Eh, var lite seg i knoppen igår när ja skrev.
Lite noteringar;
1, det e gör inget att vara på bankörning utan hoj, det är fanimej görskoj i depån med alla hyss å roliga prickar som dyker upp, "husabög" tex
Schhhh, skulle vi hålla tyst om det...... tyvärr blev det ingen böghög fast jag gjorde lite önskemål här å där.......
2, varför lutar folk i kurvorna? gör jag det oxå, ser ju coolt ut
3, Ebbes chefiga cd-fodral med nostalgimusik råKKar röven av det mesta, Appetite for destruction och lite gammalt Alice DeeJay muhahaha
4, Ebbe e en hejare på att spilla, Kaffe i bilen, vatten i depån, kaffe i depån, i grenen, å på stolen... samt en gång till...... eh, läsk på tröjan tror jag det var.
5, varför hade vi ingen kamera med, Då hade supermoto få se sin portuppgångskodapparat blivit ollad på då Ebbe visade vägen vad kungligheterna bor i Örebro.
6, snika kaffe av Ebbe är smaskigt, att börja ta med eget nu skulle bara kännas tillgjort å fel, fram för mera. ....ohhh, har du kaffe med dig
7, Skoj att se Ebbe hänga med så pass bra en kåpmoppe med typ 160 kusar på slangen, tyvärr var det snabbaste varvet innan kraschen så det kanske hängde ihop på någe vis.
8, Åker jag verkligen 2sek långsammare i år? Måste vara fel på on-board timern, eller så var förra årets optimist....... 1,21 ifjol å 1,23 nu, ändå tappade jag inte lika mycket mot ebbe å krattan som förra året
9, vaffö, e chix i skinnställ så coolt att man kan ligga bakom å missa bromspunkter uppe i ejes
10, shit va skoj det var.......
11, ingen som photade iaf när jag bytte om i år
Ebbe skrev:
Precis, kraschkostnaderna lär ju bli betydligt högre än om man åker med ett Akra å inte kraschar. Helt logiskt, tycker jag...