Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Men??? :va Ebbemannen då? Ebbe?!? Hur gick det för honom då???? :confused:

Jag menar, gurun i all ära ( :Bugar ), men vi vet ju vem som är iskungen här... :D och näää, jag bryr mig INTE om Quitte, även om hänger här och kraxar ibland, han har inte en chans mot mina idoler :tungan !!!

:D Ja, jag tycker om att retas... *tihi* Men vad äckligt det är att skriva i orange!!! :3freak

Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Men??? :va Ebbemannen då? Ebbe?!? Hur gick det för honom då???? :confused:

Jag menar, gurun i all ära ( :Bugar ), men vi vet ju vem som är iskungen här... :D och näää, jag bryr mig INTE om Quitte, även om hänger här och kraxar ibland, han har inte en chans mot mina idoler :tungan !!!

:D Ja, jag tycker om att retas... *tihi* Men vad äckligt det är at skriva skar i orange!!! :3freak

Hm. Jag vet inte hur det gick för honom, om han hade startnummer 7 så krigade han friskt om toppplaceringar enligt speakern iaf. :tummenupp

:D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Aha, jag trodde oxå det bara skulle bli finaler efter klockan ett men det var ju kvalen som började då. Men nu vet man det ivf

SKoj att se bilderna sedan :brynad

Naa, nu har jag inte tid med surf längre KAFFE på ge, har inte druckigt på typ .... 2dagar *shaky*

Jag åldras 80 år på en eftermiddag, shit va ont i kroppen jag börjar få, Häcken........ VAD GJORDE NI MED DEN EGENTLIGEN :gnissla :banana

Ghost skrev:
Ameh! Asså jag stog juh i startböjen & FOTADE juh!!! :kocko
Efter ett tag så ledsnade ungarna (NEJ inte MINA juh! :fatta! ) på att stå still, då gick vi till korvmojjen & handlade lite.
Sen gick vi upp till GURU depån som var TOM!!! :( (det var efter din andra kvalrunda, heat 13?)
Efter det var det phet läge att åka hem pga kylan, fingrarna frös så jag hade ont, frös dock inte om ngt annat... :va
På det hela stora taget så var det en bra dag, men jag trodde att kvalen redan skulle ha varit avklarade vid 13.00 tiden?
Ja ja, spelar ingen roll, jag har iaf bildbevis på gurun i startböjen där han genom sin blotta närvaro skrämmer omkull en par deltagare! :Bugar

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Jag åldras 80 år på en eftermiddag, shit va ont i kroppen jag börjar få, Häcken........ VAD GJORDE NI MED DEN EGENTLIGEN :gnissla :banana

Eeh, vi trimmade häcken lite med stora saxen, var det FEL gjort av oss?? :arsele :tungan

Passa på att sluta med kaffet nu då, när du ändå é shaky. :tummenupp
Sluta coldturkey "rokkar" :yoparty

Kan fixa en cd med bilderna från mässan oxå om du är intresserad, då lägger jag bara ihop bilderna från idag oxå. :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaa, det skulle vara skoj.

Hising fick en 80 bilder oxå, som han skulle bränna. Blir kanske några som blev bra iaf.......... han filmade oxå lite. Bandet har jag :)

Ghost skrev:
Eeh, vi trimmade häcken lite med stora saxen, var det FEL gjort av oss?? :arsele :tungan

Passa på att sluta med kaffet nu då, när du ändå é shaky. :tummenupp
Sluta coldturkey "rokkar" :yoparty

Kan fixa en cd med bilderna från mässan oxå om du är intresserad, då lägger jag bara ihop bilderna från idag oxå. :)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Men... :va Hedas häck FANNS väl inget att trimma ifrån?!? :3freak

Asså vilken "häck" är det DU pratar om?
Hedas mänskliga häck har inte jag rört iaf, SÅ DET SÅ! :arsele
Däremot den där andra gul/blåa saken... :3freak

:brinnerup

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Asså vilken "häck" är det DU pratar om?
Hedas mänskliga häck har inte jag rört iaf, SÅ DET SÅ! :arsele
Däremot den där andra gul/blåa saken... :3freak

:brinnerup
Inte så mycket att ta av den heller... :kocko

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Å andra sidan så finns det numera INGENTING kvar av sadelskumgummit.
Varför tror du att han har ont i SIN häck för?? :arsele

:FU :tungan
DU vet inte vad du PRATAR om!!! Hade du en kudde i dina byxor när du körde lill-Husan eller?!? :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sluta perva er, jag rodnar..... :) (ja, eller hur)

Jag tror det är lårmuskleran på baksidan som går upp i häcken, är inte fästet där lixom...... för musklerna alltså? Eller skinnet som jag har på mina benpipor typ, det jag fäster långkalsonerna på...... haha

Muhahahahahhhaha :lol

Ghost skrev:
Å andra sidan så finns det numera INGENTING kvar av sadelskumgummit.
Varför tror du att han har ont i SIN häck för?? :arsele

:FU :tungan

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
DU vet inte vad du PRATAR om!!! Hade du en kudde i dina byxor när du körde lill-Husan eller?!? :7peta

Nä det hade jag inte, men där fanns det skumgummi kvar serru. :D

Har du glömt SAXEN som omnämdes, ELLER? *mummel senil mummel* :rolleyes: :tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Nä det hade jag inte, men där fanns det skumgummi kvar serru. :D

Har du glömt SAXEN som omnämdes, ELLER? *mummel senil mummel* :rolleyes: :tungan
BAAAH, försök inte med den gubben, inte!!! :fatta! Saxen hade INGET med det att göra!!! :arsele

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Sluta perva er, jag rodnar..... :) (ja, eller hur)

Jag tror det är lårmuskleran på baksidan som går upp i häcken, är inte fästet där lixom...... för musklerna alltså? Eller skinnet som jag har på mina benpipor typ, det jag fäster långkalsonerna på...... haha

Muhahahahahhhaha :lol

Nä alltså, det är väl hojen som lixom skär in, iaf lill-husan fick ju smeknamnet stringtrosan...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Resultatmässig kan man ju dra någe gammalt över sig, men för självförtoende (14e plats i en B-final) så var det bra. Mest för jag aldrig tävlat i någe med motorsport, bara tittat på men ändå velat. Det var great skoj ju!!!!

Jag har mest varit sådan där som stått å tittat på å dömt folk ute på banan från depån......... :dummer :kocko Mässerschmitter typ....... hehe

Fixx skrev:
Gött att det bra för dig, heda!!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Resultatmässig kan man ju dra någe gammalt över sig, men för självförtoende (14e plats i en B-final) så var det bra. Mest för jag aldrig tävlat i någe med motorsport, bara tittat på men ändå velat. Det var great skoj ju!!!!

Jag har mest varit sådan där som stått å tittat på å dömt folk ute på banan från depån......... :dummer :kocko Mässerschmitter typ....... hehe

Jag tyckte det såg bra ut, lagom samlad, typ. (i depån.. :hihi )

Bra gjort/genomfört! :tummenupp

:Bugar HEDA

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten