Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Nope, Scudo är samma sak som Citroen jumpy och Peugeot Expert. Doblo är det mindre nyttofordonet hos Fiat gissar jag. Och jag tvivlar att det kan bli bättre än vad det är redan...

Vad jag förstått behöver man inte göra ett skit på hojen, du kan komma på en gatlandsvägare om du vill för uppkörningen.
AHA, kollade inte så noga på bilderna. Men 37 för en 03a lät ändå bra....
Då ska det bara beslutas om det ska åkas japs eller Svenskt...

Yasha skrev:
Och nu är Vera GLAAAAD!!! För alldeles nyss dök det upp en massa kartonger med leksaker... :hihi I en av kartongerna ligger det en 30" TFT-skärm... det är det enda jag är helt säker på! Måste öppna kartongerna för att undersöka övriga objekt... :tungan
30"

Vaffö då??? Jag vill ha! Kan jag få en oxå, snälla tant Raffa :Bugar :)

Quitte skrev:
Kopplade ihop det där någonstans mitt i! Jag är en sån där som är SUPERKASS på namn och ansikten men försöker spela med och lista ut det ändå :va Fast mössan och din Heda-dyrkan avslöjade dig :)

Till licenskursen kommer du med din hoj i besiktningsdugligt skick (gatuutförande alltså)
Vi har setts nån gång tidigare på nån bana nånstans nångång tror jag. Jag har åkt runt med Anders Kihlander i 250SP och numera 250R i några år. Fast då fanns ju inte den naturliga kopplingen som nu :BugarGURUN:Bugar stod för, hehe. Kull att ses iaf :)
Bra med ytterliggare bekräftelse på hojens beskaffenhet vid licenskurs oxå.

ÄDIT: Fick svar på min fråga till KMF idag. De skriver:
Hej Joakim

Visst är du med på kursen den 3-4 april. Om du skall köra med en besiktigad
MC så behöver du tejpa lyktor osv. OM du skall köra med en race-mc så skall
den uppfylla reglemente så mycket som det är möjligt. Om du inte hunnit allt
så är det säkert inga problem. Uppsamlings kärl kan du ju prioritera i så
fall....

Hälsningar

Tony
KMF/SO
Det borde väl räta ut alla ev. frågetecken :tummenupp

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
30"

Vaffö då??? Jag vill ha! Kan jag få en oxå, snälla tant Raffa :Bugar :)
Så du menar att jag behöver FÖRKLARA varför jag vill ha en 30" TFT-skärm hängande på väggen?!? :va

Få och få... *muttrar* Du får väl komma hit och låna lite... :fyllisar

Den är installerad och klar, datorn är inkopplad och högtalarsystemet ska nog funka det också snart... inget datageni direkt... :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ne, till i år så passar den inte längre :arsele .........den glappar lixom :rolleyes: :dummer :lol

Doma hade lite mindre dia än FP....... för att förklara så man inte blir bannad eller någe :)

motardnisse skrev:
Du menar din buttplugg? :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
haha, missade ditt inlägg......... Noga med årsmodell på barvagnar oxå :tummenupp *digga* har du med luft i däcken, eller helgummi *viktigt* intermediates eller offroadmönster :va

Nurse Ratched skrev:
Det är åtgärdat

/Hising

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
haha, missade ditt inlägg......... Noga med årsmodell på barvagnar oxå :tummenupp *digga* har du med luft i däcken, eller helgummi *viktigt* intermediates eller offroadmönster :va

Finns i LÅGPROFIL numera oxå... :3freak

:lol :lol :lol

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Så du menar att jag behöver FÖRKLARA varför jag vill ha en 30" TFT-skärm hängande på väggen?!? :va

Få och få... *muttrar* Du får väl komma hit och låna lite... :fyllisar

Den är installerad och klar, datorn är inkopplad och högtalarsystemet ska nog funka det också snart... inget datageni direkt... :tungan
Jag hoppas verkligen att det inte är nåt som hänger _hemma_ för då ska du få :whip så det heter duga. En sån skärm har man inte hemma om man inte innan det har en hoj :mattias. Kostnaden för en 30" räcker för fanken halvvägs till en NY husa!!!!! Trodde det var för nåt demogrejs eller liknande på jobbet (och det hoppas jag fortfarande)...

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:

I det här fallet så var det bara att foga sig i frugans önskemål men visst är det luft i däcken men tyvärr offroadmönstrat. Jag hade inget att säga till om men jag minns att just tyger och färger var det viktiga...

Min kompis, som har en son som är någon månad äldre, mobbar mig för barnvagnen nu när vi bägge är pappalediga. Men men, själv glider han runt med en Teutonia vilket är mest fel av allt, lika fel som att åka omkring i en Volvo V70 Cross-country. I det fallet är Emmaljunga mer sober, stilren och inte lika vulgosnobbig. Visst kan man i detta, precis som med motorcyklar, ha sina egna idéer och gilla eller ogilla.

/Hising

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Va du är påläst, håller du på att dammsuger marknaden? Någe du inte berättat eller?? :tuttar :arsele

A jovisst serru man måste juh vara påläst innan det smäller... :3freak :näsblod

:tomten

(eller så har det bara varit babyboom i bekantskapskretsen... :tungan )

Edit: särskrivning.....

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Spank me, baby! :hihi
MENFÖRIHELVETE :4skrika
Du kan ju inte lyxa till det som värsta idioten med sånna grejer och INTE lägga slantarna på en ny HUSA :fakta :fatta!

Nu vill ja ghöra nåt i stil med "Jag har tagit grejerna på 480 månaders räntefri avbetalning med en månadsavgift på 12:-" eller kanske mer troligt nu när jag tänker efter "det är en schnygg variant av hem-pc"....
Bäst för dig att det är ett av de alternativen if you wanna live to see tomorrow !!!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gay eller inte............

:tungan Gay eller inte, t-shirten matchar inte men whooo cares :arsele

Mmmmm, notera halsbandet :Bugar PIMP :Bugar

Trivs rätt bra ...................MUHAHAHAHHHAHAHA

Bifogat

• gaaaaay.jpg
    gaaaaay.jpg
    70 KB · Visningar: 46
  • gayfilosoferar.jpg
    gayfilosoferar.jpg
    73.1 KB · Visningar: 49

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
:tungan Gay eller inte, t-shirten matchar inte men whooo cares :arsele

Mmmmm, notera halsbandet :Bugar PIMP :Bugar

Trivs rätt bra ...................MUHAHAHAHHHAHAHA
Å FY FAN ehhhhh FY FAN SÅ FINT menade jag såklart.....

Varför så klen kedja? Byt till grövre så blir det bara bättre. Minns tant Raffas ord "ju grövre ju bättre" :mattias

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nä, men vaaa faaan :) Skit i kedjan, där är själva smycket ju!!! DIOR på en kille e fanimej inte rätt vettu !!!!!!! :D :rolleyes: :rolleyes: :tummenupp

SCHNART får man kast på sommardäcken på bilen, då e ju PIMPmobilen iform oxå :banana :dummer :hihi :rofl

Supermoto skrev:
Å FY FAN ehhhhh FY FAN SÅ FINT menade jag såklart.....

Varför så klen kedja? Byt till grövre så blir det bara bättre. Minns tant Raffas ord "ju grövre ju bättre" :mattias

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Nä, men vaaa faaan :) Skit i kedjan, där är själva smycket ju!!! DIOR på en kille e fanimej inte rätt vettu !!!!!!! :D :rolleyes: :tummenupp

SCHNART får man kast på sommardäcken på bilen, då e ju PIMPmobilen iform oxå :dummer :hihi :rofl
Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk vettu. Oc i det här fallet blir det extra tydligt eftersom det är en kedja vi talar om. Köp en tunn kedja till en moppe och häng smycket i så blir du kung :fakta :lol

Var du intresserad av mina gamla fälgar förresten? Skulle ju göra underverk för PIMPmobilen :tummenupp Släng sen dit ett par fjäderspännare från biltema så blir den lite lägre och sen är du überGURU även när det regnar och du sitter i bilen...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0