Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
När du undrar varför det ser ut som en kille stannar i varje kurva, eller åker raktfram in i snövallen då kan det vara jag :tummenupp

Vart bor du? åkte du rm i vintras?

LasseR6 skrev:
Kanske syns på isen i vinter?! :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Sorry grappen, har varit å fikat lite........
Hm, det hade ju varit lite skoj, trist att börja köra i mörkret......

Ducati-anders ringde å sökte dig idag, hitta inte på någe dumheter nu :fatta! *lol*

Krattan skrev:
Hej, du store! Jag skiter i gävle nu, åker till Danmark å köper ett par flak öl istället! Du är ledig va? Ska du med? Åker om nån timme eller så!

Ebbe! Jag kollar om dom har oboj ala stark på båten så kommer jag på fika imorgon kväll!

:bow :rock HEDARÅKKAR :rock :bow

//Anders :hej
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hm, cool bild, surfa dirt!!

KTM640Y2K skrev:
Men ibland spelar inte utväxlingen någon roll för en Husa :lol
Så här gick det för en polare sist vi var ute och åkte,gissa
om det är en KTM förare som fotar :hihi
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nä nä nä!!! :fatta! Inget italienskt skrammel i hushållet den här gången heller!!! :kocko

Men kanske en liten kisse?!? :hihi

Tom Byron skrev:
... Ducati-anders ringde å sökte dig idag, hitta inte på någe dumheter nu :fatta! *lol*
 

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Västerås
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Tom Byron skrev:
När du undrar varför det ser ut som en kille stannar i varje kurva, eller åker raktfram in i snövallen då kan det vara jag :tummenupp

Vart bor du? åkte du rm i vintras?


Västerås verkar det som. (lätt förvirrad) :3freak

Åkte inte RM i vintras. Var sjukskriven och riktigt sjuk hela vintern. :sjuk
Åkte lite på skoj på Hjälmaren ett par gånger med trasigt ledband och sjuk kropp.
Var dock riktigt klen i kroppen så jag orkade inte mycket.
Lyckades dock repa Supermotos bakskärm i en inbromsning när jag tänkte köra om honom lite elegant. Raaasp! :hihi
Närå, pure raceaccident. :angel
Blir nog inget RM i vinter heller pga obefintlig ekonomi och stundande långresa.
Paltade runt i Gävles SM-RM i augusti däremot med sisådär resultat.
Bromsade stopp på en 12:e plats i semin efter ett par varv.
Och i sista chansen gav den trötta kroppen upp. :crash
Kanske åker några tävlingar i SM-SM nästa år om plånboken och kroppen orkar.
 

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Västerås
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Tom Byron skrev:
Är det Farmerlip som visat dig varför du ska ha cykelbyxor?

:rofl :hihi :hihi


Har odlat eget babianarsle under flera enduro-tävlingar.
Inget svider så "skönt" som ett babianarsle gör när man kliver in i duschen. :jisses
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
hm, jag har sett ett samband på CR500, cykelbyxor och vaselin, fast oftast på rörken.....hm....

Vad gör ni i skogen egentligen då ni kör enduro :hihi :dummer

LasseR6 skrev:
Har odlat eget babianarsle under flera enduro-tävlingar.
Inget svider så "skönt" som ett babianarsle gör när man kliver in i duschen. :jisses
 

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hedemora
Hoj
2 röda och en gul
Jag har lyckats hålla mig utanför denna tråd tills nu....


Tom Byron skrev:
hm, jag har sett ett samband på CR500, cykelbyxor och vaselin, fast oftast på rörken.....hm....

Vad gör ni i skogen egentligen då ni kör enduro :hihi :dummer
 

Bifogat

  • vaselin.jpg
    vaselin.jpg
    12.7 KB · Visningar: 85

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
När du undrar varför det ser ut som en kille stannar i varje kurva, eller åker raktfram in i snövallen då kan det vara jag :tummenupp

Vart bor du? åkte du rm i vintras?

In i snövallen - du ska "göra en Hising" alltså ? Inte att rekommendera, man blir tydligen lite snurrig i bollen av sånt (hört från säker källa).

Hade du varit med till Åland ( :7peta ) så hade du träffat Lasse och kunnat köra om honom lite nu och då på banan :) och kramats i duschen :lol

Själv var jag på besök i Valbo i lördags och blev småslirig och käkade pizza :tummenupp Hade jag inte haft så bråttom hem till en dejt, så hade ett besök på det beryktade Valbo köpcentrum, hunnits med...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nja, du vet här upp i norr så fryser inte snövallarna, (inte de som jag torpederat ivf) det blev en sådan där woooooooosch så såg fälgarna ut som de var snö-discus, den som hising tog var den frysen å resulterade i ett hopp istället??

Valboköpecentrum, det är väl Marginellt större än Gränby, så åker du 10mil för att se någe så blir du nog besviken.... (om du inte ska flukta på chix, dvs) :banana

TomK skrev:
In i snövallen - du ska "göra en Hising" alltså ? Inte att rekommendera, man blir tydligen lite snurrig i bollen av sånt (hört från säker källa).

Hade du varit med till Åland ( :7peta ) så hade du träffat Lasse och kunnat köra om honom lite nu och då på banan :) och kramats i duschen :lol

Själv var jag på besök i Valbo i lördags och blev småslirig och käkade pizza :tummenupp Hade jag inte haft så bråttom hem till en dejt, så hade ett besök på det beryktade Valbo köpcentrum, hunnits med...
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Valboköpecentrum, det är väl Marginellt större än Gränby, så åker du 10mil för att se någe så blir du nog besviken.... (om du inte ska flukta på chix, dvs) :banana

Det var Mackmyra som lockade :) Chixen har vi här på hemmaplan också :kär
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Nja, du vet här upp i norr så fryser inte snövallarna, (inte de som jag torpederat ivf) det blev en sådan där woooooooosch så såg fälgarna ut som de var snö-discus, den som hising tog var den frysen å resulterade i ett hopp istället??

Valboköpecentrum, det är väl Marginellt större än Gränby, så åker du 10mil för att se någe så blir du nog besviken.... (om du inte ska flukta på chix, dvs) :banana
Känner igen det där med snövallen. Incident från i vintras: Tänkte jag skulle bromsa mig förbi en kille efter en raka. Döm om min förvåning när det inte fanns nåt bromsgrepp att greppa :crash . Farten var väl lite över hundra... Skönt med lååååånga avåkningszoner på isen :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ja, det är bra med isen, värre om det töat så åker man när det är minusgrader igen, då blir vallarna som läbbiga hopp istället.....*flyger*

Prova att gör så på Midlanda efter rakan, då tar det 1sek så sitter du i en däckstrave och det är nog färdigåkt för dagen.... :rolleyes:


Supermoto skrev:
Känner igen det där med snövallen. Incident från i vintras: Tänkte jag skulle bromsa mig förbi en kille efter en raka. Döm om min förvåning när det inte fanns nåt bromsgrepp att greppa :crash . Farten var väl lite över hundra... Skönt med lååååånga avåkningszoner på isen :D
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Går det bra då?

Är det självraggande att ha 105mmcylinder? Min hamnar nog bara på precis 100mm *underläge* :D

Chix-status: Det går framåt i all fall, så sakteliga - dock för tidigt för att våga ge några prognoser :)

105-cylle är knappast självraggande annat än i depån tillsammans med motardhuliganer, som verkligen förstår sig på väsentligheterna här i livet :D Kanske går bättre om jag hänger på prislappar lite här och var, så alla flickorna ser hur dyrt det är...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
NEJ :mad: hänger du på prislappar på grejorna då är det fel chix du får tag i, de som vill åt dina dollars å inte dig å din personlighet :fatta!

Sedan när du berättar att du har just en 105mm:ers så kommer hon att försöka verka interesserad ifall du har lite smygnapp, för hon fattar inte vad det är och tycker därmed att du verkar påläst och kunnig. hehe

Såååååååååå easy uträknat att du anar inte....... :kär :kär :hihi



TomK skrev:
Chix-status: Det går framåt i all fall, så sakteliga - dock för tidigt för att våga ge några prognoser :)

105-cylle är knappast självraggande annat än i depån tillsammans med motardhuliganer, som verkligen förstår sig på väsentligheterna här i livet :D Kanske går bättre om jag hänger på prislappar lite här och var, så alla flickorna ser hur dyrt det är...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
supermoto:

ang handskydden så hade har jag en polare som hade sådanan, å de blev lixom inåtböjda vid vissa krascher så man måste "böja tillbaka dessa" anledningen till att 99% är av seg plast är väl för att det inte ska spricka eller blir deformerade....

Jag tycker det verkar konstigt :va

Om man kraschar då så kan ju handskddet ligga emot typ koppling eller bromsgrepp efteråt å då är det ju färdigåkt ivilket fall eftesom man måste ha tools för att böja tillbaka......
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top