Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
AHA, kollade inte så noga på bilderna. Men 37 för en 03a lät ändå bra....Ebbe skrev:Nope, Scudo är samma sak som Citroen jumpy och Peugeot Expert. Doblo är det mindre nyttofordonet hos Fiat gissar jag. Och jag tvivlar att det kan bli bättre än vad det är redan...
Vad jag förstått behöver man inte göra ett skit på hojen, du kan komma på en gatlandsvägare om du vill för uppkörningen.
Då ska det bara beslutas om det ska åkas japs eller Svenskt...
30"Yasha skrev:Och nu är Vera GLAAAAD!!! För alldeles nyss dök det upp en massa kartonger med leksaker... I en av kartongerna ligger det en 30" TFT-skärm... det är det enda jag är helt säker på! Måste öppna kartongerna för att undersöka övriga objekt...
Vaffö då??? Jag vill ha! Kan jag få en oxå, snälla tant Raffa
Vi har setts nån gång tidigare på nån bana nånstans nångång tror jag. Jag har åkt runt med Anders Kihlander i 250SP och numera 250R i några år. Fast då fanns ju inte den naturliga kopplingen som nu GURUN stod för, hehe. Kull att ses iafQuitte skrev:Kopplade ihop det där någonstans mitt i! Jag är en sån där som är SUPERKASS på namn och ansikten men försöker spela med och lista ut det ändå Fast mössan och din Heda-dyrkan avslöjade dig
Till licenskursen kommer du med din hoj i besiktningsdugligt skick (gatuutförande alltså)
Bra med ytterliggare bekräftelse på hojens beskaffenhet vid licenskurs oxå.
ÄDIT: Fick svar på min fråga till KMF idag. De skriver:
Det borde väl räta ut alla ev. frågeteckenHej Joakim
Visst är du med på kursen den 3-4 april. Om du skall köra med en besiktigad
MC så behöver du tejpa lyktor osv. OM du skall köra med en race-mc så skall
den uppfylla reglemente så mycket som det är möjligt. Om du inte hunnit allt
så är det säkert inga problem. Uppsamlings kärl kan du ju prioritera i så
fall....
Hälsningar
Tony
KMF/SO
Last edited: