*suck* Vilket minne du INTE har guruskrälle!!!Tom Byron skrev:Tokroligt, vilken adress var det?
Lär ju spana slicksstatusen
www.tokroligt.se
*suck* Vilket minne du INTE har guruskrälle!!!Tom Byron skrev:Tokroligt, vilken adress var det?
Lär ju spana slicksstatusen
Yasha skrev:HEDA!!!
Det här bara MÅSTE vara sajten/grejen för dig!!!
http://www.pimphats.com/pimphatsdotcom_2004_pimpsuits.htm
Ursäkta om den är gammal och uttjatad, då tar jag geeeenast bort inlägget...
Implikerar du att JAG skulle vara GAMMAL eller SENIL på något sätt?!?Tom Byron skrev:Ang. Glömska så vettefaan vad som har hänt? Men det blir värre å värre för varje år kan jag berätta, det kanske du känner till som ligger några före (år alltså)
Yasha skrev:Implikerar du att JAG skulle vara GAMMAL eller SENIL på något sätt?!?
Passa sig Guruskrälle, så jag inte kastar bort Fanclubpresenterna!!!
MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!Tom Byron skrev:NEJ, nu fattar du fel, du trodde jag menade att du var långsam oxå i tlfn ju, shit vad du förvränger allt Typiskt fjortisar (muhaha)
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Men jag ÄR ju långsam!!! Speciellt på den där röda besten jag försöker rasta då och då!!!
Och vet inte du vid det här laget, att i vissa avseenden slutar chixen ALDRIG att vara fjortisar?!?
Tom Byron skrev:Nä fiifaan, HUVUDSAKEN att vi har skoj, å det brukar vi ju ha
Supermoto skrev:Nu ska vi dra och göra fordonsvård. Banan ligger mitt i ett kalkbrott så det behövs rätt mkt sånt tyvärr...
Vi drar till Karlskoga/Örebro! Vi ska våldgästa Superfuckot!TomK skrev:I morrn blir det i alla fall till Rättvik
Hörde ett betydligt snällare namn på den härom dagen. Vad är det som gäller, röda besten eller lilla gumman?Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Men jag ÄR ju långsam!!! Speciellt på den där röda besten jag försöker rasta då och då!!!
DU, fjortis???Yasha skrev:Och vet inte du vid det här laget, att i vissa avseenden slutar chixen ALDRIG att vara fjortisar?!?
Nu ska du inte vara så j-a DUM!!! :kocko Pratar inte om min lekamen nu, utan kvinnligt BETEENDE!!!Ghost skrev:DU, fjortis???
Tack. *stolt*Yasha skrev:I vissa lägen växer somliga liksom aldrig upp...
Och det var INTE dig jag menade!!!Ghost skrev:Tack. *stolt*
Yasha skrev:Och det var INTE dig jag menade!!!
Yasha skrev:Och det var INTE dig jag menade!!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|