Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
*asg* Trodde allt på sporthoj var sant....... :7peta :arsele

Ska du spana så räcker det att du är uppe vid tolvsnåret....... finalerna börjar ett....... å träningen innan samt bes. är väl inte så mycket att se.

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Tom Byron skrev:
Tänk på att Quitte har skjutsat Guru mopeden med förare flera gånger nu i sin bil å spelat rätt musik oxå, Gurun får välja skivor å ställa dumma frågor hur en hoj framförs med bravur på is........

Allt stämmer förvisso, men frågan är om JAG är rätt person att fråga ang. is och bravur... :D

Supermuppo förresten. En övergång till annan klubb skulle ansökts i höstas (typ) och dessutom kostar papperet pengar :eek:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Quitte skrev:
Allt stämmer förvisso, men frågan är om JAG är rätt person att fråga ang. is och bravur... :D

Supermuppo förresten. En övergång till annan klubb skulle ansökts i höstas (typ) och dessutom kostar papperet pengar :eek:
Ska det ANSÖKAS om övergång :huvet

Trodde det räckte att inte betala till gamla klubben och istället betala till den nya :3freak :brinnerup

Jaha, mina drömmar om is-RM kanske smälter bort den här gången då :död

ÄDIT: Nu är kickaxeln fixad iaf :)

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nått vet du ju för du hamnade på 7 å jag på 14plats...... :7peta De roligast var en omvända kommunikationen: -Du lär börja gasa ut ur kurvorna ju.......haha, okej ska tänka på det i helgen :)

Quitte skrev:

:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tråkigt! Men tänk att det finns folk som är ute i sämre tid än mig :hihi :va

Supermoto skrev:
Jaha, mina drömmar om is-RM kanske smälter bort den här gången då :död

ÄDIT: Nu är kickaxeln fixad iaf :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Weeeeeee

Nu sitter FP-skorstenen på så shit va snabb jag blir på rakan....... 250mupparna ska köras om som möten :arsele

Kasta sten i glashus.......... eller hur Q :banana

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Weeeeeee

Nu sitter FP-skorstenen på så shit va snabb jag blir på rakan....... 250mupparna ska köras om som möten :arsele
:Bugar Guru Racing Team råkkar!!! :Bugar

Om ni allihop ingår i det teamet (även Q) så är det ju OK att heja på er ALLIHOP!!! :banana

Annars är det naturligtvis gurun som råkkar phetast!!! :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du som inte har hoj får chefa, jag vill ju köra nu jag :banana Eller var det så det var tänkt från början? hehehehe

Yasha skrev:
:Bugar Guru Racing Team råkkar!!! :Bugar

Om ni allihop ingår i det teamet (även Q) så är det ju OK att heja på er ALLIHOP!!! :banana

Annars är det naturligtvis gurun som råkkar phetast!!! :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Du som inte har hoj får chefa, jag vill ju köra nu jag :banana Eller var det så det var tänkt från början? hehehehe
V' f*n tror du det har stått Guru Racing Team - MANAGER ovanför min avatar hela vintern för?!? :va

Kunde jag chefa för Krattan, kan jag nog chefa fler motardmuppar!!! :tungan Speciellt om ni ska köra Supermono i sommar!!! :Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Då ska jag ändra till " :tuttar Rider" nu, heheh

Shit va chix jag kommer att.................osv :tummenupp

Yasha skrev:
V' f*n tror du det har stått Guru Racing Team - MANAGER ovanför min avatar hela vintern för?!? :va

Kunde jag chefa för Krattan, kan jag nog chefa fler motardmuppar!!! :tungan Speciellt om ni ska köra Supermono i sommar!!! :Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
The Guru fick äta is idag, snubbe med kamera som skulle fota lite lössnöåkning på isen, brrrrrrrrraaaaaaaaaap.

Gasa lite xtra när kameran åkte fram......... lowsider 30cm snö, hm.........gul hoj blev helvit........hehehe Shit va jag garva :) :dummer

Snart kommer Supermoto som nattgäst, hehe....... :fyllisar

Ghost skrev:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
The Guru fick äta is idag, snubbe med kamera som skulle fota lite lössnöåkning på isen, brrrrrrrrraaaaaaaaaap.

Gasa lite xtra när kameran åkte fram......... lowsider 30cm snö, hm.........gul hoj blev helvit........hehehe Shit va jag garva :) :dummer

Snart kommer Supermoto som nattgäst, hehe....... :fyllisar

Ah, lite snabb "omlackning" inför kommande sommarsäsong! :rofl
Bra att det gick bra ändå. :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yepp, Fine lixom. Nu ska jag sparka på superpuckot å mumsa frulle så ska vi hämta raketen å köra mössan av folket idag :arsele

:gnissla *ironismiley*

Ghost skrev:
Ah, lite snabb "omlackning" inför kommande sommarsäsong! :rofl
Bra att det gick bra ändå. :tummenupp

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Yepp, Fine lixom. Nu ska jag sparka på superpuckot å mumsa frulle så ska vi hämta raketen å köra mössan av folket idag :arsele

:gnissla *ironismiley*

Hm.. Ja det kan ju bli lite svårt då dom (alla?) bär hjälm... :rolleyes:
Ha det så kul idag dårå. *avis* :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gick rätt kasst idag, bara mitt fel dock.

Först var isen verkligen is, stenhård å man såg typ 40cm ned i isen så klar var den. Halkigt för mig.....

Sedan tittade solen fram å det blev sörjigt å crap, inte alls samma flyt som i Östhammar. Banan blev snabbt spårig, å då knöt det sig i skallen. Jag tittade mera efter spår å lössnö än vart jag åkte, slog i fel växlar i ingången på kurvorna (gratis bredsladd)

Fick dock rycka min 1a tearoff på rakan som de riktiga räserpojkarna gör, hehe

Hopplöst sist på tränigen
Hopplöst sist på 1a kvalet
Näst sist på 2a kvalet
Döööööösist i B-finalen....

Mycket vurpor å tjafs med listor hit å dit.

Kim fick inte åka Final i år IGEN då de tjafsade med listorna :(

Jaja, det han vara toksol och regn under dagen. Slutade med att det klev upp ca 7-8cm vatten på isen där jag stod parkerad, plankan som jag kör upp hojen på släpet med flöt iväg. Supermoto räddade den från att rymma :D

EDIT:phet me creds till SUPERMOTO :Bugar som fixade å trixade åt mig under dagen, med torra strumpor, jackor, påklädning å höll reda på vilka kval å finaler man skulle gasa i... skönt att slippa bry sig om sådant :tummenupp

Last edited:

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Gick rätt kasst idag, bara mitt fel dock.

Först var isen verkligen is, stenhård å man såg typ 40cm ned i isen så klar var den. Halkigt för mig.....

Sedan tittade solen fram å det blev sörjigt å crap, inte alls samma flyt som i Östhammar. Banan blev snabbt spårig, å då knöt det sig i skallen. Jag tittade mera efter spår å lössnö än vart jag åkte, slog i fel växlar i ingången på kurvorna (gratis bredsladd)

Fick dock rycka min 1a tearoff på rakan som de riktiga räserpojkarna gör, hehe

Hopplöst sist på tränigen
Hopplöst sist på 1a kvalet
Näst sist på 2a kvalet
Döööööösist i B-finalen....

Mycket vurpor å tjafs med listor hit å dit.

Kim fick inte åka Final i år IGEN då de tjafsade med listorna :(

Jaja, det han vara toksol och regn under dagen. Slutade med att det klev upp ca 7-8cm vatten på isen där jag stod parkerad, plankan som jag kör upp hojen på släpet med flöt iväg. Supermoto räddade den från att rymma :D

Känner igen det där från förra året då allt sket sig till andra tävlingen, värsta backlashen. Tror att det är ett tillfälligt bakslag och du kommer igen till sommarens tävlingar. Huvudsaken är att det är kul men det kan knyta sig ibland. Skickar en tanke till min olycksbroder Kim som jag delade öde med förra året, stackarn som åker på den snytingen igen, att inte få åka final pga funktionärstabbar

Gurun kommer igen, du är ju bäst. Till alla dina andra fantastiska egenskaper lägger du nu självkritik även om naturligtvis alla som var där inser att den är obefogad och att du är bäst på alla sätt och vis och detta har inte på något sätt att göra med placeringen på en futtig tävling. Inget sådant världsligt för vår GURU!! :Bugar :Bugar :Bugar

/Hising

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...