Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Baaaaah, synd att min moppe e gone, annars kan du phethaja att jag kommit ned med min mt-21 å fått din moppe att se stillastående ut :fatta!



*lätt att skryta när man inte är där* :hoppa

EDIT:Ska du ut å vingla någe på isen i vinter då?

MUAHAHAHAHA!!! den ÄR redan stillastående, i depån... :crash oxå... :D

Får se hur det blir med isåkat, har aldrig testat det förut så det vore roligt. :)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag hade aldrig åkt is heller, i vintras köpte jag Ebbes gammla dubbdäck å provade på. Det var lite läbbigt när RM åkarna med finndubb kommer i dubbla hastigheten, men det tar ju hänsyn, bara man inte sickzackar så blir det ingen kontakt.

Det ÄR roligt, två säsonger innan jag började åka själv hängde jag runt i depån på isen å stod avundsjukt å tittade.

Köp någe beggade däck så kan du vara med å åka ivf. Det är roligt att använda hela växellådan oxå. :tummenupp

Ghost skrev:
MUAHAHAHAHA!!! den ÄR redan stillastående, i depån... :crash oxå... :D

Får se hur det blir med isåkat, har aldrig testat det förut så det vore roligt. :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
...och Krattan gjorde mig uppmärksam på smått upprörande fakta igår...

Storspammare #1 i Heda fanclub är naturligtvis gurun själv :yoparty (inte alls upprörande, snarare tvärtom), #2 var jag själv :tuttar (Ebbe kanske har rätt?) , men #3... det är Spöket?!? :va Och hur länge har HAN varit med i fancluben, jag menar, fortfarande wannabe!!! Till och med Ebbe och Supermoto som skriver så flitigt hamnar långt ner på listan!!! :hördu

:lol

Måste skaffa ett liv! Nu sticker jag och gör det!!! :5sure
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Går det att köpa ett nytt (liv) på burk eller någe??

Jag skulle behöva semester från mitt liv ett par dagar :)
Eftersom jag inte har stuckit än, så måste jag ju hjälpa dig, OH store GURU!!!

Du kommer att uppleva nytt liv när du får hem din älskling! Lycka ligger i det rus som de prylar man äger ger! :tungan Eller... :3freak

Nåja... OM du behöver semester från ditt liv.. Ska vi hitta på nå't kul?!? Ring mig så planerar vi!!! *KRAAAAAAAAAAAAAM* :)
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
...och Krattan gjorde mig uppmärksam på smått upprörande fakta igår...

Storspammare #1 i Heda fanclub är naturligtvis gurun själv :yoparty (inte alls upprörande, snarare tvärtom), #2 var jag själv :tuttar (Ebbe kanske har rätt?) , men #3... det är Spöket?!? :va Och hur länge har HAN varit med i fancluben, jag menar, fortfarande wannabe!!! Till och med Ebbe och Supermoto som skriver så flitigt hamnar långt ner på listan!!! :hördu

:lol

Måste skaffa ett liv! Nu sticker jag och gör det!!! :5sure

Hrm... eeh... ja... asså... :rodnar ...tack? :crash


:1pajas
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
...och Krattan gjorde mig uppmärksam på smått upprörande fakta igår...

Storspammare #1 i Heda fanclub är naturligtvis gurun själv (inte alls upprörande, snarare tvärtom), #2 var jag själv (Ebbe kanske har rätt?) , men #3... det är Spöket?!? Och hur länge har HAN varit med i fancluben, jag menar, fortfarande wannabe!!! Till och med Ebbe och Supermoto som skriver så flitigt hamnar långt ner på listan!!!

:lol

Måste skaffa ett liv! Nu sticker jag och gör det!!! :5sure

Men, men.... men...... Äh kommer inte på någaon bra ursäkt! :rodnar
Men iofs så måste man ju förtjäna sitt medlemskap i klubben på ett eller annat sätt. Jag är ju styrelse och co-grundare, så jag behöver ju inte skriva sååå mycket. Dom andra som inte känner Heda måste ju tokspamma för att lära känna honom. Supermoto i sin tur skred ju till handling och bow'ade sin in i cluben. Så det är inte mer än rätt att Spöket kämpar på så bra som han gör. Han är hemskt nära ett fullvärdigt medlemskap nu tycker jag... :yoparty
Men självklart måste det bow'as på bild innan det blir verklighet! :Bugar

Angående liv så har vi ju skaffat oss mer att göra iom att det blir en hel del jetski-åkande nästa sommar! :banana :hihi :banana :hihi
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Ebbe skrev:
Så det är inte mer än rätt att Spöket kämpar på så bra som han gör. Han är hemskt nära ett fullvärdigt medlemskap nu tycker jag... :yoparty
Men självklart måste det bow'as på bild innan det blir verklighet! :Bugar


:rodnar :rodnar


Tack! :bow :bow :bow


(får försöka fixa till en bugning i verkligheten oxå på något sätt)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe :kär Tack för igår :tummenupp

det slutade på 24sms å 2missade samtal...... :mad:
Men inte lätt att vara snygg, läcker, cool å lite snabb samtidigt


Jag tror du har börjat en hjärntvätt, du försöker indoktrinera precis som Vera gjorde i böran, en liten mening sedan lite mera......om två år är Hela Heda fanclub hjärntvättad å har flyttat till Hawaii med ett par varsina jetskis.....

Stop doin´that boy, det blir dyrt :7peta :D
Ebbe skrev:
Angående liv så har vi ju skaffat oss mer att göra iom att det blir en hel del jetski-åkande nästa sommar! :banana :hihi :banana :hihi
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Lugn, why hurry.........

Hade jag haft en moppe i garaget hade jag varit på G mot s-tälje om några timmar, men nu bytte jag för att "slippa" (hur ska jag slingar mig nästa gång) :)

Ghost skrev:
:rodnar :rodnar


Tack! :bow :bow :bow


(får försöka fixa till en bugning i verkligheten oxå på något sätt)
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Lugn, why hurry.........

Hade jag haft en moppe i garaget hade jag varit på G mot s-tälje om några timmar, men nu bytte jag för att "slippa" (hur ska jag slingar mig nästa gång) :)

Du kan få låna min, så kan jag posera i depån under tiden, as the proud poser wannabe I am... :rolleyes: :hihi


:Bugar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tack men nej, jag har slutat åka på hojar jag inte når ned på, har bökat med min i två år nu :)

Farsdagstårta


Ghost skrev:
Du kan få låna min, så kan jag posera i depån under tiden, as the proud poser wannabe I am... :rolleyes: :hihi


:Bugar
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Ebbe Tack för igår :tummenupp

det slutade på 24sms å 2missade samtal...... :mad:
Men inte lätt att vara snygg, läcker, cool å lite snabb samtidigt


Jag tror du har börjat en hjärntvätt, du försöker indoktrinera precis som Vera gjorde i böran, en liten mening sedan lite mera......om två år är Hela Heda fanclub hjärntvättad å har flyttat till Hawaii med ett par varsina jetskis.....

Stop doin´that boy, det blir dyrt :D

Låter lite stalking-varning på det där.... :kocko

Muahahahhahah..... More Jetski for the people!!! Vad är det för fel på Hawaii då?! Sol å värme året om, chicks med nästan inga kläder hela året (för dig alltså, jag har Fia :kär ) , hojåkning året om, vågor att surfa på (istället för nätet!), Jetski-säsong året om och en massa beacher att ha feta grillpartys på..............

ÄH, VA FAN..... Jag flyttar direkt!!! Vem hänger på? :fyllisar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det känns ju lockande nu, här är det dimma, ingen is å div stuff.
Jag har en film med Chaisy Lain :kär som heter just Hawaii, finfina stränder, sedan e det lite annat jox oxå :hihi :hihi




Ebbe skrev:
ÄH, VA FAN..... Jag flyttar direkt!!! Vem hänger på? :fyllisar
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Tom Byron skrev:
Det känns ju lockande nu, här är det dimma, ingen is å div stuff.
Jag har en film med Chaisy Lain :kär som heter just Hawaii, finfina stränder, sedan e det lite annat jox oxå :hihi :hihi

Fan vilken kulturmänniska jag måste vara när jag vet vilken film det är... :va

HEDA :Bugar :Bugar
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Tom Byron skrev:
Känn dig som hemma!! Vad blev det för hoj då? vit å röd, luktar XR eller crf :confused:

Åkte inte du Fazer förut eller har jag blandat ihop :va

Dansa å häng med................ :banana

Tackar! Det blev en svart Kawa KLR650 :tummenupp Jag har fortfarande kvar Fazern, men suget efter grusbus blev så stort att jag var tvungen att skaffa en grusbusare också, hehe :D
 

Bifogat

  • Dscn00555.jpg
    Dscn00555.jpg
    98.6 KB · Visningar: 36
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top