Locka dit Krattan eller Fia!!!Ebbe skrev:Söndag? Skutskär?![]()

Locka dit Krattan eller Fia!!!Ebbe skrev:Söndag? Skutskär?![]()
Yasha skrev:Kanske... men ngn officiell medlem accepterar jag inte, som inte har :bugar at inför minst TVÅ styrelsemedlemmar!!!![]()
Men välkommen till Heda fanclub är du ändå, Quitte!!!![]()
Yasha skrev:Locka dit Krattan eller Fia!!!Då blir jag nöjd och glad och SNÄLL igen!!!
![]()
Kan inte... skrotade ju bilen på motorvägen för 3 veckor sedan och har Matilda i helgen, så om jag inte har lärt mig att flyga tills på söndag... så får jag snällt stanna hemmaTom Byron skrev:Okej, kommer du på Söndag då?![]()
Yasha skrev:Kan inte... skrotade ju bilen på motorvägen för 3 veckor sedan och har Matilda i helgen, så om jag inte har lärt mig att flyga tills på söndag... så får jag snällt stanna hemma![]()
Har ju tappat bort kvasten! :kocko
Så'nt som händer!Tom Byron skrev:Oki..... tråkigt
![]()
Yasha skrev:Så'nt som händer!Jag lever ju, det är ju bra! För mig iaf!!!
![]()
Tom Byron skrev:Såg att jag var med i resultatlistan från i helgen i AB och GD..... lite klippaurvaring å vifta framför chixen......![]()
Just nu är det uteslutet men vi får se framåt helgen......Tom Byron skrev:Mellan gävle å skutskär........ FURUVIK, du vet nöjesfältet. (Där jag jobbar som apa i bur på sommaren)![]()
MEN DU FÅR BARA KOMMA OM DU TAR MED HOJEN JU![]()
MOUHAHAAAAATom Byron skrev:
Tom Byron skrev:
Ghost skrev:Men var är körningen då? Vid siffran 11 eller vid siffran 7?![]()
![]()
Tom Byron skrev:Vid nian, du ser precis att min depåchick e på plats........draken alltså![]()
Supermoto skrev:Ingår depåchix om man kommer upp???
ÄDIT: Mina trogna gula sidor har nu talat om att det är 26 mil till skutskär och då får man åka Europaväg över Uppsala... Nån som har bättre färdvägar?? Fasen oxå att man själv nu verkar åka dit på ens eget tjat om att "kom ner hit och lek på sjön, det är ju inte så långt FRÅN ERT HÅLL"![]()
![]()
Men jag tänker INTE åka på söndagsmorronen kl 03:47 för att hinna upp. FIXA DET!!!
ÄDIT2: VAD FAN SKA JAG I EN RM-tävling på is att göra![]()
![]()
![]()
![]()
Hur funkar det med anmälan osv???? Redan för sent eller?
1. Vi får väl se.Tom Byron skrev:Din gammla dumsnut
1. Om JAG har åkt så lär varenda mupp kunna ställa upp, skrämmande att se på filmen, jag saknar nog bara en handväska på styret för att bli klassad som kärring![]()
2. Vill du komma upp på Lördag så kan vi nog lösa det, finns bara en säng i min lägenhet men med lite fantasi så kan vi nog snarka ikapp ifall du vill, men oroa dig inte. Det blir inte under samma täcke![]()
3. Jag e inte anmäld, ska ringa å kolla idag.... i Östhammar grymtade de lite att jag var sen men fick åka, du pröjsar i depån. 300+150 för efteranmälan...
Ska ringa å kolla typ när jag lunchar.........![]()
EDIT: Har du backlicens?
/Heda
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |