Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hising, Milf har inget med morsor att göra, det är väl en namn på typ tjej som passerat (i runda slängar) 40 men fortfarande ser bra ut..... :tuttar

Hur gammal är Hårdingen nu :)


Nurse Ratched skrev:
Hallå där!! fick jag sova så länge på mornarna skulle jag jubla... kl 04.45 tycker sonen att det är morgon :banana
Jag kommer ihåg när jag hade en Husa och tyckte att det krävdes service....

Skåda er framtid ungdomar, det oglamorösa slutet på en MC-karriär, titta text-tv på speedwayresultat kl 05.14....

/Hising

MILF, my ass
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Oroa sig inte, men undra hur skoj det var i Rörberg idag :confused: Det har spöregnat typ från tolv fram till nu, jag blev inte så sugen att åka å titta på. Osis med vädret :rolleyes:

Kvällen blir nog soft, men det blir nog trevligt ändå. Vi brukar ju knappast riva någe när vi partyar :gnissla



Ghost skrev:
Mammor håll era barn hemma i kväll för :Bugar GURUN (över alla andra) kommer att göra stan oSäkEr! :banana :yoparty
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Oroa sig inte, men undra hur skoj det var i Rörberg idag :confused: Det har spöregnat typ från tolv fram till nu, jag blev inte så sugen att åka å titta på. Osis med vädret :rolleyes:

Kvällen blir nog soft, men det blir nog trevligt ändå. Vi brukar ju knappast riva någe när vi partyar :gnissla

Tur att jag inte åkte dit då, hade knappast tyckt att det var värt det om jag hade blivit blöt in på bara kroppen. :gnissla

Vad kan väl vara trevligare än en kväll hemma hos någon i glada vänners lag?
En mitt tycke en av dom bästa sätten att fördriva tiden. :)



(är det bara jag som har problem med banansmileyn? den har slutat röra på sig... :( )
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nee, iofs var vi inte där så man vet ju inte. Men känner mig inte såå avundsjuk i efterhand :)

Dina bananer funkar på min dator ivf :banana

Ghost skrev:
Tur att jag inte åkte dit då, hade knappast tyckt att det var värt det om jag hade blivit blöt in på bara kroppen. :gnissla

Vad kan väl vara trevligare än en kväll hemma hos någon i glada vänners lag?
En mitt tycke en av dom bästa sätten att fördriva tiden. :)



(är det bara jag som har problem med banansmileyn? den har slutat röra på sig... :( )
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Vem e det? Godzillas polare ? Han äter väl inte bananer....... :kocko :)

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ack du oinvigde :brinnerup , det är inte alla som vill använda program som Pyttemjuk :zpy har konstruerat.
Somliga av oss använder saker som inte kraschar lika ofta.
(även om den här inte verkar göra så bra reklam för sig...) :rolleyes:

För en ny upplevelse surfa in på http://www.mozilla.org/products/firefox/


:nicka
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Hising, Milf har inget med morsor att göra, det är väl en namn på typ tjej som passerat (i runda slängar) 40 men fortfarande ser bra ut..... :tuttar

Hur gammal är Hårdingen nu :)

Men Gurumupp!!! MILF = Mother I Like to Fuck!!!!!!
Väldigt O-Gurigt av dig.... :fatta!

SKÅL! :fyllisar :fyllisar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Vad sägs om fanclub-party hos Supermuppo den 21:a augusti?!? :)

Vi måste få till det nu!!! Jag vill inte bli av med fanclubpresenterna nu!!! :tungan (Egentligen vill jag ju ge er dem nu juh!!!)



Ädit:Jag vet att ni pratat om att vara i Gävle nästa gång, men Muppot bor ju liksom mittemellan... och enligt hans kalender har han ingenting bokat då!!! :tummenupp
 
Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Men helgen efter (27-29) vore ju bättre när vi ändå är där nere allihopa å gasar på Åsen på fredagen!? Men i Muppos kalender står det Öland då... :(
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Tjena Tjejen!

Jag pratade nyss med the Guru. Han sade att om jag bönade och bad på mina bara knän och kanske grät en skvätt för att jag inte har kört hoj sedan 20:e maj. Jag kanske får mina ramlager till Husar om två dagar :yoparty
Så kanske du kunde fixa in mig på en bankörning den 27:e augusti på G-åsen.
Hoppas att det går. Jag har en djävulsk ban-abstinens :gnissla För övrigt kan jag bjuda in dig och Krattan till banåkning nu på fredag och lördag (16-17/7) Special Nice Price Only For YOU My Friend. Vi är 30 pers på fredagen och 20 pers på lördagen uppdelat i tre grupper=Mycket körning, Lite trafik-sylt.
Om intresse finnes för något av ovanstående.
Ring 070-428 47 47
Peter :hej
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Hising, Milf har inget med morsor att göra, det är väl en namn på typ tjej som passerat (i runda slängar) 40 men fortfarande ser bra ut..... :tuttar

Hur gammal är Hårdingen nu :)

Hej hopp, hårdingen fyller 1 på söndag och således är det ett år sedan jag körde motorcykel på torsdag.

kommer en färsk bild på lillgangstern och hans fordon lite senare, ska bara sanera köksbord och golv från makaroner, lägga tillbaka alla kläder som monstret dragit ur garderoben, plocka ihop alla leksaker, bada sonen, på med blöja och pyjamas, lägga sonen samt diska....
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
se dekaltrimmet på "Lastbilen" samt det snygga "skinnställshänget" på blöjan :banana

/Hising
 

Bifogat

  • dagens 008.JPG
    dagens 008.JPG
    27.3 KB · Visningar: 46
  • dagens 009.JPG
    dagens 009.JPG
    31.7 KB · Visningar: 46

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Nurse Ratched skrev:
Med tanke på MILF och Gurun så borde du väl skriva: "Barn, håll era mammor hemma ikväll...." :tuttar

Hm... ja... jo... det borde det nog vara... :3freak :rofl :lol


Jao klart schyst dekaltrimmning på hm.. eh.. lastbilen.. :yoparty :tummenupp
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Tom Byron skrev:
Oroa sig inte, men undra hur skoj det var i Rörberg idag :confused: Det har spöregnat typ från tolv fram till nu, jag blev inte så sugen att åka å titta på. Osis med vädret :rolleyes:

Jag fick en kort rapport. Det var blött och David Stanberg vann med mina beg.gummin.
D du Supermuppo :D
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
hm, skumt inlägg chefen! Hur gick det med lagren ??


saint skrev:
Tom Byron skrev:
Oroa sig inte, men undra hur skoj det var i Rörberg idag :confused: Det har spöregnat typ från tolv fram till nu, jag blev inte så sugen att åka å titta på. Osis med vädret :rolleyes:

Jag fick en kort rapport. Det var blött och David Stanberg vann med mina beg.gummin.
D du Supermuppo :D
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Och nu kom dagens regnskur, tyvärr är den av den långsamma & dryga varianten så nu lär det väl regna resten av dagen... :gnissla :huvet
Inte mycket till sommarvärme idag inte. (har iofs inte varit varmt på hela sommaren..) :(
Sommaren är ju tiden då man ska vara ute & bli :brinnerup , :fyllisar med polarna & slappa inte hålla på & REGNA! :4skrika :6surkart


Edit: glömde att man måste spana in :tuttar oxå...
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Hej hopp, hårdingen fyller 1 på söndag och således är det ett år sedan jag körde motorcykel på torsdag.

kommer en färsk bild på lillgangstern och hans fordon lite senare, ska bara sanera köksbord och golv från makaroner, lägga tillbaka alla kläder som monstret dragit ur garderoben, plocka ihop alla leksaker, bada sonen, på med blöja och pyjamas, lägga sonen samt diska....

...och det suger inte lite i åktarmen emellanåt då ? Jag har tagit några svängar förbi nere på gatan kvällstid för att du ska få höra lite skönsång från utblåsen :D Men snart är det Östhammar som gäller - hade besök av mäklaren idag.

Det går att köra hoj trots kottar, men inte alls lika ofta som när man var ungkarl förstås - det gäller att satsa på kvalitet istället (banåkning t.ex.). Men du, inte ska man väl ha "wheelie bar" på bilen ? Klart pöjken måste få öva på att stegra :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top