Ta med matlåda till McD
Kan meddela att det var en hejdundrande skoj dag i Strängnäs igår
Fina rejs alla fyra som var nåt att se. Det åkte runt en massa bilar där som nån slags pausunderhållning
Vissa av dem visslade och tjöt och kunde åka riktigt fort. Men de krockade mest med varann och rekord i antal bilar som kom i mål tror jag var fem.
Hur som... Semi ett tog Ahl starten klockrent. Ahl tog f.ö alla starter jag såg. Way to go. Alla husaåkare tog sig till final. Semi två tokdominerade Huvell i början. Han kommer bli asbra om han får lite mer motardtid istället för att leka i MX-sandlådan. Två norrbaggar tog sig vidare från sista chansen.
Ahl tog starten i finalen med Ola E, Johan E, Martin L, Huvell och Johan S strax efter. Efter ungefär halva rejset hade Eifrem tagit en ganska säker ledning med Lind som tvåa med Ejdehage strax efter. Stammbeck, Huvell och Ahl slogs med en Yamma om fjärde. När det var bara några varv kvar hade Ahl tappat mer och Huvell klotade ut på rakan. Lind var nära Eifrem och Stammbeck hade jagat ikapp Ejdehage. Kul som fan, kunde bli Husa 1 o 3. Stammbeck kom aldrig riktigt i slagläge på Ejdehage utan slutade fyra. Precis när Eifrem skulle ta segern i en fin wheelie gjorde Lind en helt galen omkörning ut på startÅmålrakan och vann med minsta möjliga marginal.
Så minns jag det, kan var nåt fel i reportaget. Bra rejs var det iaf