Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Muhahaha !!! Roligt med suprise!

Klart man sitter som obekvämt, den kommer ju från Japan, där sitter man ju på golvet å äter me pinnar å crap :kocko

Blir de någe bilder då så man får se hur den ser ut?

Yasha skrev:
Det är gammeln!!! Det är allvarligt!!! Måste bättra mig och sova som jag brukar, till klockan 13 när jag är ledig!!! :3freak

Eller nääää!!! :kocko Nu ska jag ju vara uppe med tuppen och gäääzzza hela dagarna juh!!! Måste träna, har ont i hela kroppen efter 40 mil igår och nästan 20 idag... :yoparty



Satan vad man sitter obekvämt på en så'n där j-a hoj. Krattan säger att det är för att jag kör för långsamt...:4skrika
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Blir de någe bilder då så man får se hur den ser ut?
Den enda som lyckats fånga den på bild hittills, är nog Spökskrället... :va

Tänkte på att ta med kameran ner i garaget, men det glömde jag ju... Är det också gammeln?!? :gnissla

Hur som helst så ser den ut som alla andra av samma märke, årsmodell och färg, helt original än så länge... så egentligen är det ju bara att leta upp en bild på nätet juh! :rolleyes:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Men Crap va grinigt det var nu då, jag vill ju se DIN hoj, inte någn f**king jä**a reklambild från Japan :tungan :lol

Åkej, men tant kan väl hyva upp en bild när tillfälle ges, ska jag skriva en lapp så du inte glömmer? :gnissla

Yasha skrev:
... så egentligen är det ju bara att leta upp en bild på nätet juh! :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Men Crap va grinigt det var nu då, jag vill ju se DIN hoj, inte någn f**king jä**a reklambild från Japan :tungan :lol

Åkej, men tant kan väl hyva upp en bild när tillfälle ges, ska jag skriva en lapp så du inte glömmer? :gnissla
Nääää, inte grinig gurun!!! Looovar att jag ska slänga upp en bild på min lilla röda så fort som jag bara kan (och kommer ihåg.. *suck*)!!! :Bugar

Får hon verkligen vara med här då?!? :confused:

PUSS DÅ!!! :tuttar


Och eftersom hon är FINARE än på reklambilderna från Japan, så är det klart hon ska förevisas för the one and only GURU!!! :yoparty
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Klart hojen platsar, Det e ju chefens :banana

Jag stod å spanade på en flongny gixxer 600 -03 för någon dag sedan.................. Med coronlack å allt;) åhh :kär
Yasha skrev:
Nääää, inte grinig gurun!!! Looovar att jag ska slänga upp en bild på min lilla röda så fort som jag bara kan (och kommer ihåg.. *suck*)!!! :Bugar

Får hon verkligen vara med här då?!? :confused:

PUSS DÅ!!! :tuttar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Jag stod å spanade på en flongny gixxer 600 -03 för någon dag sedan.................. Med coronlack å allt;) åhh :kär

Mmm... man vill liksom ha både och :kär ... bara att öppna plånboken!!! :gnissla
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nix, nu börjar det flyta på bra med Husan både på bana å den verkar funka. SÅ jag puttrar vidare med den ett tag till, börjar gilla den nu. Hade en ganska motig vinter/vår......... men nu verkar den gå undan :kär

Yasha skrev:
Mmm... man vill liksom ha både och :kär ... bara att öppna plånboken!!! :gnissla
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Nix, nu börjar det flyta på bra med Husan både på bana å den verkar funka... :kär
Det ar klart den funkar, det är ju en HUSA!!! :yoparty Husaberg råkkar phett och gurun råkkar ännu phetare, så råkkningen borde ju öka exponentiellt med den kombinerade råkkfaktor ni besitter! :rock

Nä, nu ska jag krama kudden! Imorgon är det Liseberg som hägrar. Den lilla huliganen fyller år! :)

*vinkevink*
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
amen asså va nu hallå eller vad håller ni på med egentligen här nu alltså hallå :va

Vaddå liten röd???

Vaddå överraskad av att den stod där när du skulle sno nya fina Rettan :confused:

Har du FÅTT en hoj (och vad är det isf) eller vad är det frågan om :va :confused: :va

Verkar som om det bara är jag å GURUN som är rättrogna i vårt leverne. När ska övriga byta batterier i sin ficklampa så det åter kan skåda ljuset....

Själv har jag varit supertrötter i helgen efter att ha varit träningsledare för motardhuliganeran här både lördag å söndag. Upp 06:20 båda dagarna för att åka ut och ha skoj. Trött men rätt nöjd att körningen inte var HELT fuckad. Vänstersvängarna funkade hyfsat men när det skulle svängas höger satt det en liten tomte på loftet och skrek "akta dig för gipset" så de blev sämre.


Förresten... Är det nån som vill hitta på lite ban-bus med mig nu på torsdag?? PMa isf. Det gäller heldag på en bana nära mig (inte åsen).
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Du menar ragga chix å så:))

Näru, Husa Råkkar, japangeekarna kanske vi får börja mobba, fy för bambustaket å riskokare :tummenupp :arsele

Supermoto skrev:
Verkar som om det bara är jag å GURUN som är rättrogna i vårt leverne. När ska övriga byta batterier i sin ficklampa så det åter kan skåda ljuset....

QUOTE]
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Satan vad man sitter obekvämt på en så'n där j-a hoj. Krattan säger att det är för att jag kör för långsamt...:4skrika

Jag håller med Krattan! Gasa mer säger Fia! :hihi

Puss då!
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
amen asså va nu hallå eller vad håller ni på med egentligen här nu alltså hallå :va

Verkar som om det bara är jag å GURUN som är rättrogna i vårt leverne. När ska övriga byta batterier i sin ficklampa så det åter kan skåda ljuset....

Jag byter jättesnart batterier i min lampa...... :Rockbanan :banana
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
amen asså va nu hallå eller vad håller ni på med egentligen här nu alltså hallå :va
:hihi Röd är den definitivt, men egentligen inte speciellt liten, den är faktiskt större än Krattans! :va (Fast inte räknat i kubik)

Jag blev överraskad, för att den egentligen inte skulle hämtas ut från butiken förrän mot slutet av juli (bestämt så av både ekonomiska och praktiska skäl), men stod i garaget och väntade redan i lördags! (jag fyllde år i fredags och har tydligen en extremt snäll och gullig pojkvän) :)

Och ficklampan har inte slocknat, den är bara inställd på annat mål för tillfället... :tungan Man måste vidga sina vyer, Supermuppo!!! :rolleyes:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
MEN BERÄTTA NU DÅ VAD DET ÄR FÖR NÅT SKRÄÄÄÄÄÄÄÄP :4skrika
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Supermoto skrev:
Själv har jag varit supertrötter i helgen efter att ha varit träningsledare för motardhuliganeran här både lördag å söndag. Upp 06:20 båda dagarna för att åka ut och ha skoj. Trött ....


Hallå där!! fick jag sova så länge på mornarna skulle jag jubla... kl 04.45 tycker sonen att det är morgon :banana
Jag kommer ihåg när jag hade en Husa och tyckte att det krävdes service....

Skåda er framtid ungdomar, det oglamorösa slutet på en MC-karriär, titta text-tv på speedwayresultat kl 05.14....

/Hising

MILF, my ass
 

Bifogat

  • 20.JPG
    20.JPG
    18.6 KB · Visningar: 32

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Weeeeeeeee

Med utsparad Güntherfjun på överläppen å några bärs i kroppen känner man sig phethet att råKKa loss med, chix babes å annat skoj :yoparty


Ebbe here I come :fyllisar :fyllisar :fyllisar

jÅN TRavålta :tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top