*suck* Vilket minne du INTE har guruskrälle!!!Tom Byron skrev:Tokroligt, vilken adress var det?
Lär ju spana slicksstatusen
www.tokroligt.se
*suck* Vilket minne du INTE har guruskrälle!!!Tom Byron skrev:Tokroligt, vilken adress var det?
Lär ju spana slicksstatusen
Yasha skrev:HEDA!!!
Det här bara MÅSTE vara sajten/grejen för dig!!!
http://www.pimphats.com/pimphatsdotcom_2004_pimpsuits.htm
Ursäkta om den är gammal och uttjatad, då tar jag geeeenast bort inlägget...
Implikerar du att JAG skulle vara GAMMAL eller SENIL på något sätt?!?Tom Byron skrev:Ang. Glömska så vettefaan vad som har hänt? Men det blir värre å värre för varje år kan jag berätta, det kanske du känner till som ligger några före (år alltså)
Yasha skrev:Implikerar du att JAG skulle vara GAMMAL eller SENIL på något sätt?!?
Passa sig Guruskrälle, så jag inte kastar bort Fanclubpresenterna!!!
MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!Tom Byron skrev:NEJ, nu fattar du fel, du trodde jag menade att du var långsam oxå i tlfn ju, shit vad du förvränger allt Typiskt fjortisar (muhaha)
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Men jag ÄR ju långsam!!! Speciellt på den där röda besten jag försöker rasta då och då!!!
Och vet inte du vid det här laget, att i vissa avseenden slutar chixen ALDRIG att vara fjortisar?!?
Tom Byron skrev:Nä fiifaan, HUVUDSAKEN att vi har skoj, å det brukar vi ju ha
Supermoto skrev:Nu ska vi dra och göra fordonsvård. Banan ligger mitt i ett kalkbrott så det behövs rätt mkt sånt tyvärr...
Vi drar till Karlskoga/Örebro! Vi ska våldgästa Superfuckot!TomK skrev:I morrn blir det i alla fall till Rättvik
Hörde ett betydligt snällare namn på den härom dagen. Vad är det som gäller, röda besten eller lilla gumman?Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Men jag ÄR ju långsam!!! Speciellt på den där röda besten jag försöker rasta då och då!!!
DU, fjortis???Yasha skrev:Och vet inte du vid det här laget, att i vissa avseenden slutar chixen ALDRIG att vara fjortisar?!?
Nu ska du inte vara så j-a DUM!!! :kocko Pratar inte om min lekamen nu, utan kvinnligt BETEENDE!!!Ghost skrev:DU, fjortis???
Tack. *stolt*Yasha skrev:I vissa lägen växer somliga liksom aldrig upp...
Och det var INTE dig jag menade!!!Ghost skrev:Tack. *stolt*
Yasha skrev:Och det var INTE dig jag menade!!!
Yasha skrev:Och det var INTE dig jag menade!!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari