Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Trevligt !!
Ska skölja av det bara så det känns fräscht när det kommer, Jag tror Yasha/krattan logistiken skulle funka. Jag mutar med cheeseburgare, MrSpeed brukar inte vara omöjlig, så får du väl slingra dig hem till dem å sno åt dig prylarna.
Yasha/Krattan är det okej, eller blir det en spyresa att åka med lite ex-Heda stuff? Hjälmen kan följa med oxå?
Mycket -ex-Hedaprylar på G nu, heheheh
Ska skölja av det bara så det känns fräscht när det kommer, Jag tror Yasha/krattan logistiken skulle funka. Jag mutar med cheeseburgare, MrSpeed brukar inte vara omöjlig, så får du väl slingra dig hem till dem å sno åt dig prylarna.
Yasha/Krattan är det okej, eller blir det en spyresa att åka med lite ex-Heda stuff? Hjälmen kan följa med oxå?
Mycket -ex-Hedaprylar på G nu, heheheh
Ghost skrev:Jao jao mannen/myten/legenden/GURUNHEDA vi säger väl så, You've got yourself a deal.
![]()
600 Svenska pesetas mot en samling högkvalitativ österrikisk plast.
Tycker nästan synd om husasekten nu när det blir nya färger på Kejtiäm dom kommer bli sååå avundsjuka...![]()
![]()
Hur ska vi transportera pengar & plast?
Pengar kan flyttas över via nätet, om plasten är väl inslagen (för att slippa hudeksem)
så kanske Yasha har plats & möjlighet att ordna logistiken på det?
Annars så får väl posten (eller vad dom nu vill kalla sig...) ordna transporten.
![]()