Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Trevligt !!
Ska skölja av det bara så det känns fräscht när det kommer, Jag tror Yasha/krattan logistiken skulle funka. Jag mutar med cheeseburgare, MrSpeed brukar inte vara omöjlig, så får du väl slingra dig hem till dem å sno åt dig prylarna.
Yasha/Krattan är det okej, eller blir det en spyresa att åka med lite ex-Heda stuff? Hjälmen kan följa med oxå?
Mycket -ex-Hedaprylar på G nu, heheheh
Ska skölja av det bara så det känns fräscht när det kommer, Jag tror Yasha/krattan logistiken skulle funka. Jag mutar med cheeseburgare, MrSpeed brukar inte vara omöjlig, så får du väl slingra dig hem till dem å sno åt dig prylarna.
Yasha/Krattan är det okej, eller blir det en spyresa att åka med lite ex-Heda stuff? Hjälmen kan följa med oxå?
Mycket -ex-Hedaprylar på G nu, heheheh
Ghost skrev:Jao jao mannen/myten/legenden/GURUN HEDA vi säger väl så, You've got yourself a deal.
600 Svenska pesetas mot en samling högkvalitativ österrikisk plast.
Tycker nästan synd om husasekten nu när det blir nya färger på Kejtiäm dom kommer bli sååå avundsjuka...
Hur ska vi transportera pengar & plast?
Pengar kan flyttas över via nätet, om plasten är väl inslagen (för att slippa hudeksem )
så kanske Yasha har plats & möjlighet att ordna logistiken på det?
Annars så får väl posten (eller vad dom nu vill kalla sig...) ordna transporten.