Locka dit Krattan eller Fia!!! Då blir jag nöjd och glad och SNÄLL igen!!!Ebbe skrev:Söndag? Skutskär?
Locka dit Krattan eller Fia!!! Då blir jag nöjd och glad och SNÄLL igen!!!Ebbe skrev:Söndag? Skutskär?
Yasha skrev:Kanske... men ngn officiell medlem accepterar jag inte, som inte har :bugar at inför minst TVÅ styrelsemedlemmar!!!
Men välkommen till Heda fanclub är du ändå, Quitte!!!
Yasha skrev:Locka dit Krattan eller Fia!!! Då blir jag nöjd och glad och SNÄLL igen!!!
Kan inte... skrotade ju bilen på motorvägen för 3 veckor sedan och har Matilda i helgen, så om jag inte har lärt mig att flyga tills på söndag... så får jag snällt stanna hemmaTom Byron skrev:Okej, kommer du på Söndag då?
Yasha skrev:Kan inte... skrotade ju bilen på motorvägen för 3 veckor sedan och har Matilda i helgen, så om jag inte har lärt mig att flyga tills på söndag... så får jag snällt stanna hemma
Har ju tappat bort kvasten! :kocko
Så'nt som händer! Jag lever ju, det är ju bra! För mig iaf!!!Tom Byron skrev:Oki..... tråkigt
Yasha skrev:Så'nt som händer! Jag lever ju, det är ju bra! För mig iaf!!!
Tom Byron skrev:Såg att jag var med i resultatlistan från i helgen i AB och GD..... lite klippaurvaring å vifta framför chixen......
Just nu är det uteslutet men vi får se framåt helgen......Tom Byron skrev:Mellan gävle å skutskär........ FURUVIK, du vet nöjesfältet. (Där jag jobbar som apa i bur på sommaren)
MEN DU FÅR BARA KOMMA OM DU TAR MED HOJEN JU
MOUHAHAAAAATom Byron skrev:
Tom Byron skrev:
Ghost skrev:Men var är körningen då? Vid siffran 11 eller vid siffran 7?
Tom Byron skrev:Vid nian, du ser precis att min depåchick e på plats........draken alltså
Supermoto skrev:Ingår depåchix om man kommer upp???
ÄDIT: Mina trogna gula sidor har nu talat om att det är 26 mil till skutskär och då får man åka Europaväg över Uppsala... Nån som har bättre färdvägar?? Fasen oxå att man själv nu verkar åka dit på ens eget tjat om att "kom ner hit och lek på sjön, det är ju inte så långt FRÅN ERT HÅLL"
Men jag tänker INTE åka på söndagsmorronen kl 03:47 för att hinna upp. FIXA DET!!!
ÄDIT2: VAD FAN SKA JAG I EN RM-tävling på is att göra
Hur funkar det med anmälan osv???? Redan för sent eller?
1. Vi får väl se.Tom Byron skrev:Din gammla dumsnut
1. Om JAG har åkt så lär varenda mupp kunna ställa upp, skrämmande att se på filmen, jag saknar nog bara en handväska på styret för att bli klassad som kärring
2. Vill du komma upp på Lördag så kan vi nog lösa det, finns bara en säng i min lägenhet men med lite fantasi så kan vi nog snarka ikapp ifall du vill, men oroa dig inte. Det blir inte under samma täcke
3. Jag e inte anmäld, ska ringa å kolla idag.... i Östhammar grymtade de lite att jag var sen men fick åka, du pröjsar i depån. 300+150 för efteranmälan...
Ska ringa å kolla typ när jag lunchar.........
EDIT: Har du backlicens?
/Heda
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten