Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
TomK skrev:
men skäms pojkar!! komma förbi storstan på en fredag och inte hälsa på...

Jag kommer på Måndag ifall det blir väder, har monterat ett nytt pilotsport nu................ Ska du å Hising dit?
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Mcbuds ambulansen är kunglig!!! :rock :bow heda oxå! :bow :bow

Ebbe skrev:
Vill bara glänsa lite... :cool:

Har haft äran att transportera Heda-gurun till Lelles å tillbaks idag i MC-buds ambulansen. :rock :rock :rock
Sen fick jag ta del av hans värdefull råd om klädsel när jag provade skinnställ. Hur skulle jag ha klarat mig utan den store Heda!! Tack du store guru!!! :bow :bow :bow :bow :bow :D
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Jag kommer på Måndag ifall det blir väder, har monterat ett nytt pilotsport nu................ Ska du å Hising dit?

Jo, jag ska i alla fall (brukar ju hänga där om det inte är något alldeles speciellt på gång på annat håll). Väder blir det alltid - frågan är bara vilken typ :)
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Nurse Ratched skrev:
Nope, jobbar... :(

Hising

Vill passa på att tacka Dr Hising för att han tog sig tid att ringa mig för rådgivning om min svullna "butt", trots att han hade jobbat ett 24-timmars pass! Hising är verkligen våran (motardvärldens) egna Dr Costa... :fakta :hej :bow

Men Heda är ff "THE GURU"!!!! :rock :rock :squid
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ebbe skrev:
Vill passa på att tacka Dr Hising för att han tog sig tid att ringa mig för rådgivning om min svullna "butt", trots att han hade jobbat ett 24-timmars pass! Hising är verkligen våran (motardvärldens) egna Dr Costa... :fakta :hej :bow

Hmm, nu börjar vi undra - svullet akterkastell - hur kan det komma sig ?

"Det sista man hörde Ebbe mumla innan han försvann tillsammans med de ryska sailors som fanns på krogen, var - Spank my butt and call me Charlie..." :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tom jag har en closeup-bild som fastnade på näthinnan i söderhamn......... inte gulligt, men jag fick inte ta kort .........

Vi kan väl Fika på Måndag då? Heda tar med bullar å Teromoskaffe :p (luktar touringträff)

Mcbudet, fetare än dig kan man inte rocka på ett par kryckor, speciellt när man ställer sig i ytterkurva å ska fota slied:es, RESPEKT!

Ebbe, nöjet var som sagt helt på min sida
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
Vill passa på att tacka Dr Hising för att han tog sig tid att ringa mig för rådgivning om min svullna "butt", trots att han hade jobbat ett 24-timmars pass! Hising är verkligen våran (motardvärldens) egna Dr Costa... :fakta :hej :bow


Jäklar Ebbe, du la upp det på helt fel forum. :skrämd Eller är det det här som kallas "att komma ut" :confused:

/Hising :notme
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Men va faaaaeenn!! Här går man och gör en riktigt manlig motardvurpa och landar splatt på rumpan så den svullnar upp och blir blå-grön-gul-lila-svart och j-kligt öm och så är man gay helt plötsligt!?!?!?!?! :confused: :confused: Schyssta polers... :6surkart :fatta!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe skrev:
Men va faaaaeenn!! Här går man och gör en riktigt manlig motardvurpa och landar splatt på rumpan så den svullnar upp och blir blå-grön-gul-lila-svart och j-kligt öm och så är man gay helt plötsligt!?!?!?!?! :confused: :confused: Schyssta polers... :6surkart :fatta!

Äsch, tagga ned :p I den här tråden är det status ju!! :tummenupp

Tror du jag klämde på dig i skinnstället för att se om det satt bra......NO WAY!! :crash :crash :crash Det var bara för "eget bruk"

/MR GAYLORD HIMSELF (HEDA) :kär
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
Men va faaaaeenn!! Här går man och gör en riktigt manlig motardvurpa och landar splatt på rumpan så den svullnar upp och blir blå-grön-gul-lila-svart och j-kligt öm och så är man gay helt plötsligt!?!?!?!?! :confused: :confused: Schyssta polers... :6surkart :fatta!

Oj oj... men vi är väl kompisar ändå? :hej :hej

/Hising
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:

Vi kan väl Fika på Måndag då? Heda tar med bullar å Teromoskaffe :p (luktar touringträff)

Rock-n-Roll! Klart vi ska ha "touringträff" med fika. Det är inget som Gubbvinge-folket ska få ha ensamrätt på :D
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Äsch, tagga ned :p I den här tråden är det status ju!! :tummenupp

Tror du jag klämde på dig i skinnstället för att se om det satt bra......NO WAY!! :crash :crash :crash Det var bara för "eget bruk"

/MR GAYLORD HIMSELF (HEDA) :kär

Tyckte att du nöp lite hårt ibland!! :eek:
Vad säger Jenna nu egentligen...? :mattias
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
Hmmm... saknades kanske nån ironi-smiley... Puss o kram!!! :slicka

Jag missar ju att ironismileya, vem minns inte diskussionen som blev efter mitt inlägg på supermotardgruppen angående factoryreplican :eek: . Dessutom var det Tom som började så skyll på honom :D :D

Hising
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nurse Ratched skrev:
Jag missar ju att ironismileya, vem minns inte diskussionen som blev efter mitt inlägg på supermotardgruppen angående factoryreplican :eek: . Dessutom var det Tom som började så skyll på honom :D :D

Hising

Hela den här tråden bygger ju på ironi, så egentligen borde varje inlägg ha en ironismiley:)

Apropå Tom så kanske han försöker berätta någe mellan raderna.....heheheeh :notme
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Damn va Heda rockade på rörken idag/kväll.

Å med det säger jag inte att jag var snabb, bara att jag hade AP-roligt :D

Jag = :bow :bow :bow
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Damn va Heda rockade på rörken idag/kväll.

Å med det säger jag inte att jag var snabb, bara att jag hade AP-roligt :D

Jag = :bow :bow :bow

Du var långt ifrån långsammast helt klart. Efter att Jocke fått ställa undan pga ljudproblem med tvåtaktarn, så var det du, jag och killen på 660:n (Patrik) som låg och körde om alla andra på löpande band. Du får dock ursäkta om jag planterade mitt framhjul lite nära på insidan ibland under omkörningsförsök och störde koncentrationen för dig :)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
TomK skrev:
Du var långt ifrån långsammast helt klart. Efter att Jocke fått ställa undan pga ljudproblem med tvåtaktarn, så var det du, jag och killen på 660:n (Patrik) som låg och körde om alla andra på löpande band. Du får dock ursäkta om jag planterade mitt framhjul lite nära på insidan ibland under omkörningsförsök och störde koncentrationen för dig :)

Det säger ingenting egentligen, skulle vi åka "hemma" typ på Tierp eller så så skulle du å jag ligga å slåss om sistaplatsen å bli varvad var 4e varv......suck. Då alla muppar runt på slicks å slideajr in å ut ur kurvorna så hjälmen snurrar ett par varv.

Verkar vara lite klasskillnad beroende på vilka man åker med........

Men det var skoj som faan att slippa spana bakåt å vänta på missiler som kommer på bägge sidorna, sedan trodde inte jag att det skulle kunna gå att åka lika fort som snubbar på slicks, eftersom vi åkte ungefär lika fort i höstas bägge två, så har du bytt ostar men inte jag, heheheheheh *kickin´butt*


/Heda *rundningsmärke egentligen*
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top