan, med dom eldslågorna som tittar fram
så borde det gå att grilla korv samtidigt som man åker i gokarthallen. :jisses :brinnerup

Ah, coolt med lite "ny" plast, då har jag lite att göra när ledan blir som värst. :)


:Bugar :Bugar
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Hehehehe, gissa om det var svettig för chokladen när vi skulle mumsa nästa break, den hade börjat runnit.............. tänkte inte på att ljuddämparna satte precis under..... :fatta!

MUAHAHAHAHAHA :tummenupp :tummenupp :tummenupp


:hihi :hihi :hihi
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha´s kraschhatt blänker, samt spökets plast e nyollad

Vad gör man inte för sina polers en fredakväll i November.

ÅHH, jag får ABSTINENS, ingen hoj att pyssla om, Ebbe får jag komma å terapi-smeka din jetski lite :rolleyes:

EDIT: Fias Jetski :fatta!
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Åh du milde, du menar att du HAR vaxat hjälmen?!? :skrämd

Fast det är klart, som den pozer-wannabe jag är, ska jag väl vara glad att få en ex-hedadel som är POZER-GODIS!!! :Bugar

Du kan få komma ner och putsa lite på lill-Husan, jag orkade inte tvätta henne efter dagens service... :( Och ja, jag fyllde på olja!!! :tuttar

Tom Byron skrev:
Yasha´s kraschhatt blänker, samt spökets plast e nyollad

Vad gör man inte för sina polers en fredakväll i November.

ÅHH, jag får ABSTINENS, ingen hoj att pyssla om, Ebbe får jag komma å terapi-smeka din jetski lite :rolleyes:
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vaxa? Jag..........MOI?

Nää, hur kan du tro det då? Jag har väl aldrig vaxat någe i hela mitt liv, puts e bra. Kanske därför killen på Karlströms inte ens startade hojen när jag bytte in den :D Han sade typ: Den här har du varit rädd om :tummenupp Och, JAA- faktiskt

Har dock lovat mig själv att Husan ska få ett hårdare liv, mera on the limit. Ska åtminstone vurpa på rörken någon gång. Annars blir det min fjärde säsong utan vurpor nu (på rörken allså)

Yasha skrev:
Åh du milde, du menar att du HAR vaxat hjälmen?!? :skrämd

Fast det är klart, som den pozer-wannabe jag är, ska jag väl vara glad att få en ex-hedadel som är POZER-GODIS!!! :Bugar

Du kan få komma ner och putsa lite på lill-Husan, jag orkade inte tvätta henne efter dagens service... :( Och ja, jag fyllde på olja!!! :tuttar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Glöm aldrig bort att husan behöver både kärlek och omvårdnad och det är alltid fint med puts på hojen! (Även om det gnällts en del på min för den varit så blank och fin hela tiden TROTS ett antal vurpor... tills Krattan kraschade den på Åsen..) :kär

Hon är vurpad typ 10 ggr i år... 8 av dem är mina!

Fast som sagt tidigare, jag daltar rätt mycket med min Husa, så mycket att Krattan ibland har tyckt att hon får mer uppmärksamhet än han! :va Jag för ju till och med både kör- och servicejournal... Overkill?!? :kocko Freak?!? :3freak

Tom Byron skrev:
Vaxa? Jag..........MOI?

Nää, hur kan du tro det då? Jag har väl aldrig vaxat någe i hela mitt liv, puts e bra. Kanske därför killen på Karlströms inte ens startade hojen när jag bytte in den :D Han sade typ: Den här har du varit rädd om :tummenupp Och, JAA- faktiskt

Har dock lovat mig själv att Husan ska få ett hårdare liv, mera on the limit. Ska åtminstone vurpa på rörken någon gång. Annars blir det min fjärde säsong utan vurpor nu (på rörken allså)
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ktm:erna har ju fått hygglig omvårdnad så du behöver inte oroa dig över min båge, det enda e att den får frysa lite när den åker släp eftersom jag inte har råd att köpa någon kåpa till vagnen i år.


Yasha skrev:
Glöm aldrig bort att husan behöver både kärlek och omvårdnad och det är alltid fint med puts på hojen!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag känner mig lugn! Du är ju gurun och du gör ALLTID rätt!!! :Bugar

Husan tål att frysa lite, hon blir varm när hon får röra på sig se'n! :yoparty

Tom Byron skrev:
Ktm:erna har ju fått hygglig omvårdnad så du behöver inte oroa dig över min båge, det enda e att den får frysa lite när den åker släp eftersom jag inte har råd att köpa någon kåpa till vagnen i år.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Mmm, jag börjar få phetabstinens, hoppas den där blåbärsmoppen kommer i tid som det är lovat. Annar får jag mupp å smurfsjukan......

Tänk om isarna lägger sig å man får stå å titta på när ALLA sprätter lite färsk is på varandra.....

Vaddå, börjar bli hetsig, jag........nää, hur kan du tro det :huvet :huvet :huvet :huvet

Edit: Hon? Min är en han ivf, Alec Metro ska han heta till minne av en mindrekänd skådespelare :gnissla :hihi


Yasha skrev:
Jag känner mig lugn! Du är ju gurun och du gör ALLTID rätt!!! :Bugar

Husan tål att frysa lite, hon blir varm när hon får röra på sig se'n! :yoparty
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
ja, jag vet hur det känns! Jag väntade frivilligt i 4 månader på min hoj.. + 3 extra ofrivilliga veckr! Jag ska snart lämna ifrån mig min motor och jag är rädd att det kommer att dröja läääänge innan jag får se den igen... :(

Min lill-Husa är en hon, det är helt klart med det temperamentet! :tuttar (Och så såg hon så liten och feminin ut bredvid Krattans gamla Husa) Men Krattan fick för sig att Gixxern är en hon också??? :kocko


Tom Byron skrev:
Mmm, jag börjar få phetabstinens, hoppas den där blåbärsmoppen kommer i tid som det är lovat. Annar får jag mupp å smurfsjukan......

Tänk om isarna lägger sig å man får stå å titta på när ALLA sprätter lite färsk is på varandra.....

Vaddå, börjar bli hetsig, jag........nää, hur kan du tro det :huvet :huvet :huvet :huvet

Edit: Hon? Min är en han ivf, Alec Metro ska han heta till minne av en mindrekänd skådespelare :gnissla :hihi
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Liite coolt är det! Nu ska Yasha, iaf när hon står still och poooozar, se ut som en "riktig" motardhuligan!!! :tuttar Med crosskraschhatt (märkligt ord... :3freak) á la Heda!!! :yoparty

:kär

Kan gurun meddela den ovärdige medlemmen hur dållars ska överlämnas?!? Via bankkonto eller in person?

Och jag menar INTE in natura, för er som har den typen av fantasi :whip !!!


Tom Byron skrev:
Nu e spökplasten :tummenupp och Krashhatten :banana på väg söderut med :Bugar Krattandeliverys.inc :Bugar
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Dra inte alla över en kant :) Jag som e go, och oskyldig som en nallebjörn :gnissla skulle aldrig komma på någe sådant :hihi

Dollar överföres helst till konto. Återkommer med nr osv....... är det okej för dig?
Yasha skrev:
Och jag menar INTE in natura, för er som har den typen av fantasi :whip !!! [/SIZE] [/I]
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Dollar överföres helst till konto. Återkommer med nr osv....... är det okej för dig?
:tummenupp

Spökplasten nu på väg till Spökskrället med jb-express, som tog över efter Krattandeliveries.inc! :yoparty

Kraschhatten redan invigd, av minihuliganen som körde som ett sviiiin i garaget ikväll! :lol

Puss då! :banana


Och du kan nog också komma på riktigt snuskiga tankar, du... om någon riktigt läcker liten fjortispingla svassar in... :kär
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Dollar överföres helst till konto. Återkommer med nr osv....... är det okej för dig?

Namn & nummer vid läpligt tillfälle så dyker pengarna upp som ett brev på... internet..?? :va

Måste passa på att rikta ett stort tack till Krattan Delivery Services Inc. för snabb leverans från bockbrännarstan. :bow :tummenupp
Ett tack även till jb som fixade sista sträckan från hallen & hem till spökgrottan. :tummenupp


:bow :bow :bow
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top