Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Självkritik, jo massor. Jag körde fegt å på säkerhet i Östhammar, tänkte vrida på rullen idag, med allt crap på banan, hal is å spårigt som faan å inget flyt så satte det stopp typ. Men jag vet varför å vad jag ska göra åt det, så det är inget problem. Imorgon är det rock n roll igen, då blir det stoppis vid McD........ :arsele Hihihihi
:yoparty

Hörru, på "din hoj" står det husa har du shoppat eller glömt skrivigt dit typ "barnvagn" eller någe?? :tungan :)
Nurse Ratched skrev:
Känner igen det där från förra året då allt sket sig till andra tävlingen, värsta backlashen. Tror att det är ett tillfälligt bakslag och du kommer igen till sommarens tävlingar. Huvudsaken är att det är kul men det kan knyta sig ibland. Skickar en tanke till min olycksbroder Kim som jag delade öde med förra året, stackarn som åker på den snytingen igen, att inte få åka final pga funktionärstabbar

Gurun kommer igen, du är ju bäst. Till alla dina andra fantastiska egenskaper lägger du nu självkritik även om naturligtvis alla som var där inser att den är obefogad och att du är bäst på alla sätt och vis och detta har inte på något sätt att göra med placeringen på en futtig tävling. Inget sådant världsligt för vår GURU!! :Bugar :Bugar :Bugar

/Hising

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Vilken skum dag det blev.... Sol, regn å hagel... :va

Å vilket skit med Kimpas missflyt! Ber allra ödmjukast om ursäkt å klubbens vägnar för det där. Får ju bara inte hända... *skäms*

Å vicken flygtur jag fick i A-finalen!! Full makaron in i första böj, för mycket folk på innern, tappar spåret å driver ut som satan... *skiiiiit* Det här kommer att sluta obra tänkte jag. Rätade upp hojen och tog vallen rakt på i drygt 130.... "I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE!!!!!!" Satan i gatan vilken tjobang. Nu hade jag sån "flyt!?!" att rejset rödflaggades pga av skadad förare på banan, ambulansen in och omstart. Fick jag bråttom att ta mig in i depån å byta växelpelle eller.... Som sagt, händelserik dag.

Kul som f-n att Supermuppo kom upp å hälsade på! :yoparty
Nästa gång vi ses lär ju bli licenskursen i April. Hoppas du kan fixa en sovplats åt mig tills dess... :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det var RACKARNS skönt att se dig på hojen när du komm tillbaka till depån, :tummenupp inte skoj att du saknas helt plötsligt å ambulansen åker ut............

Vet du hur det gick för den andra killen?

Ebbe skrev:

Å vilket skit med Kimpas missflyt! Ber allra ödmjukast om ursäkt å klubbens vägnar för det där. Får ju bara inte hända... *skäms*

Å vicken flygtur jag fick i A-finalen!! Full makaron in i första böj, för mycket folk på innern, tappar spåret å driver ut som satan... *skiiiiit* Det här kommer att sluta obra tänkte jag. Rätade upp hojen och tog vallen rakt på i drygt 130.... "I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE!!!!!!" Satan i gatan vilken tjobang. Nu hade jag sån "flyt!?!" att rejset rödflaggades pga av skadad förare på banan, ambulansen in och omstart. Fick jag bråttom att ta mig in i depån å byta växelpelle eller.... Som sagt, händelserik dag.

Nästa gång vi ses lär ju bli licenskursen i April. Hoppas du kan fixa en sovplats åt mig tills dess... :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:

Som vanligt när man står och glor... Man ser att det händer nåt längst bort på banan och när förarna börjar närma sig ser man att den det inte fick hända nåt med saknas :skrämd
Pulsen ökar, hjärtat försöker ta sig förbi tungan ut genom munnen och samtidigt ska man lugna kompisens tjej som är minst sagt nervös bredvid en på läktarplats. "Ingen fara, snön är ju så mjuk" osv osv. Sen åker ambulansen iväg, wwweeeeeeeeeeee. "Det kan ju ha varit fler inblandade i olyckan. Ebbe är nog hel ska du se..." Jävligt skönt var det när du kom tillbaka på hojen. Hoppas du inte blev för arg på mig när jag rev bort den lilla slamsan av sidokåpan som var kvar :D

Nu är det inte långt kvar till licenskursen. Klart du kan slagga hos mig. Tänkte kolla om vi ev. kan fixa boende här i KGA så slipper vi lite åka.

Tack Heda för att du fixade in mig hos din egen syrra. Inte många kompisar som skulle släpat in mig att sova hos sitt eget kött och blod. Det var nice :D
Jävla synd att vi inte packade regndäcken, fendrarna och båtshaken på kärran. Kom även på att det hade fan inte varit fel att ta med Ebbes vattenskoter och haft som depåmoppe :hihi
Och pizzan och F1-relive var inte fel på kvällen sen heller. Kom hem bara rätt sliten framåt elvahugget och var säker på att jag glömt kvar ncklarna i din bil. Undrar vem fanken som varit så snäll och lagt dem i min ryggsäck, hehe.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hahaha, fy va bra:)

Min soffa duger bara till att titta F1 på efter en pizza vettu!! Ska du ha skönthetssömn så lär den vara liiiiiiiite längre. Men man får inte in allt i en etta på 27kvm :rolleyes:

Frulle med vasaloppsstart var ju nästan sådär trevligt ju :lol :tuttar :kär

Supermoto skrev:
vattenskoter och haft som depåmoppe :hihi
hehe.

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Som vanligt när man står och glor... Man ser att det händer nåt längst bort på banan och när förarna börjar närma sig ser man att den det inte fick hända nåt med saknas :skrämd
Pulsen ökar, hjärtat försöker ta sig förbi tungan ut genom munnen och samtidigt ska man lugna kompisens tjej som är minst sagt nervös bredvid en på läktarplats. "Ingen fara, snön är ju så mjuk" osv osv. Sen åker ambulansen iväg, wwweeeeeeeeeeee. "Det kan ju ha varit fler inblandade i olyckan. Ebbe är nog hel ska du se..." Jävligt skönt var det när du kom tillbaka på hojen. Hoppas du inte blev för arg på mig när jag rev bort den lilla slamsan av sidokåpan som var kvar :D

Nu är det inte långt kvar till licenskursen. Klart du kan slagga hos mig. Tänkte kolla om vi ev. kan fixa boende här i KGA så slipper vi lite åka.

Ja, det var ju en till alldeles efter mig som vurpade. Han gick nog på tvären in i vallen och fick sig en skaplig saltomortal. Han pajjade knät hörde jag.
Nää, slamsan fick du så gärna dra bort. Drygade mig ju bara... :tungan

Låter bra det med sovplats. Då har jag förhoppningsvis fått hem Scudon oxå, så kan vi åka i den till banan. Fan va kul.... Hoppas det inte är snöstorm bara! Låter nog vinterdäcken sitta på för säkerhetsskull... :gnissla

Edit: På bilen alltså!!!!

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu e 17tum på hojen, regskylt å hela baletten.....

Va LÅÅÅÅG den blev :tuttar

Inge mera is förrän efter nyår hoppas jag...... :Bugar värme väll in över landet :Bugar

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Hmmm, ville bara hetsa lite.... Vet inte om det var så pedagogiskt såhär i efterhand :D

Tom Byron skrev:
Nått vet du ju för du hamnade på 7 å jag på 14plats...... :7peta De roligast var en omvända kommunikationen: -Du lär börja gasa ut ur kurvorna ju.......haha, okej ska tänka på det i helgen :)
Nääädå, du klår mig som en snorvalp (på rakan), minns Älgsjön!

Tom Byron skrev:
Kasta sten i glashus.......... eller hur Q

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, såhär i efterhand så får man väl suga på karamellen lite att man kickar butt där......... men det har väl inget med hojen att göra :va Jag menar att det går fort raktfram är väl bara en förarinsats :D :D :D

Äsch, nästa år så borde det går bättre. iaf. Annars är det bara att lägga ned tror jag, hehehe

Quitte skrev:
Nääädå, du klår mig som en snorvalp (på rakan), minns Älgsjön!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Ja, det var ju en till alldeles efter mig som vurpade. Han gick nog på tvären in i vallen och fick sig en skaplig saltomortal. Han pajjade knät hörde jag.
Nää, slamsan fick du så gärna dra bort. Drygade mig ju bara... :tungan

Låter bra det med sovplats. Då har jag förhoppningsvis fått hem Scudon oxå, så kan vi åka i den till banan. Fan va kul.... Hoppas det inte är snöstorm bara! Låter nog vinterdäcken sitta på för säkerhetsskull... :gnissla

Edit: På bilen alltså!!!!
Såg att de fraktade bort den andra killen i ambulansen precis när vi åkte därifrån. Hoppas han klarade sig hyfsat.

Vill inte sabba nåt ang.bilköpet men är inte Scudo samma som Doblo fast med lite fönster??? Kolla i så fall HÄR på objekt #35642. Jag tycker det verkar vara ett äckligt bra köp...
Jag mailade och frågade efter bekräftelse på att jag fått plats samt hur hojen måste vara beskaffad på kursen. Alltså om man måste najja och ha båt osv. Vet du nåt om det??

Tom Byron skrev:
Nu e 17tum på hojen, regskylt å hela baletten.....

Va LÅÅÅÅG den blev :tuttar

Inge mera is förrän efter nyår hoppas jag...... :Bugar värme väll in över landet :Bugar
Fegis :7peta
Så länge det finns is tjockare än en burk starköl kör vi :fakta

@Quitte: Fattade du att det var jag som gick runt i hotpants och Husabergmössa och var paraplybrud åt Hedaponken??? Om inte så vet du det nu...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Supermoto

Åkte förbi McD nyss med bågen :tummenupp

Dåligt med folk på uteserveringen dock :va :va

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Såg att de fraktade bort den andra killen i ambulansen precis när vi åkte därifrån. Hoppas han klarade sig hyfsat.

Vill inte sabba nåt ang.bilköpet men är inte Scudo samma som Doblo fast med lite fönster??? Kolla i så fall HÄR på objekt #35642. Jag tycker det verkar vara ett äckligt bra köp...
Jag mailade och frågade efter bekräftelse på att jag fått plats samt hur hojen måste vara beskaffad på kursen. Alltså om man måste najja och ha båt osv. Vet du nåt om det??

Nope, Scudo är samma sak som Citroen jumpy och Peugeot Expert. Doblo är det mindre nyttofordonet hos Fiat gissar jag. Och jag tvivlar att det kan bli bättre än vad det är redan... :tummenupp

Vad jag förstått behöver man inte göra ett skit på hojen, du kan komma på en gatlandsvägare om du vill för uppkörningen.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda RÅKKAR!!! :yoparty

Och nu är Vera GLAAAAD!!! :lol För alldeles nyss dök det upp en massa kartonger med leksaker... :hihi I en av kartongerna ligger det en 30" TFT-skärm... det är det enda jag är helt säker på! Måste öppna kartongerna för att undersöka övriga objekt... :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Va skoj! Jag ska ängna kvällen åt strykning å dammsugning :)

Yasha skrev:
Heda RÅKKAR!!! :yoparty

Och nu är Vera GLAAAAD!!! :lol För alldeles nyss dök det upp en massa kartonger med leksaker... :hihi I en av kartongerna ligger det en 30" TFT-skärm... det är det enda jag är helt säker på! Måste öppna kartongerna för att undersöka övriga objekt... :tungan

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Kopplade ihop det där någonstans mitt i! Jag är en sån där som är SUPERKASS på namn och ansikten men försöker spela med och lista ut det ändå :va Fast mössan och din Heda-dyrkan avslöjade dig :)

Till licenskursen kommer du med din hoj i besiktningsdugligt skick (gatuutförande alltså)

Supermoto skrev:
@Quitte: Fattade du att det var jag som gick runt i hotpants och Husabergmössa och var paraplybrud åt Hedaponken??? Om inte så vet du det nu...

Jaså du såg mig! Trodde det var alla chix på McDees du vinkade till :D

Heda skrev:
Hann vinka på Q oxå uppe vid McD

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag vinkade ju sådär gayigt ju, saknade bara handväskan på styret. :)

Mer macovink om det är chix i närheten, lite sådär........ nonchalant lixom.. :D :tummenupp

Quitte skrev:
Jaså du såg mig! Trodde det var alla chix på McDees du vinkade till :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM