Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Åååhhh... trög brutta, som vanligt! :rolleyes: Räserbrutta, det ska jag bli nästa år! Då ska jag äntligen lära mig att köra hoj!!! :yoparty

Puss då! :tungan

Tom Byron skrev:
Nä, midlanda menade jag dig

Å på gelleråsen så ljög jag kom jag på nu, det var i början på de där bromsproven....hehe du har såååå rätt :rolleyes:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
jag tycker det var strongt gjort att kasta sig ut i skogen å hoppa å studsa å elda upp å ned för slänter samt muttra på i endurospår osv

det är girlpower
:D
Yasha skrev:
Åååhhh... trög brutta, som vanligt! :rolleyes: Räserbrutta, det ska jag bli nästa år! Då ska jag äntligen lära mig att köra hoj!!! :yoparty

Puss då! :tungan
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
jag tycker det var strongt gjort att kasta sig ut i skogen å hoppa å studsa å elda upp å ned för slänter samt muttra på i endurospår osv

det är girlpower
:D

App app, nu har jag inte skrivit något i den här tråden på "länge",
måste skärpa mig om jag ska få behålla min 3:dje plats på spam-toppen. :fatta!

Hm... trodde inte jag skulle få höra orden strongt & girlpower i samma mening... :brinnerup :7peta


:1pajas


:Bugar HEDA
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
PUSS på dig, du store mästare och guru! Du är ju min ledstjärna i enduromörkret och sandsprätteriet! Att du bara VÅGADE ligga bakom när jag försökte mig på "kontrollerade bredställ på gruset" (som Ebbes så galant uttryckte det... *flinar*)?!? Du ÄR verkligen min idol! :Bugar

Men du hade aldrig hört någon fnissa när det tog totalstopp i sanden förut, eller hur var det?!? :kocko

Tom Byron skrev:
jag tycker det var strongt gjort att kasta sig ut i skogen å hoppa å studsa å elda upp å ned för slänter samt muttra på i endurospår osv

det är girlpower
:D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
...måste skärpa mig om jag ska få behålla min 3:dje plats på spam-toppen. :fatta!
Det är lååångt upp till andra platsen, spökskrälle!!! :hihi


Ghost skrev:
...Hm... trodde inte jag skulle få höra orden strongt & girlpower i samma mening... :brinnerup :7peta
:finger



Edit: stava och vindrickande går inte ihop... :fyllisar
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nä, det var diffrent!
Men charmigt ändå, inte sådär kill stuk : -Helvetets jävla skit, utan mera........ lugnt å sansat

Yasha skrev:
Men du hade aldrig hört någon fnissa när det tog totalstopp i sanden förut, eller hur var det?!? :kocko
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:) Tjejer är ju liksom lite "different"... tur att en del killar har mer tålamod än andra! :tummenupp Då kanske man får fler chanser i skogen /på isen framöver?!? :banana

Puss då! :kär

Tom Byron skrev:
Nä, det var diffrent!
Men charmigt ändå, inte sådär kill stuk : -Helvetets jävla skit, utan mera........ lugnt å sansat
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det räcker med en stege för att klättra till månen, bara den är tillräckligt lång......... och stabil :)
Ghost skrev:
Alltför långt för ett vanligt dödligt Spöke skulle jag tro... :p

:Bugar :tuttar


:bow :bow HEDA :bow :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Isen räknar jag kallt med att du/ni ska åka på (skojar till det lite "kallt" )

sedan blir det skogen igen i vår......då blir vi nog flera....

Yasha skrev:
:) Tjejer är ju liksom lite "different"... tur att en del killar har mer tålamod än andra! :tummenupp Då kanske man får fler chanser i skogen /på isen framöver?!? :banana

Puss då! :kär
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Öööh... har du också druckit alkoholistiska drycker ikväll, gurun?!? :tungan Filosofiskt värre var det iaf! Och rätt åt spökskrället! :tungan

Nu ska jag inta horisontalläge (svårstavat... just nu iaf), för det känns tryggare! :yoparty


Puss då!

Tom Byron skrev:
Det räcker med en stege för att klättra till månen, bara den är tillräckligt lång......... och stabil :)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
öhh, nä

Jag kom precis hem, har hämtat en grej i Hagaström mm

Filosof? Det är ju sant ju :)

Yasha skrev:
Öööh... har du också druckit alkoholistiska drycker ikväll, gurun?!? :tungan Filosofiskt värre var det iaf! Och rätt åt spökskrället! :tungan

Nu ska jag inta horisontalläge (svårstavat... just nu iaf), för det känns tryggare! :yoparty


Puss då!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Krattan kör, jag provar? Duger det?!?

När Krattkungen får sin hoj, får vi vanliga dödliga köra för oss själva, annars hinner en annan aldrig med... :( Men det GÖÖÖR inget! Nå'n ska ju vara långsammast jämt och det kan lika gärna vara jag! Asfalt är ändå det underlag som råkkar phetast!!! :rock

Tom Byron skrev:
Isen räknar jag kallt med att du/ni ska åka på (skojar till det lite "kallt" )

sedan blir det skogen igen i vår......då blir vi nog flera....
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Eller nu när vi är i samma sekt så kan man ju få dig å Krattan på samma bild i en sladdsväng kanske, lättare att låna moppe av heda nu när du når ned å slipper kicka :yoparty

Yasha skrev:
Krattan kör, jag provar? Duger det?!?

När Krattkungen får sin hoj, får vi vanliga dödliga köra för oss själva, annars hinner en annan aldrig med... :( Men det GÖÖÖR inget! Nå'n ska ju vara långsammast jämt och det kan lika gärna vara jag! Asfalt är ändå det underlag som råkkar phetast!!! :rock
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
hehe, kom ju från en klockren kille :arsele

Men down to business:

Yasha/Krattan går det någon bilresa ned till Stockholm i helgen?
Går det att trixa med spökets stuff ?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Schysst, är det någe mera bra att veta? Såg att de var galler i ljuddämparen, antar att de är strypta på någe sätt, får man med en bestyckningssats, är det flera strypningar, typ för luften oxå?

Byta ut skruvarna, jo men visst.....till vaddå :va

Supermoto skrev:
Apropå att ta bort saker.... Se till att byta ut skruvarna under sadeln som håller kylarvingarna det första du gör. Dumkorkade österrikarna har fått för sig att sätta dit likadana skruvar som bl.a håller denlillaplastpryttelnsomhållerfastbromsslangenpågaffelskyddet. De käkar garanterat sönder sadeln på nolltid :dagenstipssmiley
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
??? Jag kickar då igång min lill-Husa på ett nafs! :va Men köra guru-hoj är ju en ära för den som får och når ner är ju något som till och med JAG gör på Husan, tom med STORA hjul på! Tackar som frågar!!! :Bugar Men El Kratto kanske har något alldeles eget att brumma runt på när det snöar/fryser så småningom?!? :tungan

Tom Byron skrev:
Eller nu när vi är i samma sekt så kan man ju få dig å Krattan på samma bild i en sladdsväng kanske, lättare att låna moppe av heda nu när du når ned å slipper kicka :yoparty
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Om inte annat, så ska Krattan ner till S-tälje på söndag! Slå honom en pingel och gör upp om frakt av spökplast! :tummenupp

Tom Byron skrev:
Yasha/Krattan går det någon bilresa ned till Stockholm i helgen? Går det att trixa med spökets stuff ?
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Schysst, är det någe mera bra att veta? Såg att de var galler i ljuddämparen, antar att de är strypta på någe sätt, får man med en bestyckningssats, är det flera strypningar, typ för luften oxå?

Byta ut skruvarna, jo men visst.....till vaddå :va
*Gnistgallret längst bak slipas/slås bort.
* Plocka bort äckliga locket över luftfiltret
* Byt munstycken till de som ligger i ryggsäcken (om inte österrikarna snålat in på den)
* Ta bort trottelstopet

Borde vara allt, jag är ju felfri så inget kan vara glömt :3freak

Skruvarna... Tja, skruv för att skruva i plast med stor rundad skalle. Skulle gissa på att vanlig plåtskruv kan funka...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top