Heda fanclub!

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
:confused: Du får nog förklara, främst det där första om nå't som kunde vara tvärtom?!? :confused:

(Det senare kan kanske, eventuellt stämma i vissa specifika fall... :rolleyes: )



Nä nä nä... ingen hoj och inget körkort = WANNABE! Men snart är hon en fullfjädrad motardbrud! :tummenupp

:tummenupp hehe (sorry Jenna, du får stå ut ett tag till!)


Men :eek: , vad har ni gjort med Hedas tråd!!! Usch vad massa gulle-snutt-plutt tjafs-spam!!!! :rolleyes:

(Nej, inte ett dugg avis, har ju oxå en hojåkande bf! :) )
Men sånt kan man väl hålla på hemmaplan och inte i en sån här proffesionell miljö!! :slicka
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Jag föredrar en schysst bana, typ Midlanda eller Gelleråsen, framför 70-sträckan... :brynad
Jag oxå...
Tänk vilka otroliga tjejer det trots allt finns *drömmer*


Nu ska vi se.... Förvirringen är tydligen total såhär på fredagseftermiddagen :D

1. Tvärtomgrejen var att det kanske är du, Yasha, och Jenna som blåst Krattan och Dr Heda (igen).

2. Det sägs ju att kvnnor har förmågan att få sin vilja igenom genom att låta oss män tro att kvinnans idé egentligen är mannens. Vettigare den här gången :confused:

3. Vem skulle det vara synd om om inte mig? Tur jag har min Husa iaf. Förklaras nog i (1.)

4. Det är alltså Hedas KTM på Jennas avatar? Då tar jag tillbaka allt. Jenna = WANNABE ;)



Nu åker jag hem för idag. Ytterliggare förvirring utredes en annan dag :D Imorron blir det en tripp till Arboga för att prova italienska hojar :D
Ha't bra på er !
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
Jag oxå...
Tänk vilka otroliga tjejer det trots allt finns *drömmer*


2. Det sägs ju att kvnnor har förmågan att få sin vilja igenom genom att låta oss män tro att kvinnans idé egentligen är mannens. Vettigare den här gången :confused:

Det sägs???? Det är väl ett allmänt faktum att ni TROR att ni regerar, fast ni inte har nån pondus alls egentligen! hehe :D (åtminstone alla tjejer vet detta, och en del killar oxå, dom flesta skulle dock aldrig erkänna det!!)

3. Vem skulle det vara synd om om inte mig? Tur jag har min Husa iaf. Förklaras nog i (1.)

Du kan väl omvända en "vanlig" tjej till att gilla hojar ?=wannabe? :tummenupp

4. Det är alltså Hedas KTM på Jennas avatar? Då tar jag tillbaka allt. Jenna = WANNABE ;)

hehe, detta var oxå Hedas hoj! (Sara=f.d. wannabe fast inte genom pojkvän!)



Nu åker jag hem för idag. Ytterliggare förvirring utredes en annan dag :D Imorron blir det en tripp till Arboga för att prova italienska hojar :D
Ha't bra på er !
 

Bifogat

  • duke2.jpg
    duke2.jpg
    3.3 KB · Visningar: 115
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
för att förvirra lite till

wheeliegirls avatar, då sitter hon på en Röd DukeII, den var min...........*saknar*
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Wheeliegirl skrev:
:tummenupp hehe (sorry Jenna, du får stå ut ett tag till!)

:rofl

Men :eek: , vad har ni gjort med Hedas tråd!!! Usch vad massa gulle-snutt-plutt tjafs-spam!!!! :rolleyes:

(Nej, inte ett dugg avis, har ju oxå en hojåkande bf! :) )
Men sånt kan man väl hålla på hemmaplan och inte i en sån här proffesionell miljö!! :slicka

Det här är Heda Fanclubs mega-spam-tråd och här får vi prata om vaaaad vi vill!

Dessutom är det svårt att motstå att svara när pojkvännen skriver små söta meddelanden... :p Och så är han ju så långt bort i veckorna nu! :gråta


Wheeliegirl skrev:
haha, vaddå samtidigt!! :D

Klart du *saknar* mig! ;) :D


/f.d medlem i Hedas hoj-harem

HA HA! Vem är det som gullar nu då?!? :1pajas
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
klart vi spammar!!!

Alla klagar ju som faan om man inte håller sig till ämnet, i Heda faclubtråden har ju allt kretsat runt HEDA typ hans fans osv......(inkl supermoto, som smygspammat lite)

Saknar....... :eek: Det var hojen jag menade.........mest :slicka

Skojar, är det någon Saravistelse på g i svedala snart då?





Den här tråden måste ta priset i inbördes beundran..... hehehe
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
klart vi spammar!!!

Alla klagar ju som faan om man inte håller sig till ämnet, i Heda faclubtråden har ju allt kretsat runt HEDA typ hans fans osv......(inkl supermoto, som smygspammat lite)
:rock

Här håller man sig till ämnet genom att associera allt till Heda, hans intressen och hans beundrarskara. Kan det bli mycket lättare att hålla sig till ämnet då?!? :D

Den här tråden måste ta priset i inbördes beundran..... hehehe

Och "alla" motardbrudarna som dyrkar dig, är de enda som finns i Sverige!!! (Med visst undantag för en som bara finns här ibland... :( ) :bow :bow :bow :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
:rock



Och "alla" motardbrudarna som dyrkar dig, är de enda som finns i Sverige!!! (Med visst undantag för en som bara finns här ibland... :( ) :bow :bow :bow :bow

Man nöjer sig bara med det bästa :rock :rock :rock

Hehehehe........
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag har gått å blivit lite smygkär................ Suck :(
 

Bifogat

  • 03-g.jpg
    03-g.jpg
    115.1 KB · Visningar: 112

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jenna J skrev:
Va?! En Honda?! :skrämd
Ibland känns det som att jag inte känner dig! :confused:
:rolleyes:

Nä precis!! Men kasta inte höns i rävsaxen för den kommer med skjutspinnar :tummenupp

Sedan är den lättare och framförallt lägre i sadelhöjd...... det är bra för ÖVNINGSKÖRARE......

Men.......... som sagt......... en Honda :skrämd
 

Jenna J

Hasta la vista, baby
Gick med
11 Apr 2003
Ort
I ghettot
Hoj
Ingen än så länge...
Tom Byron skrev:
Nä precis!! Men kasta inte höns i rävsaxen för den kommer med skjutspinnar :tummenupp

Sedan är den lättare och framförallt lägre i sadelhöjd...... det är bra för ÖVNINGSKÖRARE......

Men.......... som sagt......... en Honda :skrämd

Fördelarna väger ju helt klart tyngre än nackdelarna! ;)
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Jag har gått å blivit lite smygkär................ Suck :(


Jaså det var hojen du menade, jag trodde det var en spedwaybana du hade blivit kär i...

/Hising
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Jaså det var hojen du menade, jag trodde det var en spedwaybana du hade blivit kär i...

/Hising

Ungefär vad jag gissade på också - verkar vara en perfekt plats att öva sladd på. Hondan vete sjutton - du är väl inte på väg att bli sjuk Heda (Honda-febern) ? :p
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
TomK skrev:
Ungefär vad jag gissade på också - verkar vara en perfekt plats att öva sladd på. Hondan vete sjutton - du är väl inte på väg att bli sjuk Heda (Honda-febern) ? :p

Jag ÄR lite krasslig, var hemma från Jobbet i Fredags..... så kanske det går över........ apropå speedwaybanan så såg betongmuren i ytterkant lite ut som att: "Jag flyttar inte på mig" :rodnar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top