Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Muppo, MB fanns ju oxå med lite högre utväxling, de gick alltid fortast....

Min moppe hette TS

NÄr får du hämta din då? Såg i forcebrevet att det var några veckor kvar på 650n.... jag e ollsugen :gnissla

Supermoto skrev:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, då är jag med :)

EDIT: MT-5 hette ju förresten hondamoppen jag tänkte på :fatta!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
"Heda the bom..." :rofl Muahahahaha.... :tummenupp

Fick för övrigt hem mitt nya system till den lokale Husahandlaren idag. Shit va Akra råkkar alltså! Trots att man haft ett sånt redan blir man lika impad igen. Är så skön finish på prylarna!!! :kär Dessutom är det förberett med Akra-orginal buttplugg för banor med hysteriska grannar. Kommer troligtvis INTE användas mycket, men ändå en nice service tycker jag. Tänk om man bara hade tid att montera å köra skiten oxå... varje helg bokad ända in i Oktober en bit... Plus flytt till hus med allt vad det innebär... *suck* Men det blir skitbra när det är klart tror jag!

(Minnesnotering: Handla hem Jäger.)
DU HAR INTE ALLS ETT AKRA DIN FAN!!!
La la la, bingo bingo....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Muppo, MB fanns ju oxå med lite högre utväxling, de gick alltid fortast....

Min moppe hette TS

NÄr får du hämta din då? Såg i forcebrevet att det var några veckor kvar på 650n.... jag e ollsugen :gnissla
Just ja. MT = "enduromodellen" och MB = "landsvägsmodellen".... moppefucko DeLuxe.....

Jag hade en FS1 som gick som faaan :rock

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe e nog inte riktigt frisk i fisken, ska nog göra en svampkoll nästa gång. Jag somnade när vi åkte förbi bodaås eller vad det heter så man vettefan vad han odlat för gräs på trumpeten, :va

:banana hehehehehehehe

Ghost skrev:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nä, nu tycker jag att det varit ALLDELES för lite dyrkningsaktivitet här i fancluben. Börjar Gurun förlora sin glans eller är det bara så att alla hängivna fans är ute och glänser på sina mopeder?!?

HEDA RÅKKAR
HEDA ÄR BÄST
CHIXEN DREGLAR
INGEN PROTEST

:Bugar :bow :Bugar :bow :Bugar :bow :Bugar :bow :Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ehh, har varit hemma från jobbet å :zpy :zpy :zpy i ett par dagar, åt ett päron idag för första gången på 48timmar.......hua va gott det var.

Är alldelse vimsig, har int eorkat suttit vid daton, men det verkar stabilare nu :gnissla

Yasha skrev:
Nä, nu tycker jag att det varit ALLDELES för lite dyrkningsaktivitet här i fancluben. Börjar Gurun förlora sin glans eller är det bara så att alla hängivna fans är ute och glänser på sina mopeder?!?

HEDA RÅKKAR
HEDA ÄR BÄST
CHIXEN DREGLAR
INGEN PROTEST

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Är alldelse vimsig, har int eorkat suttit vid daton, men det verkar stabilare nu :gnissla
Staaaackars Gurun... :( Ingen som har baddat pannan och tagit hand om dig?!? :krama (ja, titta inte på MIG, JAG tar inte hand om kräksjuka personer, inte ens GURUN!!!)

Hoppas du mår bättre och kan äta upp dig igen, det kan ju inte vara nå't kvar av dig?!? :3freak

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
ehh, har varit hemma från jobbet å :zpy :zpy :zpy i ett par dagar, åt ett päron idag för första gången på 48timmar.......hua va gott det var.

The Guru - nu vägandes 70kg MED utrustning....

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:

Hoppas du slipper mitt skit, var sjuk hela förra veckan, har iofs börjat jobba idag men febern har varit närvarande hela dan... :näsblod
Det blir en tidig spöktimme för spöket inatt... :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mmm, segt men jag e ledig några dagar nu så jag får relaxa lite.....

Kollar på det där xtreme makeover på svenska, fan va äckligt

Ghost skrev:
Hoppas du slipper mitt skit, var sjuk hela förra veckan, har iofs börjat jobba idag men febern har varit närvarande hela dan... :näsblod
Det blir en tidig spöktimme för spöket inatt... :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yepp, väger under 60 igen nu SUCK...... det tog fanimej ett år att gå upp de där kilona... booring :kocko

Det snackas om 450 motardklass...... kanske någe för tunnisar hehehe

Supermoto skrev:
The Guru - nu vägandes 70kg MED utrustning....

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Nu har man äntligen sett målflagg i supermono, efter många tappra försök gick det med en hyrd ktm 525 exc. Jag vart 6a av 23st på lördan 38/14 drevning va bra slött bytte till söndan 38/13, låg 4a när det vart rödflagg o omstart weatrace men då var horna förstora muppstopp i starten o tvärsist iväg tänkte bromsa ikapp lite lost tid i ejes men det var som jävligt halt där höll mig på hjulen men stannade i däckshögen tänkte lika att sluta mens jag kan lämna tillbaka hojen hel o ren. Det var iallafall mitt livs roligaste race på lördan, har aldrig kört om så många gånger o kännt mig som en hyrcart på rakorna fan så sakta det gick. Men i det stora hela är jag nöjd, bästa tiderna va 1.17 jag har ju bara kört 15 varv sen 20 Maj o hade en lånad hoj.
Hoppas du kryar på dig Guru. :tummenupp Så kanske vi ses i Rättvik o grattis Ebbe på 30 års dan jag är en dag äldre än dig :hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skoj att det gick bra..... :tummenupp

vad händer med hojen nu då?? Husan alltså, har du rivit den ? vad knasade ??

saint skrev:
Nu har man äntligen sett målflagg i supermono, efter många tappra försök gick det med en hyrd ktm 525 exc. Jag vart 6a av 23st på lördan 38/14 drevning va bra slött bytte till söndan 38/13, låg 4a när det vart rödflagg o omstart weatrace men då var horna förstora muppstopp i starten o tvärsist iväg tänkte bromsa ikapp lite lost tid i ejes men det var som jävligt halt där höll mig på hjulen men stannade i däckshögen tänkte lika att sluta mens jag kan lämna tillbaka hojen hel o ren. Det var iallafall mitt livs roligaste race på lördan, har aldrig kört om så många gånger o kännt mig som en hyrcart på rakorna fan så sakta det gick. Men i det stora hela är jag nöjd, bästa tiderna va 1.17 jag har ju bara kört 15 varv sen 20 Maj o hade en lånad hoj.
Hoppas du kryar på dig Guru. :tummenupp Så kanske vi ses i Rättvik o grattis Ebbe på 30 års dan jag är en dag äldre än dig :hihi

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Det snackas om 450 motardklass...... kanske någe för tunnisar hehehe

App app app, låt inte den nyfunna ödmjukheten gå allt för långt, vi vill ju ha GURUN att dyrka inte gurun!

:Bugar :Bugar :Bugar HEDA

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...