Tom Byron skrev:Nu ska jag till garaget å montera dubbisar på bebisen......... Skoj Freda kväll va, heheh
Låter som en riktigt vass kväll.
Själv försöker jag registrera mig men det går inget bra, tydligen gillar dom inte spöken? :kocko
Tom Byron skrev:Nu ska jag till garaget å montera dubbisar på bebisen......... Skoj Freda kväll va, heheh
Ebbe skrev:He he... Jag har oxå varit i garaget i kväll, 2,5 h för att vara exakt! Ventilkoll, olja å filter + en massa småsaker. Sen var det hem å glo på halva Gladiatorerna, Fastlane på femman och så en 1,5 timmes promenad med en skitdryg, tokspeedad doggy som fått aldeles för lite motion dom senaste dagarna.... Men nu är han f-n trött!!!! Å jag med....
Ghost skrev:Låter som en riktigt vass kväll.
Själv försöker jag registrera mig men det går inget bra, tydligen gillar dom inte spöken? :kocko
Tom Byron skrev:Fredagar DET är grejer det
Shit va snabb den blev med siffror på, de ska jag ALDRIG ta av
Ebbe skrev:Upptäckte du det nu!?!?!?! Alla vi andra har ju haft siffror på länge... har du blundat varje gång du sett våra hojar då????
Yasha skrev:Nå, gurun?
Hur går det med nerverna? Kolhydratladdar du? Har du klappat mopeden så hon uppför sig ordentligt? Vilken tid ska depåpersonalen vara på plats? Hur ska vi vara klädda?
Många frågor blir det, men det som betyder något till syvende och sist, är att
Tom Byron skrev:Registrera, du är väl ingen hund eller?
Nå'n j-a idiot var det iaf... och varför lovade jag att jag skulle vara depågroupie för?!? :kockoTom Byron skrev:Vem sa att man måste kliva upp för en halvtimme sedan, hm..........
Urk, this sux Gäääääääääääsp
DET kommer aldrig att hända, det lovar jag! Men ja, lill-Husan är borta...Fixx skrev:Yasha.. Sålt husan?? Trodde du aldrig skulle gå ur sekten
Yasha skrev:Håller tummarna för dig, det vet du!!!
420 skrev:Nu har det varit jobbigt länge nog. Borde kanske starta en hata-snö tråd.
Skruvade lite på hojen igår så idag bjuder jag på ett par bilder..
Tom Byron skrev:Något mosig heda rapporterar:
Yasha, no problemo..... chix är ett störningsmoment när man vill koncentrera sig
Ghost, phet att se dig dyka upp, men vad tog du vägen. Hittade inte på dig igen.... Jo det var SKITROLIGT att åka, kalasväder och över förväntan i kvalen blev jag 10 å 11 å Min final 14e......... Me Happy Inte över resultaten utan bara över hela dagens helhet om du fattar
420, Kalas.......... men skadu ha en svart å en kromfälg? å Varför en youghurtförpackning under fopinnen
Shit vilken skoj dag, vem faaaaaaaaaaan vill ha asfalt nu
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |