Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Trevligt !!

Ska skölja av det bara så det känns fräscht när det kommer, Jag tror Yasha/krattan logistiken skulle funka. Jag mutar med cheeseburgare, MrSpeed brukar inte vara omöjlig, så får du väl slingra dig hem till dem å sno åt dig prylarna.

Yasha/Krattan är det okej, eller blir det en spyresa att åka med lite ex-Heda stuff? Hjälmen kan följa med oxå?

Mycket -ex-Hedaprylar på G nu, heheheh



Ghost skrev:
Jao jao mannen/myten/legenden/GURUN :Bugar HEDA vi säger väl så, You've got yourself a deal. :)
600 Svenska pesetas mot en samling högkvalitativ österrikisk plast.
Tycker nästan synd om husasekten nu när det blir nya färger på Kejtiäm dom kommer bli sååå avundsjuka... :lol :lol

Hur ska vi transportera pengar & plast?
Pengar kan flyttas över via nätet, om plasten är väl inslagen (för att slippa hudeksem :lol )
så kanske Yasha har plats & möjlighet att ordna logistiken på det?
Annars så får väl posten (eller vad dom nu vill kalla sig...) ordna transporten.


:banana
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nu förstår jag inte :va

Muahahaha, hur var det någon sade tidigare:

Man lär alltid ta tillfället i akt å tracka en Husqvaranåkare

mr_rockster skrev:
HEDA

Husaberg åkare.. snart går han väl upp ytterliggare ett snäpp och blir husqvarna åkare ;). Det tar sig..
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Du vet att det där kommer du få äta upp förr eller senare :7peta

Tom Byron skrev:
Nu förstår jag inte :va

Muahahaha, hur var det någon sade tidigare:

Man lär alltid ta tillfället i akt å tracka en Husqvaranåkare
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Som jag nyss hjälpt honom att bära upp, inlusive ett stycke Gixxer! Nej vi bar den inte, den rullade så snällt in i hissen. :hihi

HA HA! :lol Schysst att ha en Gixxer i vardagsrummet! Eller?!? :3freak Undrar vad hon som också ska bo i den lägenheten kommer att säga om det??? :yoparty

Du är snäll du, Ebbe! Tack för hjälpen!!! *KRAM*
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tack för skjutsen, spökskrälle!!! :tungan

Och Husasekten är ALDRIG riktigt nöjd. Inte förrän hela världen kör Husaberg!!!(fast då kanske det inte blir lika kul längre och så hittar vi på något annat att vara fanatiska över.. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag bara skoja' juh!!! :arsele )

Ghost skrev:
Jag ser ALLTID ljuset när jag tänder lampan!! (måste jag tjata om det????) :kocko :lol

Ja ja en kort rapport som kanske kan glädja husasekten ett tag iaf. :brinnerup


:bow :bow HEDA :bow :bow
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
mr_rockster skrev:
HEDA

Husaberg åkare.. snart går han väl upp ytterliggare ett snäpp och blir husqvarna åkare ;). Det tar sig..
Ignorera honom. Hans mamma tappade honom i golvet massor när han var liten :arsele :kocko
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:kocko Passa sig vad man skriver!!! Att häda i Hedatråden kan vara förenat med livsfara och resultera i mastodontstora skador i hjärnan pga attacker från Husasektens ledare som har megastort storhetsvansinne (enligt Ebbe) och ibland lider av "ordus bajserius mekanikus"! :tuttar

Din må vara blå-gul, men där slutar både likheten och möjligheten! :D
mr_rockster skrev:
HEDA

Husaberg åkare.. snart går han väl upp ytterliggare ett snäpp och blir husqvarna åkare ;). Det tar sig..
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag skulle väl snarare vilja kalla det för masochist?!? Varför skriver man annars ett så'nt inlägg HÄR?!? :fatta!

(refererande till Mr Rocksters flamebait!)

Ghost skrev:
...sa mordbrännaren... :brinnerup


:hihi
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Trevligt !!

Jag tror Yasha/krattan logistiken skulle funka. Jag mutar med cheeseburgare, MrSpeed brukar inte vara omöjlig, så får du väl slingra dig hem till dem å sno åt dig prylarna.

Yasha/Krattan är det okej, eller blir det en spyresa att åka med lite ex-Heda stuff? Hjälmen kan följa med oxå?

Mycket -ex-Hedaprylar på G nu, heheheh
:Bugar Det är ju COOLT med ex-Hedaprylar juh!!! :yoparty

Och vi fixar transport, bara det inte måste ske pronto! OK?!? :)
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
App app... bara lill huskyn som e blågul. Min porriga italienska med små svarta fälgar är allt helsvart...

Bergaren står allt i garaget den också =)

Yasha skrev:
:kocko Passa sig vad man skriver!!! Att häda i Hedatråden kan vara förenat med livsfara och resultera i mastodontstora skador i hjärnan pga attacker från Husasektens ledare som har megastort storhetsvansinne (enligt Ebbe) och ibland lider av "ordus bajserius mekanikus"! :tuttar

Din må vara blå-gul, men där slutar både likheten och möjligheten! :D
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
:Bugar Det är ju COOLT med ex-Hedaprylar juh!!! :yoparty

Och vi fixar transport, bara det inte måste ske pronto! OK?!? :)

Überphetaste TACK för hjälpen om det går att fixa det så!!! :tummenupp :tummenupp
Jag har inte speciellt bråttom med nya delar, dom gamla är hela & alltid retar det någon att dom är oranga... :D


:Bugar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det är TUR för DIG det! :lol Men om du nu fortsätter att föra fram den andra saken i ljuset, så bered dig på att få stå i mörkret, i skamvrån som de andra som ännu inte förstått sitt eget bästa!!! Och kalla ALDRIG en Husa för en Husky, för det är hon INTE (längre... *flinar*) :fatta!

HEDA RÅKKAR PHETAST!!! :yoparty

mr_rockster skrev:
App app... bara lill huskyn som e blågul. Min porriga italienska med små svarta fälgar är allt helsvart...

Bergaren står allt i garaget den också =)
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
App app! Skulle aldrig få för mig att kalla husan för husky. Jag har en Husky 125:a som e blågul, min 570 husky är ju helsvart. Sedan så är bergaren blågul med..

HEDA :bow

Yasha skrev:
Det är TUR för DIG det! :lol Men om du nu fortsätter att föra fram den andra saken i ljuset, så bered dig på att få stå i mörkret, i skamvrån som de andra som ännu inte förstått sitt eget bästa!!! Och kalla ALDRIG en Husa för en Husky, för det är hon INTE (längre... *flinar*) :fatta!

HEDA RÅKKAR PHETAST!!! :yoparty
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det hänger väl på spöket hur horny han e å styla hojen :)

Men det löser sig nog på bästa sätt, som vanligt i motardkretsar :)

Men jag vill inte lämna iväg dirty stuff så, jag e ledig ons, tors. Kan fixa en överlämning då när det är lite puts på grejorna, hjälmen ska ju oxå göras lev. klar med allt vad det innebär :tungan

Yasha skrev:
:bara det inte måste ske pronto! OK?!? :)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det kanske är bättre ändå än att hoppa av hojen som du å dina polare brukar göra........... :yoparty *personligt påhopp* :yoparty

MUHAHAHA :tummenupp


:hihi
Supermoto skrev:
Ignorera honom. Hans mamma tappade honom i golvet massor när han var liten :arsele :kocko
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Tom Byron skrev:
Det var väldans "ogrusiga" däck på den där sprätten :) Blir det lite is i vinter då rå??

Jo, det kan man lugnt säga, hehe. Framdäcket är lite mer lämpat för off-roadkörning. Men bakdäcket är ett rent landsvägsdäck, så det sladdar bra på grusväg :D

Iskörning hade varit kul att testa, gör ni dubbdäcken själva eller har ni köpt färdiga? (kanske dyrt och köpa färdiga? :confused: )
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Det kanske är bättre ändå än att hoppa av hojen som du å dina polare brukar göra........... :yoparty *personligt påhopp* :yoparty

MUHAHAHA :tummenupp


:hihi
VA... NÄ NU.... VAD FAEN..... PÅHOPP :4skrika
Jaja, du vara guru (läses som killen som kokar spaghettin åt Lady&Lufsen)

Yasha :7peta En som du inte behöver tala om skillnader mellan HVA/Husa för är mr_klotster:mattias

OT Nu kör Rockklasssiker The Darkness IGEN :yoparty
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top