Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hising, ser stabilt ut det där;) 1år går rätt fort va?

TomK, ser fram emot dig å isen i vinter :D Vi fick ju aldrig nöta någe :tummenupp

EBBE, :Bugar :Bugar :Bugar
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
TomK, ser fram emot dig å isen i vinter :D Vi fick ju aldrig nöta någe :tummenupp

Ja, vinterisarna är kul!! :tomten Måste kolla upp lokala klubbarna och höra var de brukar ploga banor. Sedan är hela skogen full av härliga grusvägar (med packad snö, vintertid) :)

Det blir nog en tur till Rättvik också... har ju inte kört KTM:en på bana sedan i maj.

@Helmut: Vad blir det för rolig cykel nu då ? Inte någon dussin-plastmissil eller ?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Låter nice!

Ang. Ebbe så står det under "hoj" där man brukar skriva vad man åker på :fatta!

TomK skrev:
Ja, vinterisarna är kul!! :tomten Måste kolla upp lokala klubbarna och höra var de brukar ploga banor. Sedan är hela skogen full av härliga grusvägar (med packad snö, vintertid) :)

Det blir nog en tur till Rättvik också... har ju inte kört KTM:en på bana sedan i maj.

@Helmut: Vad blir det för rolig cykel nu då ? Inte någon dussin-plastmissil eller ?
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Ang. Ebbe så står det under "hoj" där man brukar skriva vad man åker på :fatta!

FS650 ? Går det att äta ? Låter som något BMW-aktigt...
Har annars mest noterat något om Jetski och "ingen hoj" och så kan man ju inte ha det... :)
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Mitt inlägg i hojdebatten måste börja med ett..... :Bugar HELL YASHA, ALSMÄKTIG SEKTLEDARE!!! MITT LIV ÄR DITT... osv osv.

Det är lugnt Tom, har ryckt upp mig och blivit hojägare igen. :) Ska bli kul å se vad den går för. Har ju inte ens provat en Husa förut på bana, bara för att slippa få habegär... :rolleyes:

:Bugar :Bugar Heda, för kom-igång-tips... :tummenupp
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Hörru Hising, mera mc-leksaker till grabben!!!! Det är därför han är så vild, han har ju ingen hoj att ta ut aggressionerna på... :hihi
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Tom Byron skrev:
hm, skumt inlägg chefen! Hur gick det med lagren ??
de där om däcken var till supermoto han hackar ju på mina beg däck mina vinnar beg däck :D väder o resultat till dig o ett jätte tack till dig guru :Bugar :Bugar :Bugar nu har jag alla delar så jag kanse hinner till rättvik 24-25 tack tack
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
TomK skrev:
...och det suger inte lite i åktarmen emellanåt då ? Jag har tagit några svängar förbi nere på gatan kvällstid för att du ska få höra lite skönsång från utblåsen :D Men snart är det Östhammar som gäller - hade besök av mäklaren idag.

Det går att köra hoj trots kottar, men inte alls lika ofta som när man var ungkarl förstås - det gäller att satsa på kvalitet istället (banåkning t.ex.). Men du, inte ska man väl ha "wheelie bar" på bilen ? Klart pöjken måste få öva på att stegra :)

Jo, det suger ordentligt i åktarmen emellanåt. Det krävs wheeliebar på allt, sekunden efter jag läst ditt inlägg välte grabben en kökstol över sig själv. En av de största anledningarna att jag slutade köra MC var att jag började bli rädd för att skada mig och detta tänkte jag på under tiden jag körde vilket förtar glädjen. Bara snabbt ur minnet: Tom - lårbensfraktur, Ebbe - meniskskada, Supermuppo - båtbensfraktur, fotledfraktur osv. när man jobbar med ortopedi och vet att alla dessa skador kan ge men så blir man lite avskräckt till slut. å ena sidan är det en större kick att skruva och skära i motorcyklister än att köra MC så lite kickar får jag ändå

/Hising
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
Hörru Hising, mera mc-leksaker till grabben!!!! Det är därför han är så vild, han har ju ingen hoj att ta ut aggressionerna på... :hihi


Inga MC-leksaker!!! Detta ska bli en snäll gosse som bara ägnar sig åt ofarliga lekar som bridge, golf och pingis.
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Nurse Ratched skrev:
Inga MC-leksaker!!! Detta ska bli en snäll gosse som bara ägnar sig åt ofarliga lekar som bridge, golf och pingis.

Jamen Jetski då?!?! Du är välkommen upp för en testkörning själv om du vill! :fyllisar
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Inga MC-leksaker!!! Detta ska bli en snäll gosse som bara ägnar sig åt ofarliga lekar som bridge, golf och pingis.

En soffpotatis alltså ? Vart tog planerna på (tämligen ofarliga) pocketbike vägen ? :7peta :tungan
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Soffpotatis, vad e det för fel med det :tungan Menar du att du är phetatlet eller :arsele

Jepp, ligger i hårdträning både vågrätt och lodrätt och har gått upp något kilo ;) Du vet väl att man måste matcha öl och pizza med fysiskt ansträngande saker också (ja, och hojåkning) :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
muhahah, jag har fettat på mig 5kilo sedan i vintras (stolt) men några kg kvar för att jeansen man hade i 8an ska sitta för tajt :rolleyes:

TomK skrev:
Jepp, ligger i hårdträning både vågrätt och lodrätt och har gått upp något kilo ;) Du vet väl att man måste matcha öl och pizza med fysiskt ansträngande saker också (ja, och hojåkning) :D
 

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 690 Power
surfar på E 20 i 130 blås...

Tom Byron skrev:
muhahah, jag har fettat på mig 5kilo sedan i vintras (stolt) men några kg kvar för att jeansen man hade i 8an ska sitta för tajt :rolleyes:

mmm, vi bryr oss attans mycket din lilla myra :arsele
sitter just nu o surfar trådlöst via bluetooth i Svarta Faran (pickupen)
jag o spermamoto är på väg till Gotland för lite hederlig pilsnerdricka och som honung på räksalladen tre kvällar på Gotland Ring :)
ska vara superkurvigt enligt phastasphuk som redan är där o skuttar fallskärm. rapport kommer snarast eftersom jobbet betalar surfräkningen :D
kram på er
//L & J
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Faan va nice, har inget att bräcka er med, blir väl någe varv påstan imorgonkväll å kolla isbjörnar eller någe.

Ha så skojigt å kom hem hela !! :)


mindraper skrev:
mmm, vi bryr oss attans mycket din lilla myra :arsele
sitter just nu o surfar trådlöst via bluetooth i Svarta Faran (pickupen)
jag o spermamoto är på väg till Gotland för lite hederlig pilsnerdricka och som honung på räksalladen tre kvällar på Gotland Ring :)
ska vara superkurvigt enligt phastasphuk som redan är där o skuttar fallskärm. rapport kommer snarast eftersom jobbet betalar surfräkningen :D
kram på er
//L & J
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hej, och sorry att jag inte svarat, men jag har varit på semester i ingenmansland i en vecka så hojen och datorn har stått oanvända... *muttrar*

Vad gäller svaret på dina frågor, se PM...

/ Vera

saint skrev:
Tjena Tjejen!

... Peter :hej
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Men helgen efter (27-29) vore ju bättre när vi ändå är där nere allihopa å gasar på Åsen på fredagen!? Men i Muppos kalender står det Öland då... :(
Och dessutom har även vi andra planer för den 28-29:e... :tuttar
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top