Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det var inte ens i närheten av skoj........ Det var :yoparty :banana :hihi :tummenupp

Råkade visst bli en Husabergare som åkte Liiiiiiiiiiiiite fortare än alla andra :Bugar

Yasha skrev:
Nä, nu är jag trött på er och era avsiktliga misstolkningar! :fatta! Ni är ju precis som TJEJER juh!!! :arsele

:rofl

Puss då! :kär Och ha så kul i Rättvik idag, guruskrälle!!! :Bugar

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Det var möhippa där ;) Massa chix i gocart............skithot tills de drog på sig blåställ i 46storlekar för stort:/...........

Tycker att tjejer borde få dispans på att köra gocart i bikini istället. :tuttar :yoparty

:crash

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Nja, det funkar väl bättre på standen, vem vill ha däcksmärken på tuttarna :tungan

Ja där sa du något, måste nog åka ner till stranden i morgon & kolla om det finns några bikinis där istället.
Om bara regnet vill ge med sig lite... :gnissla

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Stranden ? Det e ju Formel1 OCH motoGP OCH det krockar inte, varfrö så sent MotoGP idag ??

Ghost skrev:
Ja där sa du något, måste nog åka ner till stranden i morgon & kolla om det finns några bikinis där istället.
Om bara regnet vill ge med sig lite... :gnissla

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Stranden ? Det e ju Formel1 OCH motoGP OCH det krockar inte, varfrö så sent MotoGP idag ??
Antingen är det för att engelsmän är så muppiga eller så var det det där f*cking Tour de France som bara har en miljon åskadare istf de underbara 82000 som var på Donington! :kocko :tungan

Vi hann hem till Supermuppo med 2 minuters marginal, innan sändningen från GPt började! (Somliga kör lite långsammare än andra... :rodnar )

För övrigt vill jag tacka Supermuppot för ankomstkommittén, korvgrillandet och gästfriheten i helgen! :kiss Hoppas det kan återgäldas inom en snar framtid! :)

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
För er som nu missade möjligheten att vara i Rättvik i helgen, så togs det ett par-tre bilder och något filmklipp. Dagen avslutades med utflykt till utkikstorn, fika vid Siljan, shopping i Insjön hos C.O. och så en burgare i Valbo :) Kom inte hem till Östhammar förrän 23-tiden...

http://irt.slu.se/tomk/sm/pics/Rattvik_2004-07-24/

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
TomK skrev:
En soffpotatis alltså ? Vart tog planerna på (tämligen ofarliga) pocketbike vägen ? :7peta :tungan

Vi kanske ska vänta och se vad Ville själv vill? Det skulle vara skitkul att vara stallchef men intresset måste komma från junior

/Hising

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nurse Ratched skrev:
Vi kanske ska vänta och se vad Ville själv vill? Det skulle vara skitkul att vara stallchef men intresset måste komma från junior

/Hising

Indoktrinering måste ske i tidig ålder vettu - diskret men beslutsamt ;)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rättvik var skoj, massa EGO :fatta! bilder bara ju!!

Jag ska ta ur motorn ikväll, någon har sagt upp sig iaf......... 26ton metalldelar på magneten......... ska man renovera de där skiten med 10timmarsintervaller :(

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HP2
Berätta vad som hänt så man kanske kan förebygga ett ras.
Pratade med en kille som berättade att Martin Lindh och Dennis Ericsson "bygger om" sina motorer
för att dom ska kyla bättre. Han kunde inte säga vad dom gjorde men det borde röra sig om förstorade olje och vatten kanaler...
Men som sagt, berätta hur motorn ser ut inuti...

/Stefan

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:

För att vara ego-bilder fanns du med förvånansvärt mycket ;) Det var Tina som skötte kameran och då är det klart att jag var föremålet för intresset :tomten Blev ju inte så mycket åk-bilder, men vi som var där vet ju hur kul det var, så...

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Tom Byron skrev:

Jag ska ta ur motorn ikväll, någon har sagt upp sig iaf......... 26ton metalldelar på magneten......... ska man renovera de där skiten med 10timmarsintervaller :(
måndags ex nej :gnissla min jävla hoj kan det inte va nåt gods kvar i jag byter olja var4 timme när den funkar men det är jämt 26ton spån på den där magneten :huvet

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
420 skrev:
Berätta vad som hänt så man kanske kan förebygga ett ras.
Pratade med en kille som berättade att Martin Lindh och Dennis Ericsson "bygger om" sina motorer
för att dom ska kyla bättre. Han kunde inte säga vad dom gjorde men det borde röra sig om förstorade olje och vatten kanaler...
Men som sagt, berätta hur motorn ser ut inuti...

/Stefan
jacky martens teamet sätter i dubbla olje pumpar vet jag men jag spånar på oljekyl kan ju inte va så jävla svårt att få dit :confused:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Närå, det är mig det är fel på. JAG kör väl fel oxå :fatta! Typ man får inte gasa när hojen lutar för då ............smörjer den inte centrifugalreeedväntilen orrrdäntligt

:död

Yasha skrev:
:va Du verkar ha fått ett måndagsexemplar, oh store Guru... :sjuk Yasha tycker synd! :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo det var riktigt trevligt. Finväder å massa chix, nästa gång får du slita av handväskan på styret så vi kan fightas lite :arsele

Eller kommer du med packväskor då ?

Närå, Kul att se dig. Har inte sett ditt tryne sedan typ.........100år känns det som.

TomK skrev:
För att vara ego-bilder fanns du med förvånansvärt mycket ;) Det var Tina som skötte kameran och då är det klart att jag var föremålet för intresset :tomten Blev ju inte så mycket åk-bilder, men vi som var där vet ju hur kul det var, så...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...