Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Ebbe skrev:
Hmmmmmmmm.........

Hmmmmmmm...... igen. (det dryper ironi....)

Ber så mycket om ursäkt, har tyvärr inte någon riktig koll på hur det gick för dig. :näsblod
Inläggen var inte ironiskt menade även om jag efter Hedas inlägg insåg att jag var helt ute & cyklade... :3freak
Vet bara att speakern tjatade om någon med nummer 7 som krigade på bra, men jag missade placering osv..
(fick för mig att det var ditt startnummer, stämmer det?)

Måste bättra på kunskapen till nästa gång. :fatta!

Eder skribent på plats med NOLL koll :näsblod

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Weeeeei !!

Ebbe, gjorde nog gårdagens humörsvängning iaf :tungan Dålig start i 1a kvalet? (motorstopp tror jag) kom hopplöst sist iväg. 2a kvalet blev han torpederad bakifrån vid ingången i första böjen, gick omkull å var typ sist igen. (Heda kvala bättre än Ebbe, undra om någon ska få höra detta hela sitt liv :D )

Lite förvirring vid listorna inför B- finalen men Ebbe blev invinkad å glad som en spralligsmurf, Han vann B-finalen å gick vidare till A.........

Jotack, något lack var jag ett tag där. "Lost fire" när snöret gick och man fick börja panik-kicka direkt. Det funkar alltid skitdåligt... Kom inte iväg förrän siste man hade passerat startböjen. *suck* I andra kvalet var jag ju med bra i starten, ca 5'a-6'a i första böj men fick en KTM i sidan. Sen låg man å sprattla... med efterförljande panik-kickande som resultat. *dubbelsuck*
Efter det heatet var jag inte sååå glad... Men som den överjävliga tur jag hade så kom jag precis med i B-finalen och kom dessutom iväg utan missöden där!?!! Lyckades avancera och ta ledningen efter ett par varv och gick vidare till A... *enter humörsvängning* "YEEEEEESSS! JAG ÄR MED IGEN!!!!!! :banana
I A-finalen kom jag iväg rätt dåligt men ändå iväg. Var ca 10-12'a i första böj, och fick kämpa satan för att ta mig upp. Slutade 6'a och var nöjd som fan med att ha fått lite upprättelse! :)

Hoppas du är anmäld och har tagit ledigt från jobbet nästa helg Heda!!! Då ska vi se om du kvalar lika bra då... (Man or mouse!?!?!) :Bugar

Skutskär den 7'e mars (nu på söndag) vid Harnäsbadet, Furuvik kör vi igen!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Ghost skrev:
Ber så mycket om ursäkt, har tyvärr inte någon riktig koll på hur det gick för dig. :näsblod
Inläggen var inte ironiskt menade även om jag efter Hedas inlägg insåg att jag var helt ute & cyklade... :3freak
Vet bara att speakern tjatade om någon med nummer 7 som krigade på bra, men jag missade placering osv..
(fick för mig att det var ditt startnummer, stämmer det?)

Måste bättra på kunskapen till nästa gång. :fatta!

Eder skribent på plats med NOLL koll :näsblod

Ok, trodde du ville skämta lite. :gnissla
För jag var en av dom som dök i första böj framför Heda... (blev torpederad...)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Ebbe skrev:
Ok, trodde du ville skämta lite. :gnissla
För jag var en av dom som dök i första böj framför Heda... (blev torpederad...)

Det var iofs menat som ett skämt, men det var inte riktat mot dig personligen.
Visste inte om att det var du som blev torpederad...

Som sagt får nog läsa på bättre till nästa gång. :3freak

:hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Shit förstod att det skulle bli såhär :) Jag åker EN tävling eftersom jag velat men inte tordas gjort det.......

Nu gick det ju så rackarns bra, så man lär väl åka en till för att se så det inte var en tillfällighet :tummenupp Men banan var verkligen "hedavänlig" hade den varit som i Gimo så hade det varit andra bullar............. :rolleyes:

Få se....... det är "köpa sommardäck till bilenkontot" som det nallas på nu, så jag får väl ha dubbdäck till midsommar :gnissla

Men skoj som faan var det :Bugar

Lit skoj oxå med folk som tjoade å hejade när man muppade förbi :tummenupp

Ebbe skrev:
Hoppas du är anmäld och har tagit ledigt från jobbet nästa helg Heda!!! Då ska vi se om du kvalar lika bra då... (Man or mouse!?!?!) :Bugar

Skutskär den 7'e mars (nu på söndag) vid Harnäsbadet, Furuvik kör vi igen!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Få se....... det är "köpa sommardäck till bilenkontot" som det nallas på nu, så jag får väl ha dubbdäck till midsommar :gnissla

Fram med skruvmejseln bara & pilla ur alla dubben. :tungan
Däcken blir MYCKET lättare av det. :tummenupp

:D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vinterdäcken e ju nya ju, eller nästan 1vinter har de gått..... då blir det ÄNNU dyrare i höst när de ska köpas nya sådana ju :rolleyes:

Men tack för tipset :tungan
Ghost skrev:
Fram med skruvmejseln bara & pilla ur alla dubben. :tungan
Däcken blir MYCKET lättare av det. :tummenupp

:D

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Vinterdäcken e ju nya ju, eller nästan 1vinter har de gått..... då blir det ÄNNU dyrare i höst när de ska köpas nya sådana ju :rolleyes:

Men tack för tipset :tungan

Det är väl det som är den svenska modellen, att skjuta alla kostnader på framtiden? :näsblod

:tungan :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hising, shit va jag garva, snabbkollade på filmen

Varför lägger sig alla över hojen på rakan å inte jag :va
Varför sprutar det mera snö om de andra hojarna än min :va
Varför låter det som min hoj går på tomgång ut ur böjarna :va

Varför pekar jag finger åt kameramannen :D

Ebbe, du jag å Quitte var ju "starring" i den här movien........... blir en kväll med lite koll tror jag :Bugar

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Hising, shit va jag garva, snabbkollade på filmen

Varför lägger sig alla över hojen på rakan å inte jag :va
Varför sprutar det mera snö om de andra hojarna än min :va
Varför låter det som min hoj går på tomgång ut ur böjarna :va

Varför pekar jag finger åt kameramannen :D

Ebbe, du jag å Quitte var ju "starring" i den här movien........... blir en kväll med lite koll tror jag :Bugar

Jo det är för att .... & för att .... & sen var det ... sist men inte minst så var det för att ........ :tungan :D

:crash

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Kraaax...

Hising däremot förtjänar ett omnämnande och hedersmedalj i bakkunskap för sina tidigare omtalade BULLAR!! :Bugar

Yasha skrev:
Men??? :va Ebbemannen då? Ebbe?!? Hur gick det för honom då???? :confused:

Jag menar, gurun i all ära ( :Bugar ), men vi vet ju vem som är iskungen här... :D och näää, jag bryr mig INTE om Quitte, även om hänger här och kraxar ibland, han har inte en chans mot mina idoler :tungan !!!

:D Ja, jag tycker om att retas... *tihi* Men vad äckligt det är att skriva i orange!!! :3freak

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:

HISING, stod det!!!!! Behöver tant nya glasögon!?!? :D :rofl :tungan :arsele :rolleyes:

Glömde berätta!!
Vi har en ny fullvärdig medlem i fancluben! Quitte har nu :Bugar 'at live på videofilm(!) i sällskap med mig i egenskap av styrelsemedlem. Så välkomna å hylla nu Q övriga hangarounds... :hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Q är våran första tvåtaktare va? Hans 600a räknas inte för den har för kort fjärdringsväg :D

Mera lila kylarvingar åt folket, OCH hisings BULLAR........ som spontant dök upp ur fickan;)

Ebbe skrev:
HISING, stod det!!!!! Behöver tant nya glasögon!?!? :D :rofl :tungan :arsele :rolleyes:

Glömde berätta!!
Vi har en ny fullvärdig medlem i fancluben! Quitte har nu :Bugar 'at live på videofilm(!) i sällskap med mig i egenskap av styrelsemedlem. Så välkomna å hylla nu Q övriga hangarounds... :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:

Glömde berätta!!
URSÄKTA MIG, men sedan när räckte det med EN styrelsemedlem för att bli fullvärdig medlem?!? :kocko

Tyvärr, hangaroundstatusen är kvar, Quitte!!!! :tungan

Och det var kraxandet jag pussade åt, Ebbe M. Esserschmidt!!! :dummer

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tänk på att Quitte har skjutsat Guru mopeden med förare flera gånger nu i sin bil å spelat rätt musik oxå, Gurun får välja skivor å ställa dumma frågor hur en hoj framförs med bravur på is........

Sedan som du kommer att se på filmen så bugar Q väldigt tillgivet å ivrigt när jag står på en 1,5meter hög sten ovanför honom och tittar NED på den bugande blåröksspridaren........

Han var även den 1a att vurpa in Hedas pimpmoped, så jag tycker han borde vara med.

DESSUTOM var det sektledaren som LÅVADE att dyka upp med bullar å stuff, men SKET i det å stannade hemma å trynade under täcket ...... känn på den du :fatta! Hising dök upp som en ängel å fiskade fram bullar i massor som hela wannabe ligan mumsade i sig av.

Q är medlem, det bestämmer vi HÄR å nu

Annar blir det revolution i Husasekten å vissa högt uppsatta kan finna sig degraderade till "hojlösträsket"..........

:hihi :hihi

Yasha skrev:
URSÄKTA MIG, men sedan när räckte det med EN styrelsemedlem för att bli fullvärdig medlem?!? :kocko

Tyvärr, hangaroundstatusen är kvar, Quitte!!!! :tungan

Och det var kraxandet jag pussade åt, Ebbe M. Esserschmidt!!! :dummer

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
...Annar blir det revolution i Husasekten å vissa högt uppsatta kan finna sig degraderade till "hojlösträsket"..........

:hihi :hihi
Degradera på du... I DO'NT CARE!!! :finger

Personligen är jag inte den som gillar regler som ändras för att passa tillfället... :censored

:blah

Och så är jag inte så förtjust i slag under bältet heller... :(

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*asg*

Vi får göra en oficiell cermoni senare så du blir nöjd :D

Yasha skrev:
Degradera på du... I DO'NT CARE!!! :finger

Personligen är jag inte den som gillar regler som ändras för att passa tillfället... :censored

:blah

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
*asg*

Vi får göra en oficiell cermoni senare så du blir nöjd :D
Kanske... men ngn officiell medlem accepterar jag inte, som inte har :bugar at inför minst TVÅ styrelsemedlemmar!!! :fakta

Men välkommen till Heda fanclub är du ändå, Quitte!!! :)

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen