Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Jag tycker ni ska partaja nu i helgen, precis som ni har bestämt! :tummenupp Det blir kanon det! :)
Såg ju fram emot att få korka ner en massa partyelixir i dig och se vad som kommer fram ju, hehe. Men oki då, vi kör nu i helgen!!! :( :) :fyllisar :Rockbanan

Vi drar härifrån nån gång 14-16, beroende på väder så blir det cabbe eller R6 så färdtid får vi se. Slår en signal när vi åker i vilket fall.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Såg ju fram emot att få korka ner en massa partyelixir i dig och se vad som kommer fram ju, hehe. Men oki då, vi kör nu i helgen!!! :( :) :fyllisar :Rockbanan

Vi drar härifrån nån gång 14-16, beroende på väder så blir det cabbe eller R6 så färdtid får vi se. Slår en signal när vi åker i vilket fall.
örebro gävle 1,42 med tank stop :tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Såg ju fram emot att få korka ner en massa partyelixir i dig och se vad som kommer fram ju, hehe.
Övriga inblandade kan intyga att det som händer är att volymen blir betydligt högre, för övrigt är jag lika knäpp utan elixir... :3freak

Ha så kul i helgen! :fyllisar

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:

Kanon!!! :tummenupp

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Övriga inblandade kan intyga att det som händer är att volymen blir betydligt högre, för övrigt är jag lika knäpp utan elixir... :3freak

Typ.... :bladder :Rockbanan :galen :dricka :cpparty :hoppskrat .... å lite :slicka :fyllisar

Det är väl party-Vera i smiley-ver.1.0

Måste editera, det ska va fler :hoppskrat Betydligt fler...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Typ.... :bladder :Rockbanan :galen :dricka :cpparty :hoppskrat .... å lite :slicka :fyllisar :slicka

Det är väl party-Vera i smiley-ver.1.0
:rofl

MUAHAHAHAHAHAAAA

Det ENDA tillfället när det faktiskt kan vara okej att använda den där äckliga smileyn i kombination med mig... liiite sexprat/-associationer brukar det ju kunna bli...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Hmmmmm.... Ja, ska bara få liv i Jocke å Åsa först... :rolleyes:
Stockarna är stora å tunga i Jockes drömmar... :tungan

*SNAAARRRRRRK*
Men vad satan :4skrika
Jag snarkar inte alls, det borde jag väl hört isf :mattias

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Heda, Gurun, da PIMP Whatever :D

.........är :hihi :Bugar CHEF även på vattnet

Synd att det inte var några singelguruwannabechix :tuttar där som man kunde .............eh...........göra några cola trixxxxx för, typ rammla :D

Walle, håll i hatten, snart kommer jag å dansar på bordet :banana

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Är alla jäääättebakis idag? Får vi höra de smaskiga detaljerna från helgen då??! :yoparty
Tom Byron skrev:
Heda, Gurun, da PIMP Whatever :D

.........är :hihi :Bugar CHEF även på vattnet

Synd att det inte var några singelguruwannabechix :tuttar där som man kunde .............eh...........göra några cola trixxxxx för, typ rammla :D

Walle, håll i hatten, snart kommer jag å dansar på bordet :banana

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag har premiäråkt JETSKI för första gången, å det Råkkar röven so far!! Du lär prova, du kan få köpa min Husa nu, motorn får du en en kartong, men den ska pickel fixa snart.

Annars så har jag/vi solat å badat i dagarna två! Ett tag med tjejer å JAG (såklart) på samma flytmadrass....... men jag blev avkickad av en minderårig efter ett hård batalj (!)

Shit va skoj vi haft, supermoto med miss supermoto var upp å hälsade på från tubtopparnas finfina stad.

Jag tror vi gjort det mesta, Jetski, Ring, båt, vattenskidor, solat, raggat, tacos, spritat, skämtat, busat. Juckat (!) (i takt till musik i div, stänger)

Phet med thanx till alla inblandade å fixat Hedas först helg på sem till en yberunderbar tillställning :Bugar

Köp HUSAN nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!! Jag behöver stålars..... :tummenupp

EDIT, vad gjorde ni då?

Quitte skrev:
Är alla jäääättebakis idag? Får vi höra de smaskiga detaljerna från helgen då??! :yoparty

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Jag har premiäråkt JETSKI för första gången, å det Råkkar röven so far!! Du lär prova, du kan få köpa min Husa nu, motorn får du en en kartong, men den ska pickel fixa snart.

Annars så har jag/vi solat å badat i dagarna två! Ett tag med tjejer å JAG (såklart) på samma flytmadrass....... men jag blev avkickad av en minderårig efter ett hård batalj (!)

Shit va skoj vi haft, supermoto med miss supermoto var upp å hälsade på från tubtopparnas finfina stad.

Jag tror vi gjort det mesta, Jetski, Ring, båt, vattenskidor, solat, raggat, tacos, spritat, skämtat, busat. Juckat (!) (i takt till musik i div, stänger)

Phet med thanx till alla inblandade å fixat Hedas först helg på sem till en yberunderbar tillställning :Bugar

Köp HUSAN nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!! Jag behöver stålars..... :tummenupp

EDIT, vad gjorde ni då?
No offense men inte fasen åkte du ringen :va Att bara glida runt på den vid bryggan, och förvisso vara coolast, men inte åka efter båten duger väl inte :tungan

Kan avslöja att bataljen på madrassen var mot en 13årig tjej. Hon var visserligen i en lite annan viktklass än Gurun men...

Jetski: skitsvårt men skoj som tusan när man fick det att funka lite. Fast svårt.
Ring: skoj första stunden men när krafterna tryter gör det bara ont och sadisten i båten hade såklart inga planer på att stanna in. aj aj aj gjorde det (glömde dessutom stänga munnen när jag ramlade av :crash)
Vattenskidor: ALDRIG testat förut men det var lättare än väntat (lite fördel borde man väl ha efter att ha åkt vanliga lagg sedan 4årsåldern.

I övrigt var det skoj att se Gäfle från sin bästa sida med massa roliga aktiviteter. Vi tackar, bugar och bockar för gästfriheten :tummenupp MissMuppo hälsar oxå.

Hemresan blev lite sent, var duktigt mörkt sista biten med svarta visiret. Blev rätt nervös när en bilstrålkastare närmar sig på sidan med ca en mil hem. Inte helt vanligt att man blir omkörd när man själv håller 200+ (gick fort på slutet :hihi) Men det var skönt att det hann bli lite kallare iaf innan vi åkte.

Får försöka toppa det här med PHET offroadäventyr/grusbus/motardkörning/partaj i höst nån gång.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Kan avslöja att bataljen på madrassen var mot en 13årig tjej. Hon var visserligen i en lite annan viktklass än Gurun men...

Hur vore det om hon kunde hoppa på någon i sin egen viktklass, istället för att bråka med någon som väger mindre? :crash :D

:tomten

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...