Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Spöket en fråga:

Vill du shoppa lite silverplast till din hoj (kraschkåpor) :yoparty

Jag har silver:

Kylarvingar
Bakskärm org
Crossbakskärm cemoto
sidokåpor
gaffelskydd
framskärm -03modell

sedan svart:
lykthus
motardframskärm

inte megarepade, lite nött på kylarvingarna där man har knäna, eller så är det skinnet som färgat av sig svart...kanske går att vaxa bort

så slipper du se ut som alla andra, har ingen annan som sett någon som har lika ivf.. lite -99flashback...men den e ju inte orange ivf :hihi :rofl

Edit: Har silver nr-plåt fram oxå.....
 

Bifogat

  • hedasilvermoppe.jpg
    hedasilvermoppe.jpg
    94.5 KB · Visningar: 42
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det var väldans "ogrusiga" däck på den där sprätten :) Blir det lite is i vinter då rå??

TheDude skrev:
Tackar! Det blev en svart Kawa KLR650 :tummenupp Jag har fortfarande kvar Fazern, men suget efter grusbus blev så stort att jag var tvungen att skaffa en grusbusare också, hehe :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hur många gånger ska jag behöva säga att det inte finns så mång apelare att studsa mellan i gokarthallen i Södertälje?!? Som de lagt banan nu, måste man faktiskt runda en iofs, och många har huvudet snuskigt nära däcken den är inklädd med, men ändå! :yoparty

Jag och Spöket har varit och sladdat runt ikväll, Krattan stod och tittade på ett tag, men körde sedan norrut med flyttlasset! Efter det att han skräckslaget tittat på när jag omedvetet ritade svarta streck i vissa kurvor... :skrämd Het på gröten idag? Hmm.. kanske lite... Men det var KUL att köra idag!!! :tuttar

Ingen Räv i syne. Har inte hört något från henne på länge??? Kanske hennes pojkvän håller henne borta från alla hormonstinna motardåkare efter alla kärleksförklaringar hon fick sist?!? :gnissla

Tom Byron skrev:
Ska inte du studsa mellan pelarna i hallen snart? Håller du på att ladda upp?? Kommer räven idag?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Han behöver inte oroa sig :)

Även fast man ser bra ut på bild så kan man ju lätt förstöra sin image med en elefantsnabelframskärm........... .......*lol*

:yoparty



Yasha skrev:
Kanske hennes pojkvän håller henne borta från alla hormonstinna motardåkare efter alla kärleksförklaringar hon fick sist?!? :gnissla
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Jag och Spöket har varit och sladdat runt ikväll, Krattan stod och tittade på ett tag, men körde sedan norrut med flyttlasset!

Som jag nyss hjälpt honom att bära upp, inlusive ett stycke Gixxer! Nej vi bar den inte, den rullade så snällt in i hissen. :hihi
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Gixxer, är det någon ny hylla från IKEA?

Jag har beställt en klädhängare, den kommer i slutet av månaden.... ser fram emot den möbeln :banana

EDIT: Den heter ALEC METERO och ingår i pimpserien som lanseras snart :hihi

Ebbe skrev:
, inlusive ett stycke Gixxer! Nej vi bar den inte, den rullade så snällt in i hissen. :hihi
 
Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Spöket en fråga:

Vill du shoppa lite silverplast till din hoj (kraschkåpor) :yoparty

Jag har silver:

Kylarvingar
Bakskärm org
Crossbakskärm cemoto
sidokåpor
gaffelskydd
framskärm -03modell

sedan svart:
lykthus
motardframskärm

inte megarepade, lite nött på kylarvingarna där man har knäna, eller så är det skinnet som färgat av sig svart...kanske går att vaxa bort

så slipper du se ut som alla andra, har ingen annan som sett någon som har lika ivf.. lite -99flashback...men den e ju inte orange ivf :hihi :rofl

Edit: Har silver nr-plåt fram oxå.....

Hm.. såg snyggt ut det där. Vad ska du ha för dom delarna som finns med på bilden? Eller du kanske bara säljer allt på en gång?
Vilket som sätt en prislapp så får vi se. :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Herregud. Här kommer man tillbaka till jobbet efter ännu en sjuk-men-jag-åker-hoj-ändå-helg. Vad finner man? Fyra nya fina sidor i bow-tråden.

Några reflektioner...

HEDA :Bugar

Ghost & Wheelie :7peta Förr eller senare ser ALLA ljuset :hihi

Ebbebebee, när åker vi? Måste väl finnas massa gamla flygbaser på Hawaii att sladda runt på. Vi kan öppna KTM/Husaimport på da ajland...

Yasha -> Bara för att ni andra har möjlihet att sitta hemma och spamma och jag endast gör det när jag får betalt ger ju mig sämre möjligheter. Dessutom gör jag enbart SERIÖSA inlägg. Skulle kunna GPRS-spamma men det känns lite väl dyrt....

OT The Darkness på Rockklassiker nu :yoparty

OT igen. Körde igår med en polare som precis kommit hem från jobb sex månader i sydafrika. Han köpte Husan samtidigt med mig i december förra året och har hunnit köra 20 minuter (tills igår alltså). Han hade köpt med sig nån vanisnnespipa som lät värre än allt jag hört förut. Tror snarare det var en förstärkare än en dämpare.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hojta vad du vill ha så smackar vi ihop någe, det på bilden, då sitter det ju crossskärm bak, vill du ha den eller skärm för lyset?

Barkbusters är med på bilden men inte i dealen, så du inte blir besviken
Svart framskärm 201
svart lyse 180
silver gaffelskydd 2*69
silver kylarvingar 2*191
silver sidokåpor 2*191
silver bakskärm xross 269
silver bakskärm (för lyse) 231

Spökpris,........... en 500ing ??
Är det dyrt?


Ghost skrev:
Hm.. såg snyggt ut det där. Vad ska du ha för dom delarna som finns med på bilden? Eller du kanske bara säljer allt på en gång?
Vilket som sätt en prislapp så får vi se. :)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Supermuppo, vi blir glada varje gång du printar ned en rad här :7peta :Bugar :Bugar :yoparty :yoparty



Supermoto skrev:
Herregud. Här kommer man tillbaka till jobbet efter ännu en sjuk-men-jag-åker-hoj-ändå-helg. Vad finner man? Fyra nya fina sidor i bow-tråden.

Några reflektioner...

HEDA :Bugar

Ghost & Wheelie :7peta Förr eller senare ser ALLA ljuset :hihi

Ebbebebee, när åker vi? Måste väl finnas massa gamla flygbaser på Hawaii att sladda runt på. Vi kan öppna KTM/Husaimport på da ajland...

Yasha -> Bara för att ni andra har möjlihet att sitta hemma och spamma och jag endast gör det när jag får betalt ger ju mig sämre möjligheter. Dessutom gör jag enbart SERIÖSA inlägg. Skulle kunna GPRS-spamma men det känns lite väl dyrt....

OT The Darkness på Rockklassiker nu :yoparty

OT igen. Körde igår med en polare som precis kommit hem från jobb sex månader i sydafrika. Han köpte Husan samtidigt med mig i december förra året och har hunnit köra 20 minuter (tills igår alltså). Han hade köpt med sig nån vanisnnespipa som lät värre än allt jag hört förut. Tror snarare det var en förstärkare än en dämpare.
 
Last edited:

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tungelsta
Hoj
Gasgas sm400
Hallåj! Den här tråden rör sig för snabbt för mig! Jag lever fortfarande! :D Hänger gärna med på en repa i gocarthallen nästa gång! (Det var det skojsigaste jag gjort på läääänge! :tummenupp ) (Även fast alla körde skiten från mig :D)

Må väl!
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Ghost & Wheelie :7peta Förr eller senare ser ALLA ljuset :hihi

Jag ser ALLTID ljuset när jag tänder lampan!! (måste jag tjata om det????) :kocko :lol

Jag provade Yashas spjälstaket till stringtrosa igår i gokarthallen.
Tja vad kan man säga? Mysigt att nå ner med fötterna när man står still. :)
Inte lika mysigt att inte få plats med foten i kurvorna...
Fegkörde 3 varv i snigeltempo, phett ovan med 17" framhjul, kom inte riktigt överens med att hojen tippade in i kurvorna.
Helt klart ovan & feg chaufför med på tok för dålig kurvhastighet, öka farten lite så går det säkert bättre.
Lämnade tillbaka hojen till fartfantomen som var ordentligt i gasen igår varvade & körde om folk till höger & vänster.
Fanns ingenting som kunde stoppa Yasha igår förutom trötta armar...

Ja ja en kort rapport som kanske kan glädja husasekten ett tag iaf. :brinnerup


:bow :bow HEDA :bow :bow
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Hojta vad du vill ha så smackar vi ihop någe, det på bilden, då sitter det ju crossskärm bak, vill du ha den eller skärm för lyset?

Barkbusters är med på bilden men inte i dealen, så du inte blir besviken
Svart framskärm 201
svart lyse 180
silver gaffelskydd 2*69
silver kylarvingar 2*191
silver sidokåpor 2*191
silver bakskärm xross 269
silver bakskärm (för lyse) 231

Spökpris,........... en 500ing ??
Är det dyrt?

Låter som ett bra pris tycker jag. Barkbuster har jag redan så det är ok.
Hm.. tar nog både crosskärmen & vanliga skärmen skulle se konstigt ut med orange bakskärm till allt det svarta & silver.
Du får väl bumpa upp priset lite till om du tycker det blir för billigt, eller var det priset för listan du skrev upp?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Offroadskärmen e ju silver oxå, släng på en hundring så får du utöver det i 500ingsdealen, nr-plåt fram och enduroframskärm i silver.

(ja priserna e enl. mina gammla kvitton)

Men jag tror inte du gör en dassig business :7peta

Deal?? :)
Inge bråttom med dållars, kan vänta till lön.



Ghost skrev:
Låter som ett bra pris tycker jag. Barkbuster har jag redan så det är ok.
Hm.. tar nog både crosskärmen & vanliga skärmen skulle se konstigt ut med orange bakskärm till allt det svarta & silver.
Du får väl bumpa upp priset lite till om du tycker det blir för billigt, eller var det priset för listan du skrev upp?
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Offroadskärmen e ju silver oxå, släng på en hundring så får du utöver det i 500ingsdealen, nr-plåt fram och enduroframskärm i silver.

(ja priserna e enl. mina gammla kvitton)

Men jag tror inte du gör en dassig business :7peta

Deal?? :)
Inge bråttom med dållars, kan vänta till lön.

Jao jao mannen/myten/legenden/GURUN :Bugar HEDA vi säger väl så, You've got yourself a deal. :)
600 Svenska pesetas mot en samling högkvalitativ österrikisk plast.
Tycker nästan synd om husasekten nu när det blir nya färger på Kejtiäm dom kommer bli sååå avundsjuka... :lol :lol

Hur ska vi transportera pengar & plast?
Pengar kan flyttas över via nätet, om plasten är väl inslagen (för att slippa hudeksem :lol )
så kanske Yasha har plats & möjlighet att ordna logistiken på det?
Annars så får väl posten (eller vad dom nu vill kalla sig...) ordna transporten.


:banana
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
HEDA

Husaberg åkare.. snart går han väl upp ytterliggare ett snäpp och blir husqvarna åkare ;). Det tar sig..

Ghost skrev:
Jao jao mannen/myten/legenden/GURUN :Bugar HEDA vi säger väl så, You've got yourself a deal. :)
600 Svenska pesetas mot en samling högkvalitativ österrikisk plast.
Tycker nästan synd om husasekten nu när det blir nya färger på Kejtiäm dom kommer bli sååå avundsjuka... :lol :lol

Hur ska vi transportera pengar & plast?
Pengar kan flyttas över via nätet, om plasten är väl inslagen (för att slippa hudeksem :lol )
så kanske Yasha har plats & möjlighet att ordna logistiken på det?
Annars så får väl posten (eller vad dom nu vill kalla sig...) ordna transporten.


:banana
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top