Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det står en hel låda hemma i mitt garage... med blinkers, backspeglar(?), lyse, luftburk, batteri, startmotor... och så lite annat som bytts ut mot godis. :hihi Undrar varför det kommer med så mycket extrautrustning?!? :rolleyes:

Tom Byron skrev:
Mmm, för mig skulle det räcka att ha den där moppen hemma!!! Jag menar, booring att inte ens kunna vaxa, olla eller pillat bort lite onödig el. Hyva lite blinkers å annat crap.......

Uhu... :gråta :gråta :gråta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
mr_rockster skrev:
Att byta fälgarna till svarta är faktist nästan gratis. Kolla priset hos superbike åsså ringer du till Micke och säger det och att du handar hos honom fall du får det billigare. Sedan så säljer du dina fälgar löst utan ryckutjämnare och allt det där tjafset och sedan så köper du svarta billigt. För mig diffade det typ på 200:- som jag fick pynta upp... Se till att få riktigt bra pris bara så! Dessutom kan du lägga på några extra hundringar och få 5" bak...
Fan. Det bor en smart kille i västergötland iaf :tummenupp
Hade/har du 5" på din husa??

Vi kan byta hjul du och jag. Ingen som ska köpa din lär ju banga pga rostfria hjul... Du kan få en femhundring mellan...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag tror inte så många killar raggar på en tjej som kör fortare än de själva, då faller det hela manliga conceptet :)

Du får skilja på depågroupies, och räserbruttor :hihi :banana

Yasha skrev:
Jaha?!? Och vad är det DÄR för brudar då?!? :va Jag känner mig både kränkt, förolämpad och ytterst förnärmad! :fatta!

:tuttar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Jag tror inte så många killar raggar på en tjej som kör fortare än de själva, då faller det hela manliga conceptet :)

Det skulle JAG. Sketcoolt ju.....
Tänk så fint att få jaga en läderklädd fin bakdel som du dessutom kanske t.o.m får klappa lite på om du är snäll.... Jag tycker det låter som ett vinnande koncept.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det är STOR skillnad mellan att köra fortare än en kille och förstå vad ni pratar om när ni pratar hoj! :brinnerup

Finns inte många tjejer som spöar killar på hoj, men det finns iaf några som kan förstå tekniksnacket utan att bli HELT vilsna... :tuttar även om vi blir lite yra i mössan efter ett tag... :D

Och de killar som faktiskt, på allvar, tar illa upp OM en tjej skulle vara snabbare.. de går PHETBORT!!! :arsele

Tom Byron skrev:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Äum, är du säker? sitter det inte en tratt upp i ramen å sedan andas lite under tanken :va
Tänkte påpeka det oxå men är lite strykrädd :fatta!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Äum, är du säker? sitter det inte en tratt upp i ramen å sedan andas lite under tanken :va
Ja, ursäkta ordvalet! Det är en plastmoj med snabel som sitter ovanpå luftfiltret så att Husan får andas sämre än någonsin. :rodnar Ingen luftburk i KTM-mening...

FÖRLÅT min okunskap Oh store guru!!! :Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det jag menar är ifall den "baken" kör om dig, för att sedan försvinna i nästa kurva, skulle du då få självförtroende å hänga i närheten av depån?

Skulle det inte kännas bättre att sakta komma ikapp å hon åker sådär lagomt fort att du INTE vill köra om, det är coolare

Supermoto skrev:
Det skulle JAG. Sketcoolt ju.....
Tänk så fint att få jaga en läderklädd fin bakdel som du dessutom kanske t.o.m får klappa lite på om du är snäll.... Jag tycker det låter som ett vinnande koncept.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Inte ska du vara rädd för stryk lilla Supermoto! :lol Men om du inte är snäll, ska jag ha som mål att spöa dig på Gelleråsen nästa år!!! :arsele

Supermoto skrev:
Tänkte påpeka det oxå men är lite strykrädd :fatta!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Man tar väl inte illa upp, MEN i raggningssyfte ......yada yada, nää nu är jag på djupt vatten, hur kan jag veta.....

Jaja, hon på gellårsen som åkte marginellt saktare var mustig att kolla kurvtekniken på (fazer 600).... hon e väl inte sporthojare va?
Yasha skrev:
Och de killar som faktiskt, på allvar, tar illa upp OM en tjej skulle vara snabbare.. de går PHETBORT!!! :arsele

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vet inte ens vad/vem du pratar om?!? :va

Tom Byron skrev:
Jaja, hon på gellårsen som åkte marginellt saktare var musiga att kolla kurvtekniken på (fazer 600).... hon e väl inte sporthojare va?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Knappt jag hellre, men det spelar ingen roll.

Räserbruttan åkte ju inte i min grupp, bara några pass på midlanda.... tidigare på året:)
Yasha skrev:
Vet inte ens vad/vem du pratar om?!? :va

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Det jag menar är ifall den "baken" kör om dig, för att sedan försvinna i nästa kurva, skulle du då få självförtroende å hänga i närheten av depån?

Skulle det inte kännas bättre att sakta komma ikapp å hon åker sådär lagomt fort att du INTE vill köra om, det är coolare
Man vill ju inte bli blåst av banan direkt. Men _lite_ snabbare vore ju inte fel även om _lite_ långsammare kanske är det optimala.

Jaha, ska vi gå på tjejjakt nu då? Undrar vart fanken vi kan leta :va
Låt se... Det finns kanske 8-10 motardtjejer i landet... Utöver det skulle man kanske kunna övertala ett tiotal till som kör kåphoj idag... Säg att totala beståndet är 15 st... Hälften är såklart redan upptagna eller bor i Skåne/Norrland... Det ger en total på 2, max 3, till oss var... Undrar om den största svårigheten ligger i att hitta dem eller övertyga dem om vår totala förträfflighet.... Observera att jag tagit bort alla andra intressenter då... Undrar hur det ser ut i resten av Europa. Jag blir ju snart arbetslös och kanske skulle flytta till Italieneller nåt...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Smöra för en vanlig chick, å gör en motardbrutta av henne då?

That´s a challenge.....

Supermoto skrev:
Man vill ju inte bli blåst av banan direkt. Men _lite_ snabbare vore ju inte fel även om _lite_ långsammare kanske är det optimala.

Jaha, ska vi gå på tjejjakt nu då? Undrar vart fanken vi kan leta :va
Låt se... Det finns kanske 8-10 motardtjejer i landet... Utöver det skulle man kanske kunna övertala ett tiotal till som kör kåphoj idag... Säg att totala beståndet är 15 st... Hälften är såklart redan upptagna eller bor i Skåne/Norrland... Det ger en total på 2, max 3, till oss var... Undrar om den största svårigheten ligger i att hitta dem eller övertyga dem om vår totala förträfflighet.... Observera att jag tagit bort alla andra intressenter då... Undrar hur det ser ut i resten av Europa. Jag blir ju snart arbetslös och kanske skulle flytta till Italieneller nåt...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Men... :va allvarligt? Har du åkt på Gelleråsen fler ggr än när vi var där? För då var det då ingen tjej på en Fazer 600 som körde i snabba gruppen?!? Det var väl INGEN tjej som körde i snabba?!? Och på Midlanda... :huvet DRIVER DU MED MIG NU?!? :fatta!

Tom Byron skrev:
Knappt jag hellre, men det spelar ingen roll.

Räserbruttan åkte ju inte i min grupp, bara några pass på midlanda.... tidigare på året:)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Smöra för en vanlig chick, å gör en motardbrutta av henne då?

That´s a challenge.....
Absolut inte vanlig chic. Det klarar nog inte ens IMF. Omöljigt.
En som redan kör hoj däremot.... Kan gå...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nä, midlanda menade jag dig

Å på gelleråsen så ljög jag kom jag på nu, det var i början på de där bromsproven....hehe du har såååå rätt :rolleyes:

Yasha skrev:
Men... :va allvarligt? Har du åkt på Gelleråsen fler ggr än när vi var där? För då var det då ingen tjej på en Fazer 600 som körde i snabba gruppen?!? Det var väl INGEN tjej som körde i snabba?!? Och på Midlanda... :huvet DRIVER DU MED MIG NU?!? :fatta!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati