Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
You are worth exactly: $1,755,820.00.

Är det kasst eller bra?? Å jag fuskade INTE med storleken :)

Yasha skrev:
Gurun!!! Här kan du kolla vad du är värd i $!!! :dummer Och kolla så att du har rätt kaliber på dina undersåtar, sektmedlemmar, hangarounds och wannabes!!! :yoparty

www.HumanForSale.com

Talar om exakt vad du är värd, om du klarar av att omvärdera dig och ditt liv till amerikanisk "standard"... :D

MUAHAHAHAHAAAAA :lol

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
You are worth exactly: $1,755,820.00.

Är det kasst eller bra?? Å jag fuskade INTE med storleken :)
Mmm... vet inte?!? :va Men du är ju gurun!!! Så det är klart att det är BRAAAAA!!!! :Bugar

Det här fick jag... You are worth exactly: $2,208,096.00. :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du e värd mera :va Kanske som vin, blir bättre med åldern :D

Yasha skrev:
Mmm... vet inte?!? :va Men du är ju gurun!!! Så det är klart att det är BRAAAAA!!!! :Bugar

Det här fick jag... You are worth exactly: $2,208,096.00. :tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Du e värd mera :va Kanske som vin, blir bättre med åldern :D
Du vet att vissa viner blir sura som ättika va?!? Speciellt om de behandlas/förvaras fel... :lol

Men om jag får göra en kvalificerad gissning, så spelar utbildningen och allt det som fylldes i runt det ganska stor roll... :va

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aha, Husaförare fanns ju inte så jag fyllde i doctor, för det är väl likvärdigt va :arsele

Yasha skrev:
Du vet att vissa viner blir sura som ättika va?!? Speciellt om de behandlas/förvaras fel... :lol

Men om jag får göra en kvalificerad gissning, så spelar utbildningen och allt det som fylldes i runt det ganska stor roll... :va

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Paltkoma? JAG har inte hört ett knys från dig på 100år så dyker du upp bara, cooolt.

Jo på Söndag e det Östhammar, vet inte hur man hittar dit men åt Öregrundhållet I guess........

Sedan Helgen efter det är det "nästgårds" typ i Furuvik, nästan där du åkte på is när du å Tom hälsade på, det är sjön brevid ......... ;)

Det känns som mer än hundra år. Vill bara varna för att jag är en totalt förändrad människa, har genomgått föräldrametamorfos. Skrattar bara när jag badar med sonen, orkar aldrig skoja längre (utom att raljera och håna och "skoja" med allmänkirurger för det är närmast en plikt), börjar bli gråhårig, är gift, åker omkring i en volvokombi med automatlåda, Kräks inte längre när jag ser bajs, pratar barn med tanterna på jobbet istället för motorcyklar med grabbarna på nätet, kollar dagligen in villaannonser, dra gärna upp gamla meriter ("när jag var ung då åkte jag motorcykel och då j**vlar gick det undan, sladd och bakhjulet på samma gång som jag släppte händerna"), Tycker att sängen är till för att sova i och ingenting annat osv osv. Kort sagt en patetisk gubbdj**el.

Men som fågeln Fenix ska jag resa mig ur askan och det första rehabiliteringsteget är att åka och kolla på isbanetävlingen på söndag. Det ska bli förbannat kul :banana :banana :banana

/Hising

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Där är du, har inte sett dig på länge! :)

På söndag i Östhammar som sagt, tiderna har jag inte fått än, borde dimpa ner i brevlådan imorrn eller på fredga. Gissar att kvalen drar igång runt 12. Platsen tror jag heter Krutudden eller nått sånt, men det kommer garanterat att vara skyltat när man kommer till byn. Ska bjuda på kaffe om du kommer!!!! :tummenupp

Kanonkul Ebbe!!! I'll be there!!

/Hising

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
TomK skrev:
Åh fan! Gubben lever! :)

Krutudden är ju bara några ynka kilometer från där tjejen bor, men på söndag blir det dock att köra själv och det i närheten av Uppsala. Lite synd att inte kommit iväg i år och spanat på is-RM, men det blir så ibland när helgerna är fyllda med annat :D

Tjena mittbena! Gratulerar till nya motorn och framförallt ett jättegrattis till det där med "tjejen". Jag har en hel del tips att dela med mig om hur man går från det inbitna ungkarlståndet till så kallad "ordning och reda". Börja med att plocka bort avgassystemet ur badkaret om du inte redan gjort det och ha inte bromspumpar och förgasare på hallgolvet så har du tagit ett stort första steg. Glöm inte preventivmedel för annars kan du få ett likadant monster som bilden nedan visar.

Gurun Heda har naturligtvis gett dig råden tidigare som ledde till själva kapet då han är värsta brudmagneten. Man får liksom aldrig glömma vem som är kungen och vems tråd man lite försynt inkräktar på :Bugar :banana :yoparty

/Hising

Bifogat

• almanacka 013.JPG
    almanacka 013.JPG
    67.5 KB · Visningar: 54

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du får ordbajsa hur mycket du vill, frxtn, har du visat lillen hur man pekar finger redan? eller är det fel finger........

Han tänker "go home ktmsuckers" :hihi

edit, såg nu att det var pekfingret :)

Nurse Ratched skrev:
Man får liksom aldrig glömma vem som är kungen och vems tråd man lite försynt inkräktar på :Bugar :banana :yoparty

/Hising

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Tjena mittbena! Gratulerar till nya motorn och framförallt ett jättegrattis till det där med "tjejen". Jag har en hel del tips att dela med mig om hur man går från det inbitna ungkarlståndet till så kallad "ordning och reda". Börja med att plocka bort avgassystemet ur badkaret om du inte redan gjort det och ha inte bromspumpar och förgasare på hallgolvet så har du tagit ett stort första steg. Glöm inte preventivmedel för annars kan du få ett likadant monster som bilden nedan visar.

Hehe, hon har redan fixat det där åt mig och städat och donat så jag knappt känner igen mig - men det blir riktigt bra :) Att hon sedan är mycket förstående och låter mig hålla på i garaget och köra av mig på isen bäst jag vill, är ju inte helt fel om man så säger... Vi är tämligen lika på den punkten och det ska nog kunna bli en riktig hojåkare av henne med. Badkaret används nu till att bada i bl.a. :rodnar

En liten kotte har jag fått på köpet, så den biten är avklarad för ett tag framöver :D Fast planer på en liten junior till finns, men först om ett par år (den förste parveln måste bli så stor att han kan vara barnvakt). Ditt monster ser för övrigt mest ut som en charmör - tur att han fått utseendet från sin mors sida ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Coolt!!!

Bild på hela rubbet dårå!!!

:tummenupp :tummenupp
Här kommer lite bilder från gårdagskvällen. Observera att hojen inte är klar ännnu. T.ex ska det tvättas en del :rodnar

Krökarna ser bättre ut monterade på hojen än liggandes i kartongen. Jag kommer nog bli asnöjd när det blir dags att starta den...

Bifogat

• Krökar2_.jpg
    Krökar2_.jpg
    46.6 KB · Visningar: 251
  • Pipa_.jpg
    Pipa_.jpg
    55.1 KB · Visningar: 197
  • Pipa3_.jpg
    Pipa3_.jpg
    31.7 KB · Visningar: 186
  • Pipa5_.jpg
    Pipa5_.jpg
    22.1 KB · Visningar: 184
  • Med system4_.jpg
    Med system4_.jpg
    59.7 KB · Visningar: 195
Last edited:

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
VA?! Har du inte rakat hojen efter allt julstök??
Kommentar till första bilden
Supermoto skrev:
Här kommer lite bilder från gårdagskvällen. Observera att hojen inte är klar ännnu. T.ex ska det tvättas en del :rodnar

Krökarna ser bättre ut monterade på hojen än liggandes i kartongen. Jag kommer nog bli asnöjd när det blir dags att starta den...

Blir man trött efter sex varv på en liten skridskobana måste man ju vara... sjuk... :rodnar

Ebbe skrev:
Men har bara ork för 1/10 av rejset...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Quitte skrev:
HEHE :D
Gissa hur grann hojen blir om man kör med dubb på en gräsåker där snön är bortsliten....

Det ska fixas och donas mer senare... Jag lovar.... :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
6varv........ det räckker fanimej för att bli varvad ju :( :död :näsblod

*host* shit asså va dålig jag blev i halsen, svälld lixom

:lol

Quitte skrev:

Blir man trött efter sex varv på en liten skridskobana måste man ju vara... sjuk... :rodnar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:Bugar Kom igen nu, gurun! :tummenupp

Vi vet ju att du är bäst och med rutinerade depågroupies och megahotta chix som alla hejar på dig, kan det ju inte bli annat än succé! :tuttar

Vi som ääääälskar dig, struntar i hur de presenterar det på papperet se'n! Vi vet alla att de har FEL iaf!!! :fyllisar

PUSS på dig!!! :kär

Tom Byron skrev:
6varv........ det räckker fanimej för att bli varvad ju :( :död :näsblod

*host* shit asså va dålig jag blev i halsen, svälld lixom

:lol

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja just det, jag har ju egen tävling.