Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hm, de e inte så lyckliga på mitt jobb heller, mitt högerknä verkar ha tagit lite semester, haltar de 2första timmarna jag e vaken, två blånaglar å en häck som e lila, men där är ju inte chefen ju lixom.......... muhahha

Men det känns ju litet jämnför med att vara blå å gul....

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
tänkte bara meddela att jag skippar husaberg nu har hyrt en 525a till finalen 11-12 sep så att jag kan köra nåt race i år det kommer bilder på mitt senaste tokhaveri. tänk er nyrenoverad motor ny vev o allt jag kom 15varv på gelleråsen i måndax sen small det big time bilder kommer håll ut :huvet

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
525, ?

Hyra, jaja...... Hehehe, vi har haft det lite halvmotigt i år du :7peta

saint skrev:
tänkte bara meddela att jag skippar husaberg nu har hyrt en 525a till finalen 11-12 sep så att jag kan köra nåt race i år det kommer bilder på mitt senaste tokhaveri. tänk er nyrenoverad motor ny vev o allt jag kom 15varv på gelleråsen i måndax sen small det big time bilder kommer håll ut :huvet

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Hm, de e inte så lyckliga på mitt jobb heller, mitt högerknä verkar ha tagit lite semester, haltar de 2första timmarna jag e vaken, två blånaglar å en häck som e lila, men där är ju inte chefen ju lixom.......... muhahha

Men det känns ju litet jämnför med att vara blå å gul....

Vad har du gjort nu då? Inte från Rörbergsvurpan va? :va

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, jag hade massa kinky sex å ramlade ned från balkongen ju!!

Jo, rörberg känns än.... :rolleyes:

EDIT: Såg du på stcc på tv3, interljuv med Fredrik Ekblom, han kör ju kawwa 800 :)
Ebbe skrev:
Vad har du gjort nu då? Inte från Rörbergsvurpan va? :va

Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Nej, jag hade massa kinky sex å ramlade ned från balkongen ju!!

Jo, rörberg känns än.... :rolleyes:

EDIT: Såg du på stcc på tv3, interljuv med Fredrik Ekblom, han kör ju kawwa 800 :)

Åfan, slog du dig så pass?!

Många bilmuppar som åker Jetski... Bra träning ju! :yoparty

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Här kommer lite bilder från G-åsen. Varv nr.14 växlade jag ner 3 ggr, gav lite mellangas och se vad som hände med min fina FP-dämpare. Och så är det två stackars insugsventiler som inte är glada :lol :gråta

Bifogat

• P1000208_5050proc.jpg
    P1000208_5050proc.jpg
    63.9 KB · Visningar: 64
  • P1000209_5050proc.jpg
    P1000209_5050proc.jpg
    49.5 KB · Visningar: 63

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Vi hade storfrämmande i Rättvik i helgen. :D :D

Bifogat

• docu0099_45proc.JPG
    docu0099_45proc.JPG
    103.4 KB · Visningar: 53

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
Här kommer lite bilder från G-åsen. Varv nr.14 växlade jag ner 3 ggr, gav lite mellangas och se vad som hände med min fina FP-dämpare. Och så är det två stackars insugsventiler som inte är glada :lol :gråta
:skrämd Vad GÖR du med din stackars moped?!? :va Och de som säger att det bara är en sak, har FEL! :4skrika Även en Husa har känslor!!! :fatta!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
:rodnar

Alla kan väl göra misstag?!? :( Men MIN moped såg iaf inte ut så där efteråt!!! :fatta! Hon överlevde!!! :Bugar
Sant, det torde dessutom tysta dom värsta häcklarna om Husas bräcklighet. :yoparty

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Sant, det torde dessutom tysta dom värsta häcklarna om Husas bräcklighet. :yoparty
Mmm.. kanske det... :va men det kräver ju att de vet vad som hänt och denna händelse är ngt som jag tycker borde falla i glömska snart!!! :4skrika

Men nog f-n håller de små liven! :) För mycket mer än man kan tro! Eller så var lill-Husan aka Stringtrosan ett under av perfektion, ett praktexemplar helt enkelt!!! :Bugar

Puss då! :kär

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
saint skrev:
WAAAAAAAAAAAAAAAA :skrämd :crash

Vad har du gjort?????

Bara för att förtydliga lite.... Du växlade ner lite för mkt = övervarvet Veiron from HELL kom på besök??? Eller?? Hoppas på det iaf.

Lite personliga dåliga besked då: FIck definitivt svar igår på att nya hojen inte kommer på ett tag :gråta
Handlar nu troligen om början av oktober istället för september öht.

En kul grej dock. Jag styrde en del över Martin Lind igår. Han var på besök till Husagänget här i stan för lite översyn av hojen (jag skulle oxå vilja ha lite "översyn" av dem) och sen var han med på vår träning som JAG var träningsledare på, hihi. Skoj.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Saint, du sa att det var hål i ljuddämparen, inte HÅÅÅÅÅL........ :)

Vad har gått snett då? Fel ihopsatt eller :va

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Yasha skrev:
:skrämd Vad GÖR du med din stackars moped?!? :va Och de som säger att det bara är en sak, har FEL! :4skrika Även en Husa har känslor!!! :fatta!
jag byter olja o ställer ventilerna var 4timme fan kan man va mer noga :confused: jag ska fixa lite bilder på vevhalvorna från förra raset dom va så blåa att man kantro att jag värmt dom med gas då körde jag med castrol gps som hade gått 40minuter de va på midlanda nu körde jag r4 men inte fan gick de nå bättre :( men jag är van jag har rasat eller voltat med nästan allt lånade en bmw m5 en gång skulle åka till jönköping men det komm nån saab o körde om så jag växlade ner o gav allt när jag släpte gasen vibbrerade hela bilen o sen dog den 3kolvar var sönder o toppen sprack jag tror man kan laga 10 husor totalt för att komma upp i priset på den räkningen när jag hämtade min nya gixxer 01 körde jag hela 900meter sen vart det en hög sida 3fingrar brutna o ett nyckelben du skulle ha hört damen på länsförsäkringar när jag ringde henne o förklarade att hojen jag försäkrade en kvart innan va skrot :D har voltat en lastbil kört i diket med en ångvält total kvaddat min mammas bil 17 timmar efter att jag tog körkort listan är lång så lååååång ps om nån tycker inlägget ser rörigt ut så vet jag ej vad . o stor bokstav är :hihi

Last edited:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Tom Byron skrev:
Saint, du sa att det var hål i ljuddämparen, inte HÅÅÅÅÅL........ :)

Vad har gått snett då? Fel ihopsatt eller :va
vet ej men det är inte tändningen det vet jag har bytt allt från dödarknappen till svänghjulet :confused: var o hämta ktmen i dag på gåsen sprang på qitte han såg laddad ut ska ni ner o kolla

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom