Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Självkritik, jo massor. Jag körde fegt å på säkerhet i Östhammar, tänkte vrida på rullen idag, med allt crap på banan, hal is å spårigt som faan å inget flyt så satte det stopp typ. Men jag vet varför å vad jag ska göra åt det, så det är inget problem. Imorgon är det rock n roll igen, då blir det stoppis vid McD........ Hihihihi
Hörru, på "din hoj" står det husa har du shoppat eller glömt skrivigt dit typ "barnvagn" eller någe??
Hörru, på "din hoj" står det husa har du shoppat eller glömt skrivigt dit typ "barnvagn" eller någe??
Nurse Ratched skrev:Känner igen det där från förra året då allt sket sig till andra tävlingen, värsta backlashen. Tror att det är ett tillfälligt bakslag och du kommer igen till sommarens tävlingar. Huvudsaken är att det är kul men det kan knyta sig ibland. Skickar en tanke till min olycksbroder Kim som jag delade öde med förra året, stackarn som åker på den snytingen igen, att inte få åka final pga funktionärstabbar
Gurun kommer igen, du är ju bäst. Till alla dina andra fantastiska egenskaper lägger du nu självkritik även om naturligtvis alla som var där inser att den är obefogad och att du är bäst på alla sätt och vis och detta har inte på något sätt att göra med placeringen på en futtig tävling. Inget sådant världsligt för vår GURU!!
/Hising