Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
nej tack :arsele

Yasha skrev:
Men gurun! :7peta Serva bebisen på Åsen, å se'nk direkt till Rättvik och sov i bilen så är du ju på plats och utvilad när de andra dyker upp! :)

Eller... kanske inte är en så himla bra idé... :3freak men KUL skulle det nog vara!!! :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
ska smiska ur den ikväll å bums byta olja så får vi se hur glad pluggen ser ut :rolleyes: :arsele
Du kanske ska ta det lite lugnt och fint med alla nya lager i motorn :mattias

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mmmm, precis !!!

Har åkt snällt nu 4 20min pass på gatan, lager "sägs" det att man inte behöver köra in, inte vet jag......... ska man softa mera?

Supermoto skrev:
Du kanske ska ta det lite lugnt och fint med alla nya lager i motorn :mattias

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Supermoto en fråga, du som är våran högt aktade husaspion, I have a fråga!

Det e ju termostat på nya mopparna, borde inte det gå att klämma dit på en "gammal" hink som min? Sitter den inte bara på slangen typ? (som på 625an)

Bara en tanke som slog mig, i min strävan mot en mera touringaktig moppe:)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hur man bör köra in lager kontra köra in andra prylar vågar jag inte uttala mig nåt om men nog borde nån form av inkörning göras även där. Åtminstone lite grand.

Termostaten vet jag inte exakt hur den sitter men solklart är ju att den går att använda även på så gamla hojar som du har, hehe. Lite extra slangar lär ju ska behövas men inte så mkt mer. Klart fint att ha på isen iaf.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch, den har ju gått över en timme nu :)

SÅFTA 1a passet å sen pheta på lite....... inte diretk så man ligger på höga varv på den där banan, de svänger ju hela tiden.

Supermoto skrev:
Hur man bör köra in lager kontra köra in andra prylar vågar jag inte uttala mig nåt om men nog borde nån form av inkörning göras även där. Åtminstone lite grand.

Termostaten vet jag inte exakt hur den sitter men solklart är ju att den går att använda även på så gamla hojar som du har, hehe. Lite extra slangar lär ju ska behövas men inte så mkt mer. Klart fint att ha på isen iaf.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Känns det bra nu då?

FP't är på?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ja, känns väl bra, har dock inte gasat någe än. Är mest glad att den är HEL :) Överlever den 2bandagar irad så är det rekord, Idag i rörberg å på Fredag på Gelleråsen :yoparty

Jo, FP e på... ska rocka röven av alla 580s idag :gnissla *smygironi* :gnissla
:gnissla

Supermoto skrev:
Känns det bra nu då?

FP't är på?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
ja, känns väl bra, har dock inte gasat någe än. Är mest glad att den är HEL :) Överlever den 2bandagar irad så är det rekord, Idag i rörberg å på Fredag på Gelleråsen :yoparty

Jo, FP e på... ska rocka röven av alla 580s idag :gnissla *smygironi* :gnissla
:gnissla
Såkalrt du ska :Rockbanan

Vill ha massa nya idol-guru-bilder...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EDIT, kastar in en meckbild så länge, då bäbisen var hängig :)

Då lär vi nog phota innan vi börjar åka så man ser snabb ut är jag rädd :) :confused: :näsblod :rolleyes:

Supermoto skrev:
Såkalrt du ska :Rockbanan

Vill ha massa nya idol-guru-bilder...

Bifogat

• meck.JPG
    meck.JPG
    56 KB · Visningar: 72
Last edited:

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Tom Byron skrev:
EDIT, kastar in en meckbild så länge, då bäbisen var hängig :)

Då lär vi nog phota innan vi börjar åka så man ser snabb ut är jag rädd :) :confused: :näsblod :rolleyes:
Ser ut som om bilden är riggad!!! Toapappret på bänken avslöjar dig...

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Det är inte bara du som är gul å blå Q! En viss El Guru slängde moppen i backen idag å klämmde handen... :näsblod Premiärvurp med husa-busen tror jag... :Bugar :yoparty :Bugar

PS. Självklart tycker jag inte att det var kul att Gurun vurpade om nu nån tror det. Han tog det ganska cool själv (såklart!) så han tålde lite :Bugar 'ande efteråt... :hihi DS.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Först vill jag klargöra en sak; -Det var initialt inte jag som körde omkull, sköldpaddan* framför drog omkull mitt i kurvan å jag hade ingenstans att ta vägen ju

Två fingrar är som prinskorvar som inte går att böja, halv häcken och höften är lila samt ett knä som e "stiff" fick sova på mage med raka ben.....eh..... lite ont i naken imorse

Vad du än gör, don´t touch my ass....... då ylar jag som en varg :(

*ironi....... :gnissla

på´t igen ba !!!

Ebbe skrev:
Det är inte bara du som är gul å blå Q! En viss El Guru slängde moppen i backen idag å klämmde handen... :näsblod Premiärvurp med husa-busen tror jag... :Bugar :yoparty :Bugar

PS. Självklart tycker jag inte att det var kul att Gurun vurpade om nu nån tror det. Han tog det ganska cool själv (såklart!) så han tålde lite :Bugar 'ande efteråt... :hihi DS.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Först vill jag klargöra en sak; -Det var initialt inte jag som körde omkull, sköldpaddan* framför drog omkull mitt i kurvan å jag hade ingenstans att ta vägen ju

Två fingrar är som prinskorvar som inte går att böja, halv häcken och höften är lila samt ett knä som e "stiff" fick sova på mage med raka ben.....eh..... lite ont i naken imorse

Vad du än gör, don´t touch my ass....... då ylar jag som en varg :(

*ironi....... :gnissla

på´t igen ba !!!
Käkade du en massa tabletter oxå eller....
"fick sova på mage med raka ben.....eh..... lite ont i naken imorse" vad betyder det?????

Viktigast av allt nu när det låter som du klarat dig skapligt: Hur gick det med HOJEN????

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tabletter, nä inge mera än de jag fick av dig med smileys på :arsele

Skallen var aldrig i för det är inga repor på kraschhatten....

Hojen, gick prima, repade bakhjulsmuttern lite sedan gick handbromsspaken av, no biggy!

Vi mår nog prima :)

Supermoto skrev:
Käkade du en massa tabletter oxå eller....
"fick sova på mage med raka ben.....eh..... lite ont i naken imorse" vad betyder det?????

Viktigast av allt nu när det låter som du klarat dig skapligt: Hur gick det med HOJEN????

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Vi mår nog prima :)

PUH! *torkar svetten ur pannan* blev lite :skrämd där ett tag...
Repad mutter & trasigt handtag är bara rejsigt! :yoparty
Angående din :arsele så tänker iaf inte jag peta på den i onödan. :D

:Bugar :Bugar :Bugar GURUN RÅKKAR PHETAST!!!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Om ni inte har något speciellt för er den 4:e september (lör), så är det inflyttningsfest hemma hos mig i Östhammar! :fyllisar Vägbeskrivning ges på förfrågan :) Vi början mitt på dagen och fortsätter så länge som man orkar...

Men nu ska jag sova lite - trött efter gårdagens Kinnekulle-körning (tvitakt rockar!!! :yoparty)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
TomK skrev:
Om ni inte har något speciellt för er den 4:e september (lör), så är det inflyttningsfest hemma hos mig i Östhammar! :fyllisar Vägbeskrivning ges på förfrågan :) Vi början mitt på dagen och fortsätter så länge som man orkar...

Men nu ska jag sova lite - trött efter gårdagens Kinnekulle-körning (tvitakt rockar!!! :yoparty)

Weeeeee, inflyttningsfest!! :yoparty :fyllisar :crash :brinnerup

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
crusing å rejs å grejor här hemma, krockar lite. Grattis till flytten ivf;)

TomK skrev:

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom