Heda fanclub!

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
Jag Har Ingen Motorcykel!!!

Oops :näsblod råkade visst sälja hojen alldeles nyss :kocko Bästa hoj jag haft o så säljer man, inte helt rätt däruppe tror jag, lite för mycket :fyllisar i helgen tror jag...

Jahapp, måste nog beställa ny imorgon då. Nån som är sugen att hänga på? Snackar Husa -05 nu :yoparty Beställer nog från M & F i Laxå, kanske får attans bra pris om vi beställer en 10-15 hojar på ett bräde :tungan Vilka vill ha:
*mindraper
*spermamoto
*yasha...?
*krattan...?
*...
osv
må så fint!
//m

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
mindraper skrev:
Snackar Husa -05 nu :yoparty Beställer nog från M & F i Laxå, kanske får attans bra pris om vi beställer en 10-15 hojar på ett bräde :tungan Vilka vill ha:
*mindraper
*spermamoto
*krattan...?
*...
osv
må så fint!
//m
Det är väl klart jag är sugen! Men hur långt ner jag än gräver, så hittar jag inte mer pengar i plånboken just nu, så det får bli lite senare... :gnissla

Skynda på och fixa en 05:a nu, så man får klämma lite! :7peta

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
Inte omöjligt, får man känna-Hising-pass då? :rolleyes:

Jag har bildbevis på vad Krattan håller på med på bankörningar!!!!! Se nedan, bild från Kinnekulle i helgen! :lol

Nja, "känna Hising" slår nog inte så högt. Bättre om du känner någon av förarna. Förhoppningsvis behöver jag inte göra mig förtjänt av dagpengen men jag går nog igenom Advanced Trauma Life Support manualen igen.... :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nä nu är det fanimej dax för lite kärlek för min utskällda moppe :tummenupp

Här ska autosolen fram så hon ser ut som balens drottning när det är dax att stoppa tillbaka spisen.....

Inte för hon e skitig, men "någon" har ju köpt en sprillans så man lär ju hålla grejorna i trim om eftersom de ska "träffas" (hojarna alltså) lite längre fram i Aug.......

:kär Snuttis :kär Snart hos dig å står å gnider............ :lol

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Roligt !!!!

Lite nyfiken på den nya bromsen :tummenupp

mindraper skrev:
Oops :näsblod råkade visst sälja hojen alldeles nyss :kocko Bästa hoj jag haft o så säljer man, inte helt rätt däruppe tror jag, lite för mycket :fyllisar i helgen tror jag...

Jahapp, måste nog beställa ny imorgon då. Nån som är sugen att hänga på? Snackar Husa -05 nu :yoparty Beställer nog från M & F i Laxå, kanske får attans bra pris om vi beställer en 10-15 hojar på ett bräde :tungan Vilka vill ha:
*mindraper
*spermamoto
*yasha...?
*krattan...?
*...
osv
må så fint!
//m

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Roligt !!!!

Lite nyfiken på den nya bromsen :tummenupp
Priset blir bara bättre ju fler vi blir *hint hint*....

Ser ju ut som ett fyrkolvsok igen. Gissar att de testat nya systemet väl och det blir minst lika bra som ditt "gamla" sexkolvsok *hoppas hoppas*...

Ebbe (ev. mfl) -> Vi kommer :tuttar :fyllisar :kocko
Vad blir bäst? Vi dyker upp på fredagskvällen eller runt lunch på lördagen??

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Neee, inte byta än, jag tror inte jag blir någe lyckligare med titanventiler :)

Den här stackarn jag har nu ska visa att den håller först..... :tungan

Supermoto skrev:
Priset blir bara bättre ju fler vi blir *hint hint*....

Ser ju ut som ett fyrkolvsok igen. Gissar att de testat nya systemet väl och det blir minst lika bra som ditt "gamla" sexkolvsok *hoppas hoppas*...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Neee, inte byta än, jag tror inte jag blir någe lyckligare med titanventiler :)

Den här stackarn jag har nu ska visa att den håller först..... :tungan
Titanventilerna har jag lyckats nosa fram bara kommer på 450orna :(

Fast en FS450c vore inte fel om det blir en 450-klass i SM.........
Men då vette fan om inte en Aprilia SXV ligger bätre till, när/om de nu kommer....
Preview från nattens sändning på E-sport...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Vad har man missat? :confused: Eller är det så enkelt att man inte är bjuden... :(

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
mindraper skrev:

*mindraper
*spermamoto
*yasha...?
*krattan...?
*...
osv
må så fint!
//m

Snabb försäljning! :yoparty La du inte ut annonsen igår eller förrgår?

Jag har ju nyss shoppat ny husa så jag står över, men vi lär väl träffas å jmf hojar i höst kanske. Skogsturer i Örebrotrakterna låter kul... :)

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Kanon Muppo!! :Bugar
Ni väljer själv om ni vill komma på fredag eller lördag, men jag/vi tycker fredag! Då får vi bra med tid till lördagens aktiviteter. :tummenupp
Om ni nu orkar sova 2 nätter i soffan/madrass...

Iom detta nu så kan vi väl köra en liten Fanclub gettogheter (eller nått sånt...) Yasha är såklart välkommen med manligt sällskap!!! :fyllisar

Jetskiåkning på dan. Sen har vi har lite partaj på lördagkvällen å snackar skit, dricker öl/sprit i lagom mängd och går sen ner på stan å har kul. Fan va kul!!!! Måste nog fixa en flaska "partyhöjare", eller vad säger ni Heda/Quitte....? :fyllisar :fyllisar :fyllisar

WOHHHOOOOOOOOO!!!! :banana

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kommer superfucko hit nu i helgen

Shit, måste fixa luggen så man ser bra ut :tungan

Ebbe skrev:
Ni väljer själv om ni vill komma på fredag eller lördag, men jag/vi tycker fredag! Då får vi bra med tid till lördagens aktiviteter. :tummenupp

Iom detta nu så kan vi väl köra en liten Fanclub gettogheter (eller nått sånt...) Yasha är såklart välkommen med manligt sällskap!!! :fyllisar

Jetskiåkning på dan. Sen har vi har lite partaj på lördagkvällen å snackar skit, dricker öl/sprit i lagom mängd och går sen ner på stan å har kul. Fan va kul!!!! Måste nog fixa en flaska "partyhöjare", eller vad säger ni Heda/Quitte....? :fyllisar :fyllisar :fyllisar

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Lördag är jag läkare på Edgegames i FMX i Norrtälje. Gissa vem som får mest adrenalinpåslag där? Gissar ni Dr Hising så är det rätt. Sickna vettvillingar :kocko

Kom dit och kika vet ja

Hising

Exakt var och när sker detta ? Jag är ju lite sugen att kan ta med familjen på denna begivenhet :) Måste visa grabben hur man kan göra med en cross...

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
TomK skrev:
Exakt var och när sker detta ? Jag är ju lite sugen att kan ta med familjen på denna begivenhet :) Måste visa grabben hur man kan göra med en cross...

Exakt vägbeskrivning och information finns på http://www.edgegames.se.

"Platsen där tävlingen ska vara heter Södermalma gård och ligger 8 km norr on Norrtälje längs väg 76 mot Hallstavik." Det börjar kl 12.00

Vore kul att träffas. Dyk upp för tusan :banana

/Hising

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Vad har man missat? :confused: Eller är det så enkelt att man inte är bjuden... :(
Klart du är bjuden. Det har nog helt enkelt blivit lite missar i kommunikationen. JAG har ju eg. snackat med er om två olika grejer, dels en liten jetskiåkning med kanske en folköl eller tre och dels fanclubträffen med de beryktade presenterna. Vill ju helst såklart att alla ska ses vid minst ett tillfälle. Se vidare nedan...

Ebbe skrev:

Jetskiåkning på dan. Sen har vi har lite partaj på lördagkvällen å snackar skit, dricker öl/sprit i lagom mängd och går sen ner på stan å har kul. Fan va kul!!!! Måste nog fixa en flaska "partyhöjare", eller vad säger ni Heda/Quitte....?

Se ovan....
Tyvärr är tant raffa på Gåsen hela helgen vad jag förstått :(
Inget är ju skrivet i sten ännu. Vi kan den här helgen och troligen nästa. Helgen därefter är det visst nån som fyller år + att vi ska ha 10års träff efter gymnasiet :död
Se nedan....

Tom Byron skrev:
Kommer superfucko hit nu i helgen

Shit, måste fixa luggen så man ser bra ut :tungan
Nej nej nej, behövs inte. Ge mig en _liten_ chans bland :tuttar oxå... HEHE

För att reda upp det här nu...
Vi kan komma (tror jag):
w32 (7-8/8)
w33 (14-15/8)
w36 (4-5/9)
w37 (11-12/9) Fast då är det SM-SM som vi kanske vill titta på...
När är NI ALLA på plats???

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
För att reda upp det här nu...
Vi kan komma (tror jag):
w32 (7-8/8)
w33 (14-15/8)
w36 (4-5/9)
w37 (11-12/9) Fast då är det SM-SM som vi kanske vill titta på...
När är NI ALLA på plats???

September går fetbort! Det är mitt i våran flytt av bohag.
Och nu har vi lovat bort oss på partaj den 14'e.... Hur ska vi göra nu då?!?! Ska vi försöka avstyra partajet den 14'e eller vad... :va

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag tycker ni ska partaja nu i helgen, precis som ni har bestämt! :tummenupp Det blir kanon det! :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år