Tom Byron skrev:Såja, lugn å fin nu. Inget storhetsvansinne.........hahha
Yasha skrev:Nu får du ta och hålla ordning på din flickvän, Heda! Gosa får ni göra någon annanstans!!!![]()
Mer Heda åt folket!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jenna J skrev:Vera, genom dina inlägg kan man tro att Heda har ett harem!![]()
![]()
![]()
Yasha skrev:Han har nog fullt upp som det är. Om det nu inte är så att han VILL ha ett harem förstås!Eftersom hans hjärtas dam sitter och skriver inlägg på Sporthoj hela dagarna...
![]()
Nej, jag vill INTE vara med i Hedas Harem, jag har det bra hemma!![]()
Yasha skrev:Han har nog fullt upp som det är. Om det nu inte är så att han VILL ha ett harem förstås!Nej, jag vill INTE vara med i Hedas Harem, jag har det bra hemma!
![]()
Tom Byron skrev:*asg*
Harem?? Det är väl bara massa läbbiga gubbar som har harem?
Känns inte som min stil.........![]()
Yasha skrev:PUSS![]()
/ Veronica
Supermoto skrev:Är det så att både Dr Heda (obs) och Krattan har lyckats lura till sig varsin motardtjej![]()
![]()
Så ruggigt orättvist (jag lyckas inte ens hitta en tjej som kör moppe) men samtidigt skoj för er. Alla fyra såklart
![]()
Som sagt. GrattisJenna J skrev:There are a few lucky bastards in this world... and I'm glad to be one of them![]()
Supermoto skrev:Är det så att både Dr Heda (obs) och Krattan har lyckats lura till sig varsin motardtjej![]()
![]()
Kom på att det kan ju faktiskt vara tvärtom oxå......Yasha skrev:Nä, det är bara Krattan som har en motardtjej! Hedas är fortfarande en wannabe! (Den diskussionen har varit upp i Heda Fanclub tidigare...)![]()
Usch vad jag var elak nu!Men det är ju SANT!!!
![]()
Du hittar nog din hojpingla också till slut!![]()
Supermoto skrev:Kom på att det kan ju faktiskt vara tvärtom oxå......
Brukar det inte vara så att tjejer är lite för bra på att lura i oss (killar) att deras (tjejernas) idéer egentligen är våra (killarnas) vilket gör oss (killar) mer mottagliga för dem (idéerna alltså)
Lät det vettigt
PS Jag är mkt medveten om Jenna's wannabeestatus (vem kunde missat den) men i just det här fallet tycker jag att man kan betrakta Jenna som motardtjej....
Supermoto skrev:Kom på att det kan ju faktiskt vara tvärtom oxå......
Brukar det inte vara så att tjejer är lite för bra på att lura i oss (killar) att deras (tjejernas) idéer egentligen är våra (killarnas) vilket gör oss (killar) mer mottagliga för dem (idéerna alltså)
Lät det vettigt
PS Jag är mkt medveten om Jenna's wannabeestatus (vem kunde missat den) men i just det här fallet tycker jag att man kan betrakta Jenna som motardtjej....
Yasha skrev:Aha! Han menade nog att det kunde vara synd om er/oss också!
Men varför?!?![]()
Supermoto skrev:Som sagt. Grattis![]()
Skapliga parmiddagar ni lär kunna ha *avis-smileyn*
Dra liten busrepa längs en liten fin asfalterad 70-sträcka och ett paket grillkorv i ryggsäcken![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |