Jag fick parkeringsböter!Tom Byron skrev:Hörru QVINNA !!
Rejsrapport från din åkning då? Hur gick det.......
Hur känns det att åka på pheta påwerslajds då??
Jag fick parkeringsböter!Tom Byron skrev:Hörru QVINNA !!
Rejsrapport från din åkning då? Hur gick det.......
Hur känns det att åka på pheta påwerslajds då??
Supermoto skrev:Du är inte sugen på ett exemplar av den vida kända hållbara årsmodellen 2003???
Yasha skrev:Jag fick parkeringsböter!
Det är väl klart jag är sugen! Men hur långt ner jag än gräver, så hittar jag inte mer pengar i plånboken just nu, så det får bli lite senare...mindraper skrev:Snackar Husa -05 nu Beställer nog från M & F i Laxå, kanske får attans bra pris om vi beställer en 10-15 hojar på ett bräde Vilka vill ha:
*mindraper
*spermamoto
*krattan...?
*...
osv
må så fint!
//m
Ebbe skrev:Inte omöjligt, får man känna-Hising-pass då?
Jag har bildbevis på vad Krattan håller på med på bankörningar!!!!! Se nedan, bild från Kinnekulle i helgen!
mindraper skrev:Oops råkade visst sälja hojen alldeles nyss :kocko Bästa hoj jag haft o så säljer man, inte helt rätt däruppe tror jag, lite för mycket i helgen tror jag...
Jahapp, måste nog beställa ny imorgon då. Nån som är sugen att hänga på? Snackar Husa -05 nu Beställer nog från M & F i Laxå, kanske får attans bra pris om vi beställer en 10-15 hojar på ett bräde Vilka vill ha:
*mindraper
*spermamoto
*yasha...?
*krattan...?
*...
osv
må så fint!
//m
Priset blir bara bättre ju fler vi blir *hint hint*....Tom Byron skrev:Roligt !!!!
Lite nyfiken på den nya bromsen
Supermoto skrev:Priset blir bara bättre ju fler vi blir *hint hint*....
Ser ju ut som ett fyrkolvsok igen. Gissar att de testat nya systemet väl och det blir minst lika bra som ditt "gamla" sexkolvsok *hoppas hoppas*...
Ebbe (ev. mfl) -> Vi kommer :kocko
Vad blir bäst? Vi dyker upp på fredagskvällen eller runt lunch på lördagen??
Titanventilerna har jag lyckats nosa fram bara kommer på 450ornaTom Byron skrev:Neee, inte byta än, jag tror inte jag blir någe lyckligare med titanventiler
Den här stackarn jag har nu ska visa att den håller först.....
Vad har man missat? Eller är det så enkelt att man inte är bjuden...Supermoto skrev:Ebbe (ev. mfl) -> Vi kommer :kocko
Vad blir bäst? Vi dyker upp på fredagskvällen eller runt lunch på lördagen??
mindraper skrev:Oops råkade visst sälja hojen alldeles nyss :kocko Bästa hoj jag haft o så säljer man, inte helt rätt däruppe tror jag, lite för mycket i helgen tror jag...
Jahapp, måste nog beställa ny imorgon då. Nån som är sugen att hänga på? Snackar Husa -05 nu Beställer nog från M & F i Laxå, kanske får attans bra pris om vi beställer en 10-15 hojar på ett bräde Vilka vill ha:
*mindraper
*spermamoto
*yasha...?
*krattan...?
*...
osv
må så fint!
//m
Ebbe skrev:Kanon Muppo!!
Ni väljer själv om ni vill komma på fredag eller lördag, men jag/vi tycker fredag! Då får vi bra med tid till lördagens aktiviteter.
Om ni nu orkar sova 2 nätter i soffan/madrass...
Iom detta nu så kan vi väl köra en liten Fanclub gettogheter (eller nått sånt...) Yasha är såklart välkommen med manligt sällskap!!!
Jetskiåkning på dan. Sen har vi har lite partaj på lördagkvällen å snackar skit, dricker öl/sprit i lagom mängd och går sen ner på stan å har kul. Fan va kul!!!! Måste nog fixa en flaska "partyhöjare", eller vad säger ni Heda/Quitte....?
WOHHHOOOOOOOOO!!!!
Nurse Ratched skrev:Lördag är jag läkare på Edgegames i FMX i Norrtälje. Gissa vem som får mest adrenalinpåslag där? Gissar ni Dr Hising så är det rätt. Sickna vettvillingar :kocko
Kom dit och kika vet ja
Hising
TomK skrev:Exakt var och när sker detta ? Jag är ju lite sugen att kan ta med familjen på denna begivenhet Måste visa grabben hur man kan göra med en cross...
Klart du är bjuden. Det har nog helt enkelt blivit lite missar i kommunikationen. JAG har ju eg. snackat med er om två olika grejer, dels en liten jetskiåkning med kanske en folköl eller tre och dels fanclubträffen med de beryktade presenterna. Vill ju helst såklart att alla ska ses vid minst ett tillfälle. Se vidare nedan...Yasha skrev:Vad har man missat? Eller är det så enkelt att man inte är bjuden...
Se ovan....Ebbe skrev:Kanon Muppo!!
Ni väljer själv om ni vill komma på fredag eller lördag, men jag/vi tycker fredag! Då får vi bra med tid till lördagens aktiviteter.
Om ni nu orkar sova 2 nätter i soffan/madrass...
Iom detta nu så kan vi väl köra en liten Fanclub gettogheter (eller nått sånt...) Yasha är såklart välkommen med manligt sällskap!!!
Jetskiåkning på dan. Sen har vi har lite partaj på lördagkvällen å snackar skit, dricker öl/sprit i lagom mängd och går sen ner på stan å har kul. Fan va kul!!!! Måste nog fixa en flaska "partyhöjare", eller vad säger ni Heda/Quitte....?
WOHHHOOOOOOOOO!!!!
Nej nej nej, behövs inte. Ge mig en _liten_ chans bland oxå... HEHETom Byron skrev:Kommer superfucko hit nu i helgen
Shit, måste fixa luggen så man ser bra ut
Supermoto skrev:För att reda upp det här nu...
Vi kan komma (tror jag):
w32 (7-8/8)
w33 (14-15/8)
w36 (4-5/9)
w37 (11-12/9) Fast då är det SM-SM som vi kanske vill titta på...
När är NI ALLA på plats???
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |