Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Okej, kommer du på Söndag då? :)

Yasha skrev:
Kanske... men ngn officiell medlem accepterar jag inte, som inte har :bugar at inför minst TVÅ styrelsemedlemmar!!! :fakta

Men välkommen till Heda fanclub är du ändå, Quitte!!! :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Okej, kommer du på Söndag då? :)
Kan inte... skrotade ju bilen på motorvägen för 3 veckor sedan och har Matilda i helgen, så om jag inte har lärt mig att flyga tills på söndag... så får jag snällt stanna hemma :(

Har ju tappat bort kvasten! :kocko

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oki..... tråkigt
:rolleyes:

Yasha skrev:
Kan inte... skrotade ju bilen på motorvägen för 3 veckor sedan och har Matilda i helgen, så om jag inte har lärt mig att flyga tills på söndag... så får jag snällt stanna hemma :(

Har ju tappat bort kvasten! :kocko

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja å DET är ju en förutsättning för att ha skoj :tummenupp

Jag lär muppa i mig lite mums å sedan slagga........ dröm Husadreams så sover du gött :yoparty

Yasha skrev:
Så'nt som händer! :rolleyes: Jag lever ju, det är ju bra! För mig iaf!!! :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såg att jag var med i resultatlistan från i helgen i AB och GD..... lite klippaurvaring å vifta framför chixen...... :arsele

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Weeei, nu skulle det bli kallare igen så det blir nog brum brum i helgen igen. Var ju lite svettigt för snön igår :mad:

Ice ice bejbi !!!!!!!!! :Bugar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hur långt har jag eg. till det där stället ni snackar om som det körs på i helgen???

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan gävle å skutskär........ FURUVIK, du vet nöjesfältet. (Där jag jobbar som apa i bur på sommaren) :D

MEN DU FÅR BARA KOMMA OM DU TAR MED HOJEN JU :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Mellan gävle å skutskär........ FURUVIK, du vet nöjesfältet. (Där jag jobbar som apa i bur på sommaren) :D

MEN DU FÅR BARA KOMMA OM DU TAR MED HOJEN JU :tummenupp
Just nu är det uteslutet men vi får se framåt helgen......
Furuvik har jag aldrig hört talas om. Apa i bur låter dock väldigt intressant. Kanske en R6-tur till sommaren då....

Tom Byron skrev:
Vid siffran ett håller jag till..... :arsele

http://www.furuvik.se/karta.asp?s=37

Muhahahhahahahaah !!!
MOUHAHAAAAA :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingår depåchix om man kommer upp???

ÄDIT: Mina trogna gula sidor har nu talat om att det är 26 mil till skutskär och då får man åka Europaväg över Uppsala... Nån som har bättre färdvägar?? Fasen oxå att man själv nu verkar åka dit på ens eget tjat om att "kom ner hit och lek på sjön, det är ju inte så långt FRÅN ERT HÅLL" :huvet :dummer
Men jag tänker INTE åka på söndagsmorronen kl 03:47 för att hinna upp. FIXA DET!!! :mattias

ÄDIT2: VAD FAN SKA JAG I EN RM-tävling på is att göra :va :confused: :dummer :brinnerup
Hur funkar det med anmälan osv???? Redan för sent eller?

ÄDIT3: Vad säger reglementet om hojen och föraren????? Måste man bygga om massor??? Börjar visst få lite nerver här nu.....

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Din gammla dumsnut

1. Om JAG har åkt så lär varenda mupp kunna ställa upp, skrämmande att se på filmen, jag saknar nog bara en handväska på styret för att bli klassad som kärring :mad:

2. Vill du komma upp på Lördag så kan vi nog lösa det, finns bara en säng i min lägenhet men med lite fantasi så kan vi nog snarka ikapp ifall du vill, men oroa dig inte. Det blir inte under samma täcke :hihi

3. Jag e inte anmäld, ska ringa å kolla idag.... i Östhammar grymtade de lite att jag var sen men fick åka, du pröjsar i depån. 300+150 för efteranmälan...

Ska ringa å kolla typ när jag lunchar......... :tungan

EDIT: Har du backlicens?

/Heda

Supermoto skrev:
Ingår depåchix om man kommer upp???

ÄDIT: Mina trogna gula sidor har nu talat om att det är 26 mil till skutskär och då får man åka Europaväg över Uppsala... Nån som har bättre färdvägar?? Fasen oxå att man själv nu verkar åka dit på ens eget tjat om att "kom ner hit och lek på sjön, det är ju inte så långt FRÅN ERT HÅLL" :huvet :dummer
Men jag tänker INTE åka på söndagsmorronen kl 03:47 för att hinna upp. FIXA DET!!! :mattias

ÄDIT2: VAD FAN SKA JAG I EN RM-tävling på is att göra :va :confused: :dummer :brinnerup
Hur funkar det med anmälan osv???? Redan för sent eller?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Din gammla dumsnut

1. Om JAG har åkt så lär varenda mupp kunna ställa upp, skrämmande att se på filmen, jag saknar nog bara en handväska på styret för att bli klassad som kärring :mad:

2. Vill du komma upp på Lördag så kan vi nog lösa det, finns bara en säng i min lägenhet men med lite fantasi så kan vi nog snarka ikapp ifall du vill, men oroa dig inte. Det blir inte under samma täcke :hihi

3. Jag e inte anmäld, ska ringa å kolla idag.... i Östhammar grymtade de lite att jag var sen men fick åka, du pröjsar i depån. 300+150 för efteranmälan...

Ska ringa å kolla typ när jag lunchar......... :tungan

EDIT: Har du backlicens?

/Heda
1. Vi får väl se.
2. Excellent
3. oki
4. Licensjäveln hade jag glömt. Kanske var lite överentusiastisk... Körde ju förra året på engångslicenser som jag tog baserade på att jag gått MX-licenskursen.
5. Vad måste göras med hojen. Förutom att hoppas på att min nya kickaxel kommer frma i tid :3freak :kocko

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras