Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
1. Jag skrev att VI hade roligt, vilket inkluderade ALLA prylarna vi gjorde :yoparty Sedan att jag hoppade över Ringen och skidorna är för bristen på kontroll när jävulen kör båten :gnissla :D
2. Jetski råKKAR :tummenupp

3.Jetski råKKar :arsele

4.Jetski råKKar :)

5. Jetski råKKar :tungan

Bra att ni kom hem tryggt å skönt :fyllisar

Supermoto skrev:
No offense men inte fasen åkte du ringen :va Att bara glida runt på den vid bryggan, och förvisso vara coolast, men inte åka efter båten duger väl inte :tungan

Kan avslöja att bataljen på madrassen var mot en 13årig tjej. Hon var visserligen i en lite annan viktklass än Gurun men...

.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
........och är lite coolare :tomten :arsele

Muhahah, jag skrämde av Superfuckon av Jetskin när jag kom ikapp......BUUUU !!!!

Svänga......

Plask.........

simma......... :rofl

*asg*

Ghost skrev:
Hur vore det om hon kunde hoppa på någon i sin egen viktklass, istället för att bråka med någon som väger mindre? :crash :D

:tomten

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Bra att ni kom hem utan probs då! Gick det bra att hitta över småvägarna till 67'an?

Kul att ni gillade helgen, vi hade ju lite tur med vädret... :tummenupp
Nu kanske ni förstår min Jetski-fanatism lite bättre i framtiden. :yoparty

Offroad-partaj låter som en bra idé! Bara Husorna är hela så... :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
........och är lite coolare :arsele

Muhahah, jag skrämde av Superfuckon av Jetskin när jag kom ikapp......BUUUU !!!!

Svänga......

Plask.........

simma......... :rofl
höhö :arsele
Som jag sa så blev jag nervös över att riskera att skada GURUN med min tafatta försök att leka jetskipilot så därför var det säkrast att kast asig i vattnet när du började jag mig mellan bojarna :crash

Ebbe skrev:
Bra att ni kom hem utan probs då! Gick det bra att hitta över småvägarna till 67'an?

Kul att ni gillade helgen, vi hade ju lite tur med vädret... :tummenupp
Nu kanske ni förstår min Jetski-fanatism lite bättre i framtiden. :yoparty

Offroad-partaj låter som en bra idé! Bara Husorna är hela så...
Jätteskoj partytrick att lura ut oss på vägen som gud glömde. TRE gånger skrapade underkåpan i för den var så JÄVLA usel och gropig. Skitskoj :4skrika
I övrigt gick det bra med beskrivningen. Synd att sista tio milen gick lite på känn pga svart visir :3freak
Förstår lite bättre. JA! Men ersätta SM? NOPE :mattias
Som det ser ut nu så kommer nog jag sitta på TVÅ Husor över vintern, ingen vill ha min bebis :( så det kommer åtminstone finnas en Xtrahoj (minus stora lul då såklart, hehe)

Blev det inga bilder?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch, säg som det är, av glädjeruset att köra Jetski så skrattade du å munnen blev som en luftbroms å du stannade å jetskin fortsatte, så blev det för mig;)

Eh, shit asså va skoj det var.....

Ebbe, fixa pics, vill se hur blek å skraj jag e......

Nu ska jag åka söderöver å heja på krattan när han chefar på Rörken :hihi

Supermoto skrev:
höhö :arsele
Som jag sa så blev jag nervös över att riskera att skada GURUN med min tafatta försök att leka jetskipilot så därför var det säkrast att kast asig i vattnet när du började jag mig mellan bojarna :crash

Blev det inga bilder?

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Jätteskoj partytrick att lura ut oss på vägen som gud glömde. TRE gånger skrapade underkåpan i för den var så JÄVLA usel och gropig. Skitskoj :4skrika
I övrigt gick det bra med beskrivningen. Synd att sista tio milen gick lite på känn pga svart visir :3freak
Förstår lite bättre. JA! Men ersätta SM? NOPE :mattias
Som det ser ut nu så kommer nog jag sitta på TVÅ Husor över vintern, ingen vill ha min bebis :( så det kommer åtminstone finnas en Xtrahoj (minus stora lul då såklart, hehe)

Blev det inga bilder?

Att underkåpan tog i har enbart med tacomiddagen alldeles innan å göra! :mattias
Jo, ni kom nog iväg lite sent... Sorry!

Ersätta?! Helst inte, vill ha både och om det funkar... :rolleyes:

Kanon.... eller inte. Bra om nån av våra veka 04'or e paj å din ÜBER-braiga 03'a finns kvar för utlåning. Men jag hoppas du får den såld! Dyrt å onödigt me' 2... Kan inte Linus annonsera ut den då? :tungan

Bilder är under framkallning. Borde dyka upp imorrn...

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Tjosan!

Jag blev ombedd att lägga upp en bild på det senaste tillskottet i fancluben! :banana

Bifogat

• TB och fancluben.jpg
    TB och fancluben.jpg
    85 KB · Visningar: 55

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi tog bilder på "valpen" idag i depån på Rörken, Pingvinen dyker nog upp med bevis.............. muhahahahhah

-Varför skakar du på festisflaskan
-För att kolsyran ska försvinna
-Meh, finns ju ingen kolsyra...
-Nä, just det....... :rofl

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Muhahha, du hann precis när jag skrev inlägget..........

Schysst....... Men egentligen skulla man photat de som stod runt ikring å fattade noll, de såg fundersamma ut. HAHAHAHHAHAHA :D

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Kul med bekantingar i depån (förutm de gamla vanliga då) när jag nu för en gångs skull hade vägarna förbi. :fyllisar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaa, verkligen supernice.....Massa folk man inte sett sedan typ, man sist var där å spydde förra sommaren :tungan
TomK skrev:
Kul med bekantingar i depån (förutm de gamla vanliga då) när jag nu för en gångs skull hade vägarna förbi. :fyllisar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Penguin skrev:
Jag blev ombedd att lägga upp en bild på det senaste tillskottet i fancluben! :banana
MUAHAHAHAHAHAAA!!! :rofl

Valpen är medlem #2 i fancluben, Hedas egna lilla fjortiswannabe!!! :tuttar

Tack snälla Pingvinen, för väl uträttat arbete!!! :Bugar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hade det inte varit bättre, och mycket lämpligare, att leda in den stackars lilla i "sekten" före "cluben" :va

Nu kommer hon ju kanske påverkas mer av THE GURU än av de blågula monstren :3freak Stackars flickebarn :(

Påminn mig om att alltid svara NEJ på frågan "Ska vi inte käka Tacos" så fort jag befinner mig i Gästrikland (eller var det var vi var)!!! Har inte ätit sen söndags kväll och beräknar inte göra det förrens imorron kväll eller kanske på dan nån gång :yoparty

Apropå offroadpartyt så åker vi ner till M&F på torsdag för att tala lite :galen

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skutskär är väl uppland :va eller så tillhör de uppsala på någe vis, eller tierp eller hur det nu var..... :va

äsch vet inte, eller så var det dalälven som var gränsen, kommer inte ihåg...... :tungan

Men tacon borde fått bra betyg om du fortfarande är mister supermätt :tummenupp

Supermoto skrev:
Påminn mig om att alltid svara NEJ på frågan "Ska vi inte käka Tacos" så fort jag befinner mig i Gästrikland (eller var det var vi var)!!! Har inte ätit sen söndags kväll och beräknar inte göra det förrens imorron kväll eller kanske på dan nån gång :yoparty

Apropå offroadpartyt så åker vi ner till M&F på torsdag för att tala lite :galen

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Valpen?!?! Matilda???? :va
Är inte lite väl tidigt att lura in henne i fördärvet innan hon ens är byxmyndig!? :rolleyes:

He he.... Jag sa ju att man blir alltid väldigt mätt när man käkar tacos där! :hihi Och det är Uppland, Uppsala län, som Skutskär tillhör. Gränsen går i Tröskenkurvan.