Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAA
Ff en wannabe alltså!!!
PPW-racing, säger väl allt...
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAA
Ff en wannabe alltså!!!
kurre så klartTheDude skrev:En sån söt liten kotte, vad heter han/hon?
har du nå svar på inlägg 4509 du store guruTom Byron skrev:Detta inlägg är avsett för; SAINT
Fel av mig, det var "tåppsmörjningselektrodsimpellern" som jag glömde justera slacket på, därför gjorde den att nedläggningsmörjningen slutade att stänka olja på..............eh..........kontaktytorna
Å du , MUHAHAHAHHAHA
mhmhmhheheee, tihi. The one and only, still and forever .Ghost skrev:...Med delar av styrelsen närvarande på samma plats som gurun så var det naturligtvis phetläge att föreviga ett officiellt .
Och naturligtvis så fanns inte kameran på plats... :kocko
(får skylla på tillfällig sinnesförvirring orsakad av för mycket sol) ...
Ebbe skrev:Nope, jobbar tyvärr...
Men nästa helg då? Lördagen? Cityfest i stan då iofs, men om det är fint väder kan det va skönt att bada lite. Hjälm är bra, men inte nödvändigt. När vi kör flera på en gång eller tränar på bana har vi hjälm.
Ring mig sen!
Nurse Ratched skrev:Lördag är jag läkare på Edgegames i FMX i Norrtälje. Gissa vem som får mest adrenalinpåslag där? Gissar ni Dr Hising så är det rätt. Sickna vettvillingar :kocko
Kom dit och kika vet ja
Hising
Har du glömt bort att man blir trött av att köra hoj på bana?!?Ebbe skrev:Jag har bildbevis på vad Krattan håller på med på bankörningar!!!!! Se nedan, bild från Kinnekulle i helgen!
saint skrev:har du nå svar på inlägg 4509 du store guru
Supermoto skrev:mhmhmhheheee, tihi. The one and only, still and forever .
Synd att jag inte var på hemmaplan för då hade ni ALLA kunnat få en trevlig rastning i casa del supermoto...
Nu får väl ändå oturen ta slut för GURUN!!! TVÅ ras på nolltid
Det är ju bara inte sant... Du är inte sugen på ett exemplar av den vida kända hållbara årsmodellen 2003???
Yasha skrev:Har du glömt bort att man blir trött av att köra hoj på bana?!?
Det är ett under att han fick sitta ifred där och ingen hittade på nå't bus! Eller att han kunde sova när han visste att jag var ute och vimsade på banan under tiden...
JAAAA, det hade jag glömt bort!!! Inte undra på att allt kändes så lätt, rosa o fluffigt moln på slutetGhost skrev:Jaha då var man nyss hekommen från gelleråsen efter en dags gluttande på räserhojar.
I sin stora vishet så lånade han ut lite av sin storhet till Quitte så att det skulle gå bättre att köra hoj.
Quitte skrev:JAAAA, det hade jag glömt bort!!! Inte undra på att allt kändes så lätt, rosa o fluffigt moln på slutet
Yasha skrev:I stunder som denna får man bekräftat att det inte står riktigt rätt till där uppe... Jaja, vi ska vara på Kinnekulle om 4 timmar, så jag antar att det blir roligare se'n?!?
För övrigt var det länge se'n jag konstaterade att
HEDA RÅKKAR PHETAST AV ALLA!!!
Ber till högre makter (eller kanske mer lägre, om jag tänker efter en smula) för att Gurumopeden snart regerar igen!
/ Veronica (som är glad att vi lastade hojarna igår kväll... )
Tom Byron skrev:Ebbe har gått å blivit "simulant" så han e nog lite smygtrött då och då
*Tuuuuuut, Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuut*
Ebbe skrev:Oj va internt det blev nu...
"tuuuuuuuuuuuuuuuuut"
Tom Byron skrev:eller...........på McD
TJENA HEDA !!!! Så ser man ut som man sett ett spöke när machowannabeknutten tar av sig hjälmen..........brrrrrrrr
Många sådan här oxå
Och några
Var bra sugen men pga av juvelen i baksätet blev det inget
Men vi åker ensamma nästa gång va? Då ska jag ha adidasbrallor så det går att Moooooooona ordentligt
-Kolla en snygg *Vinka vinka*
Rödljus
-Men kör förhelvete, skit i att det är rött !!!!!! *ASG*
Ebbe skrev:MUAHAHAHHAHAHA..... Inte många som fattar nått av det här yrandet gissar jag.... Men ni var inte med i Pimpomobilen på vägen hem från Åsen heller... Man kunde nästan tro att det förkommit på under dan...
Tom Byron skrev:Ja jag tycker det var jättetrevligt, hela dagen!! Quittes rejs var dagens höjdpunkt, sedan att jucka i tackt med gunther går inte av för hackor!
Men hår framför eller bakom öronen kändes som det kvittar, det funka stabilt i bägge fallen....... Hälsa det
Ebbe skrev:Hon ska mest på huvudet hela vägen hem tror jag... Håret är en disskutionsfråga...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|