Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
HA HA! :lol Schysst att ha en Gixxer i vardagsrummet! Eller?!? :3freak Undrar vad hon som också ska bo i den lägenheten kommer att säga om det??? :yoparty

Du är snäll du, Ebbe! Tack för hjälpen!!! *KRAM*


Nope, köket!!! :yoparty

Undrar vad grannarna rakt över gatan tänkte i morse till frukost när dom såg en sporthoj i köket på 3'e våningen rakt över gatan... :3freak :kocko
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det är mycket möjligt, men om han inte vill ha tillrättavisningar, så får han köra med öppna kort! Och det står minsann INGENTING om ngn liten, äcklig Husqvarna i Mr Tråksters profil!!! (Och gör det det, så har han ändrat det NU!!!) :gnissla
Och med den bakgrundsinfon, kan man mycket väl tolka hans inlägg som at lill-Huskyn var Husan, eller hur?!? SPECIELLT eftersom min älskling har smeknamnet lill-Husan!!! :hihi

Jaja.. vem bryr sig? Jag?!? :fyllisar
Supermoto skrev:
Yasha :7peta En som du inte behöver tala om skillnader mellan HVA/Husa för är mr_klotster:mattias
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag köpte beg, endurodubbade (färdiga) däck för att "prova på" brukar hamna runt 1500beggat... fast du har väl 17ibak då kanske det blir lite annorlunda?

TheDude skrev:
Jo, det kan man lugnt säga, hehe. Framdäcket är lite mer lämpat för off-roadkörning. Men bakdäcket är ett rent landsvägsdäck, så det sladdar bra på grusväg :D

Iskörning hade varit kul att testa, gör ni dubbdäcken själva eller har ni köpt färdiga? (kanske dyrt och köpa färdiga? :confused: )
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Mina 701 cc är uppdelat på 577 till den svarta och 124 till den blågula ;)... sådetså!

Yasha skrev:
Det är mycket möjligt, men om han inte vill ha tillrättavisningar, så får han köra med öppna kort! Och det står minsann INGENTING om ngn liten, äcklig Husqvarna i Mr Tråksters profil!!! (Och gör det det, så har han ändrat det NU!!!) :gnissla
Och med den bakgrundsinfon, kan man mycket väl tolka hans inlägg som at lill-Huskyn var Husan, eller hur?!? SPECIELLT eftersom min älskling har smeknamnet lill-Husan!!! :hihi

Jaja.. vem bryr sig? Jag?!? :fyllisar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Slå inte så hårt på honom, han har ju ändå en Husa i garaget :7peta LIte cred ska han väl ha, fast det där med Husqvarna :dummer Äsch, han växer nog ur trotsåldern så småning om.


Yasha skrev:
:tummenupp Men ändå korkat! Om Husasekten får säga sin mening. Och det GÖR den!!! :lol

:yoparty
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Den där husasekten kan väl för i hel**te :mad: fixa så jag får min själsfrände snart, först blir man hjärnskrynklad på rörken så man får funny ideér :dummer , sedan när man haft ångest å lagt dollars på hög i ett halvår och äntligen slår till :kär , så ska man fanimej :mad: vänta någon månad xtra på att få åbäket mellan benen oxå. :mad:

Vems jä**a idé var den här hjärntvätten/inköpet egentligen :mad:

*Egentligen e jag inte arg, bara trött, kom hem nu å börar åtta imorgonbitti*

:hihi
EDIT: En liiiiiiten gnutta ironi ifall det är någon som e trög å tror det är på allvar :fatta!

 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ett jävla gnäll är det, om JAG nu får säga vad jag tycker! :7peta (Och någon kan tänkas lyssna också... :3freak )

Jag väntade minsann 4 månader på min älskling och när jag väl trodde att det var dags att hämta henne, så hade min beställning minsann blivit undanpetad så jag fick vänta typ 2-3 veckor TILL!!! :6surkart

Men det är trots allt så, att den som väntar på något gott alltid får vänta för länge, OH store Guru!!! Kom ner till S-tälje så ska du få frutta runt lite på lill-husan och bli av med den värsta abstinensen! :bow ELLER så tar vi med henne upp nästa vecka och fruttar i hemmahallen en sväng?!? :tummenupp



Tom Byron skrev:
Den där husasekten kan väl för i hel**te fixa så jag får min själsfrände snart, först blir man hjärnskrynklad på rörken så man får funny ideér :dummer , sedan när man haft ångest å lagt dollars på hög i ett halvår och äntligen slår till, så ska man fanimej vänta någon månad xtra på att få åbäket mellan benen oxå. :mad:

Vems jä**a idé var den här hjärntvätten/inköpet egentligen :mad:

*Egentligen e jag inte arg, bara trött, kom hem nu å börar åtta imorgonbitti*


EDIT: En liiiiiiten gnutta ironi ifall det är någon som e trög å tror det är på allvar
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Äääh! Du ska inte klaga, när jag beställde min -01:a i augusti -00 så skulle den komma mellan Jul och feburari har jag för mig. Sedan började jag ringa och tjata på Monica... Den 27:e maj kunde vi hämta ut bågarna från LEJ.

Var har du beställt ifrån?

Har man väl gått med i husasekten så är det inte enkelt att gå ur den, bara så du vet...

- Johan

Tom Byron skrev:
Den där husasekten kan väl för i hel**te :mad: fixa så jag får min själsfrände snart, först blir man hjärnskrynklad på rörken så man får funny ideér :dummer , sedan när man haft ångest å lagt dollars på hög i ett halvår och äntligen slår till :kär , så ska man fanimej :mad: vänta någon månad xtra på att få åbäket mellan benen oxå. :mad:

Vems jä**a idé var den här hjärntvätten/inköpet egentligen :mad:

*Egentligen e jag inte arg, bara trött, kom hem nu å börar åtta imorgonbitti*

:hihi
EDIT: En liiiiiiten gnutta ironi ifall det är någon som e trög å tror det är på allvar :fatta!
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Det är mycket möjligt, men om han inte vill ha tillrättavisningar, så får han köra med öppna kort! Och det står minsann INGENTING om ngn liten, äcklig Husqvarna i Mr Tråksters profil!!! (Och gör det det, så har han ändrat det NU!!!) :gnissla
Och med den bakgrundsinfon, kan man mycket väl tolka hans inlägg som at lill-Huskyn var Husan, eller hur?!? SPECIELLT eftersom min älskling har smeknamnet lill-Husan!!! :hihi

Jaja.. vem bryr sig? Jag?!? :fyllisar
"Öppna kort"?? No offense men jag fattade direkt vad Qvarnster menade (utan att veta att han hade en 125a fast jag nog undrat över de 701 kubiken)). Inte alla kan veta vad du kallar din stringis :tungan



Angående beställningar...
Vi senarela leveransen av våra cyklar förra året en månad mot vad som var möjligt för vi ville ha mer tid att sälja de gamla. Kanske är så att man måste ha lite schysst personlighet när man vill få ÅF att göra som man vill :D
Tror inte att vi hämtade cyklarna själva på fabriken hade med saken att göra...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag väntade 9månader på en Husky, bara för att få reda på att de inte skulle tillverka några

HUSQVARNA :gråta

JAG VINNER VÄNTA PÅ HOJTÄVLINGEN

mr_rockster skrev:
Äääh! Du ska inte klaga, när jag beställde min -01:a i augusti -00 så skulle den komma mellan Jul och feburari har jag för mig. Sedan började jag ringa och tjata på Monica... Den 27:e maj kunde vi hämta ut bågarna från LEJ.

Var har du beställt ifrån?

Har man väl gått med i husasekten så är det inte enkelt att gå ur den, bara så du vet...

- Johan

Tom Byron skrev:
Den där husasekten kan väl för i hel**te :mad: fixa så jag får min själsfrände snart, först blir man hjärnskrynklad på rörken så man får funny ideér :dummer , sedan när man haft ångest å lagt dollars på hög i ett halvår och äntligen slår till :kär , så ska man fanimej :mad: vänta någon månad xtra på att få åbäket mellan benen oxå. :mad:

Vems jä**a idé var den här hjärntvätten/inköpet egentligen :mad:

*Egentligen e jag inte arg, bara trött, kom hem nu å börar åtta imorgonbitti*

:hihi
EDIT: En liiiiiiten gnutta ironi ifall det är någon som e trög å tror det är på allvar :fatta!
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Så med andra ord så egentligen så vill du helst ha en husqvarna men de är för exklusiva och svåra att få tag på så du fick nöja dig med en dussin-husa ;)

Tom Byron skrev:
Jag väntade 9månader på en Husky, bara för att få reda på att de inte skulle tillverka några

HUSQVARNA :gråta

JAG VINNER VÄNTA PÅ HOJTÄVLINGEN
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag tror det börjar verka smisktajm här... :fatta! Alldeles för många uppstudsiga wannabes/hangarounds som tar sig okvalificerad ton i viktiga frågor. VISST, man har rätt till sin egen åsikt i Svealand, men HALLÅ!!! Det här är Heda fanclub!!! :yoparty

Seså, rätta in sig i ledet och dyrka gurun som sig bör! :bow
 

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Västerås
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Yasha skrev:
Jag tror det börjar verka smisktajm här... :fatta! Alldeles för många uppstudsiga wannabes/hangarounds som tar sig okvalificerad ton i viktiga frågor. VISST, man har rätt till sin egen åsikt i Svealand, men HALLÅ!!! Det här är Heda fanclub!!! :yoparty

Seså, rätta in sig i ledet och dyrka gurun som sig bör! :bow


Ålrajt Yasha!

:bow HONDA CR500 :bow
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top