Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nurse Ratched skrev:
Vi kanske ska vänta och se vad Ville själv vill? Det skulle vara skitkul att vara stallchef men intresset måste komma från junior

/Hising
Hising, du VET att barn gör som DU GÖR, inte som du säger!!! :7peta

Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli... Kom igen nu!!! :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Närå, det är mig det är fel på. JAG kör väl fel oxå :fatta! Typ man får inte gasa när hojen lutar för då ............smörjer den inte centrifugalreeedväntilen orrrdäntligt

:död
Är du SÄKER på att det inte är "normal" mängd spån på magneten då... :va Det kan ju bli lite grann... ganska lång tid efter att motorn är ny... :gnissla

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag är säker på att det är onormalt för det var ca 2cm långa "spån" som hängde ut, de är platta å fula å jag tog av kåpan vid kopplingssidan å det låg spån över HELA motorn där (innuti)

Det där filteret som sitter framför magnetpluggen var igentäppt oxå med massa "stuff"........

Det såg tyvärr inte normalt ut, jag har inte gjort ren magnetpluggen än så jag ska phota den får du se :gnissla Det ser ut som en tomteluva som e gjord av plockepinn.......normalt ser det ju ut som en liten igelkott sover på magnetpluggen längst ut men nu var det som en terminator hade exploderat å hamnat på min plugg.........

TÄnk om jag missar gelleråsen igenl.......... 4veckor semseter utan Hoj....... TUR DET FINNS YAMAHA iaf :tuttar :)

Yasha skrev:
Är du SÄKER på att det inte är "normal" mängd spån på magneten då... :va Det kan ju bli lite grann... ganska lång tid efter att motorn är ny... :gnissla

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Yasha skrev:
Hising, du VET att barn gör som DU GÖR, inte som du säger!!! :7peta

Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli... Kom igen nu!!! :tummenupp

Exactly, och det är därför jag slutat köra MC och slutat snusa.

Jag börjar på barnortopeden på Ackis i september och jag kan bara inte ha en motorcykelåkande son med det yrket. Dock har han ett gäng bilar, typ 4 stycken "sparkbilar" varav denna BMW och en Renault F1-bil. Han får bli en ny Räikkonen.....

Bifogat

• mindre.JPG
    mindre.JPG
    49.3 KB · Visningar: 34

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hising skärp dig nu, du håller ju på att indoktrinera honom i hojträsket ändå. Kolla vid instrumentpanelen på hans coola BMW!! KTM orange....... snart kommer det snuttefilt i Hondans "nuclear red" samt att han under sin uppväxt inte kommer att förknippa svenska flaggan med sverige utan med Husaberg :D

Han kommer att kunna säga "stefan Everts" innan "Bamse" osv........

Muhahahah...... :D

Nurse Ratched skrev:

Jag börjar på barnortopeden på Ackis i september och jag kan bara inte ha en motorcykelåkande son med det yrket. Dock har han ett gäng bilar, typ 4 stycken "sparkbilar" varav denna BMW och en Renault F1-bil. Han får bli en ny Räikkonen.....

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Jag är säker på att det är onormalt för det var ca 2cm långa "spån" som hängde ut, de är platta å fula å jag tog av kåpan vid kopplingssidan å det låg spån över HELA motorn där (innuti)

TÄnk om jag missar gelleråsen igenl.......... 4veckor semseter utan Hoj....... TUR DET FINNS YAMAHA iaf :tuttar :)

Hej Hedagurun! förlåt att jag spammar i din tråd. Blir uppriktigt bedrövad över din Husa då jag vet att du sköter den exemplariskt och smeker den när du kör. tråkigt som f*n. Gräv inte ner dig för vem vet, Hising kanske dyker upp någonstans med en påse bullar och det är inte det sämsta. Hoppas det är lätt att fixa motorn samt att det går fort

/Hising

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bullar ;)

Hm, har du fått ditt band? Det ligger inte kvar i bilen sist jag städade....... jag kommer inte ihåg, har du sett filmen från Östhammar då?

Spamma på vettja, en ära att få inlägga av värsta DR mabose, för en enkel arbetare som mig :D

Hojen e snart på rull igen, lite fräscha delar å minus på kontot så ska du se att jag ska sätta lite gummispår i nästa bana jag tar mig an........ saknade dig på midlanda dock.

Nurse Ratched skrev:
Hej Hedagurun! förlåt att jag spammar i din tråd. Blir uppriktigt bedrövad över din Husa då jag vet att du sköter den exemplariskt och smeker den när du kör. tråkigt som f*n. Gräv inte ner dig för vem vet, Hising kanske dyker upp någonstans med en påse bullar och det är inte det sämsta. Hoppas det är lätt att fixa motorn samt att det går fort

/Hising

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Hising skärp dig nu, du håller ju på att indoktrinera honom i hojträsket ändå. Kolla vid instrumentpanelen på hans coola BMW!! KTM orange....... snart kommer det snuttefilt i Hondans "nuclear red" samt att han under sin uppväxt inte kommer att förknippa svenska flaggan med sverige utan med Husaberg :D

Han kommer att kunna säga "stefan Everts" innan "Bamse" osv........

Muhahahah...... :D

Hmmph, elakt förtal.... Så du menar att nedanstående T-shirt, en haklapp med Greg Hancocks autograf samt en handmålad speedwayhoj med Andreas Jonssons färger är indoktrinering. Jag vill ju bara ge gossen fina värderingar :banana

/Hising

Bifogat

• liten tröja.JPG
    liten tröja.JPG
    38.7 KB · Visningar: 31

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Bullar ;)

Hm, har du fått ditt band? Det ligger inte kvar i bilen sist jag städade....... jag kommer inte ihåg, har du sett filmen från Östhammar då?

Spamma på vettja, en ära att få inlägga av värsta DR mabose, för en enkel arbetare som mig :D

Hojen e snart på rull igen, lite fräscha delar å minus på kontot så ska du se att jag ska sätta lite gummispår i nästa bana jag tar mig an........ saknade dig på midlanda dock.

Jag har inte fått tillbaka bandet och jag har inte sett det

/Hising

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fina värderinga, men kom då inte släpandes med Raikkönen (stavning?) som är surmulen å kastar rattar hit å dit, samt sitter jämt å surmulen på presskonferanserna å ser ut som han har glömt buttpluggen i!! Den killer borde bjuda liiiite mera på sig själv, fick han .01procent av rossis personlighet så skulle han kanske le ibland oxå. Köra bil kan han, men ingen förebild för en ung vilsen grabb som egentligen drommer om KTM-nappar fast hans farsa inte fattat det, MUHAHAHAHA :fyllisar :rofl :Bugar

COOL tröja dock !!!

Å frxtn, det är DITT fel att jag börjat kolla på TV4+ på speedway, det är faktiskt underhållande, även fast jag inte fattar poäng osv än så länge, små snabba heat är action. Till skillnad mot för motocross när de åker på ett utdraget led i 40min........

Nurse Ratched skrev:
Hmmph, elakt förtal.... Så du menar att nedanstående T-shirt, en haklapp med Greg Hancocks autograf samt en handmålad speedwayhoj med Andreas Jonssons färger är indoktrinering. Jag vill ju bara ge gossen fina värderingar :banana

/Hising

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nurse Ratched skrev:
*GÄÄÄÄSP* Men Hising... :3freak

Jaja... det är tur att det är ngn här i världen som växer upp och blir seriös, hur skulle det se ut annars?!? :tungan Man måste ju ta sitt ansvar som förälder. Tills de blir så stora att det inte spelar ngn roll vad man själv gör, de gör som de vill iaf! :4skrika

Vi får väl se vad det blir av parveln så småningom! :gnissla

Ädit: Visst är det härligt med censur/editering/klipp-och-klistra-svar?!? Man kan välja själv vad man vill komma ihåg och kommentera.. :hihi

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VA !!

Ska bums städa fram det! Din filmning får ingen Oscar men den är lite cool, det syns oxå att jag inte e sist........(ibland) hehe

Jag ska jobba denna vecka så har jag 4veckors semester sedan, STOR risk att jag åker till Lelles så jag ringer/messar innan...... har du samma gsm nummer som för ett par år sedan då du åkte typ XR å vi var å hälsade på ?

Nurse Ratched skrev:
Jag har inte fått tillbaka bandet och jag har inte sett det

/Hising

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Fina värderinga, men kom då inte släpandes med Raikkönen (stavning?) som är surmulen å kastar rattar hit å dit, samt sitter jämt å surmulen på presskonferanserna å ser ut som han har glömt buttpluggen i!! Den killer borde bjuda liiiite mera på sig själv, fick han .01procent av rossis personlighet så skulle han kanske le ibland oxå. Köra bil kan han, men ingen förebild för en ung vilsen grabb som egentligen drommer om KTM-nappar fast hans farsa inte fattat det, MUHAHAHAHA :fyllisar :rofl :Bugar

COOL tröja dock !!!

Å frxtn, det är DITT fel att jag börjat kolla på TV4+ på speedway, det är faktiskt underhållande, även fast jag inte fattar poäng osv än så länge, små snabba heat är action. Till skillnad mot för motocross när de åker på ett utdraget led i 40min........

Jag hade ingen aning att Räikkönen skulle vara surmulen, jag menar, finnpajsare är väl kända för sin lättsamhet :tungan

Lika mycket som jag bugar för Rossis överlägsna körförmåga så skulle jag aldrig kunna gilla gossen, en sann hjälte är tjurig av sig. Vem minns inte Biaggis kommentar för 100 år sedan när han blev anklagad för ful körning: "Det här är racing, inte klassisk musik". dessutom har han den goda smaken att gnälla och då är man tillräckligt avig för att vinna mitt gillande.
Min son är dessutom inte vilsen, han vet exakt vad han vill: bada badkar och dra ut alla CD skivor på golvet. Alltid och hela tiden...

Speedway är lite fjolligt på TV, på plats får man fartkänslan.

/Hising

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Yasha skrev:
*GÄÄÄÄSP* Men Hising... :3freak

Jaja... det är tur att det är ngn här i världen som växer upp och blir seriös, hur skulle det se ut annars?!? :tungan Man måste ju ta sitt ansvar som förälder. Tills de blir så stora att det inte spelar ngn roll vad man själv gör, de gör som de vill iaf! :4skrika

Vi får väl se vad det blir av parveln så småningom! :gnissla

Ja, ja, tant Yasha! Jag låtsas vara seriös men egentligen är det tråkigare än så. Se det som en fas; om några år är jag nog igång igen men just nu är det för mycket runt omkring. Ska på husvisning imorgon och det brinner i knutarna då vi måste skaffa nytt boende innan nästa knodd kommer. med ett utgångspris på 2,2 mille så blir det inte mycket pengar kvar till MC på ett tag... Det är dessutom rena lågpriset i Uppsala.

Dock blir det inte motard eller sporthoj den gången utan något av följande: En fet turbokatana med långsving, veteranspeedwayhoj, Buell, en streetfighter i Lazarethstil(se bild) eller möjligen en riktig one off custom med 120 kubiktumsrova då jag vill bli en Jesse James och tatuera hela armarna och vara med på Discovery.

/Hising

Bifogat

• lazareth.JPG
    lazareth.JPG
    94.6 KB · Visningar: 44

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
VA !!

Ska bums städa fram det! Din filmning får ingen Oscar men den är lite cool, det syns oxå att jag inte e sist........(ibland) hehe

Jag ska jobba denna vecka så har jag 4veckors semester sedan, STOR risk att jag åker till Lelles så jag ringer/messar innan...... har du samma gsm nummer som för ett par år sedan då du åkte typ XR å vi var å hälsade på ?

samma nummer. Har inte saknat bandet men jag kan ju spanka dig lite ändå :arsele

/Hising

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Tills de blir så stora att det inte spelar ngn roll vad man själv gör, de gör som de vill iaf! :4skrika [/SIZE]

Så du menar att små barn gör som man säger? Det har jag då rakt aldrig märkt... :tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nurse Ratched skrev:
Ja, ja, tant Yasha! Jag låtsas vara seriös men egentligen är det tråkigare än så. Se det som en fas...

... utgångspris på 2,2 mille
MUAHAHAHAHAHAAAAA!!! Det är rätta takter det! :lol Faser vet jag mycket om och retas gör jag också... men 2 MILLE!!! Det är hutlöst!!! :4skrika

Glömde ju säga grattis till jobbet och du, vi syns vid en motardbana rätt snart hoppas jag! Vi kan stå och sukta och dregla ihop! :Bugar

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Yasha skrev:
Glömde ju säga grattis till jobbet och du, vi syns vid en motardbana rätt snart hoppas jag! Vi kan stå och sukta och dregla ihop! :Bugar

Det är taget! För er som känt mig ett tag vet ju att jag helst står och surrar i depån och så var det även när jag hade hoj. Minimal skillnad, det går att vara dryg utan mc också.

(Jobbet är tillfälligt och en del i min utbildning men någon gång i framtiden kanske jag får jobba där permanent.)

/Hising

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...