Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nee, jag ska tyvärr inte ned å heja på idolen, men man håller ju tummarna.

Vi får väl se vad som händer med din motor :va

saint skrev:
vet ej men det är inte tändningen det vet jag har bytt allt från dödarknappen till svänghjulet :confused: var o hämta ktmen i dag på gåsen sprang på qitte han såg laddad ut ska ni ner o kolla

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Nee, jag ska tyvärr inte ned å heja på idolen, men man håller ju tummarna.

Vi får väl se vad som händer med din motor :va
Jag kan heja lite åt dig. Sitter på piss-jobbet men ska snart ut dit för att käka lite lunch och glo lite....

PS Har ni sett att delarna som är speciella för FORCE-modellerna nu finns i en egen part-katalog på husaberg.se

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jobb? En lördag, du har väl aldrig i SPorthojs historia spammat på en helg va? Jag har jobbat 10 till åtta hela veckan så jag har varit lite spam-off :rolleyes:

Hälsa Q med en phet kram från Hedis !!! :tungan

Supermoto skrev:
Jag kan heja lite åt dig. Sitter på piss-jobbet men ska snart ut dit för att käka lite lunch och glo lite....

PS Har ni sett att delarna som är speciella för FORCE-modellerna nu finns i en egen part-katalog på husaberg.se

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Joho, när jag jobbar på helgerna :)4skrika) spammar jag ju lika mkt som på vardagarna.

Åkte ut till GÅsen men där stod korkade idioter och ville ha inträde för att glo på en sketen träning. Eftersom det var lite kort om tid kunde jag inte greja depåpass inifrån banan så jag sket i det. Tog tjänsteSaaben och åkte till Lokala McD istället... Sitter och käkar burgare framför datorn nu :brinnerup

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men åhh, du äter ju på McD, du äter väl inte där för att det är gott utan för att det hänger chix där :hoppskrat ...... eller har du chixen i datorn ?? :ajjabajja

Det är ju som att ta med en finndubb till sahara, man äter på McD för att titta på :tuttar inte för det är gott.

Ta med matlåda nästa gång så slipper du betala :hoppa

:blah

Supermoto skrev:
Joho, när jag jobbar på helgerna :)4skrika) spammar jag ju lika mkt som på vardagarna.

Åkte ut till GÅsen men där stod korkade idioter och ville ha inträde för att glo på en sketen träning. Eftersom det var lite kort om tid kunde jag inte greja depåpass inifrån banan så jag sket i det. Tog tjänsteSaaben och åkte till Lokala McD istället... Sitter och käkar burgare framför datorn nu :brinnerup

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ta med matlåda till McD :va

Kan meddela att det var en hejdundrande skoj dag i Strängnäs igår :yoparty
Fina rejs alla fyra som var nåt att se. Det åkte runt en massa bilar där som nån slags pausunderhållning :va Vissa av dem visslade och tjöt och kunde åka riktigt fort. Men de krockade mest med varann och rekord i antal bilar som kom i mål tror jag var fem.
Hur som... Semi ett tog Ahl starten klockrent. Ahl tog f.ö alla starter jag såg. Way to go. Alla husaåkare tog sig till final. Semi två tokdominerade Huvell i början. Han kommer bli asbra om han får lite mer motardtid istället för att leka i MX-sandlådan. Två norrbaggar tog sig vidare från sista chansen.
Ahl tog starten i finalen med Ola E, Johan E, Martin L, Huvell och Johan S strax efter. Efter ungefär halva rejset hade Eifrem tagit en ganska säker ledning med Lind som tvåa med Ejdehage strax efter. Stammbeck, Huvell och Ahl slogs med en Yamma om fjärde. När det var bara några varv kvar hade Ahl tappat mer och Huvell klotade ut på rakan. Lind var nära Eifrem och Stammbeck hade jagat ikapp Ejdehage. Kul som fan, kunde bli Husa 1 o 3. Stammbeck kom aldrig riktigt i slagläge på Ejdehage utan slutade fyra. Precis när Eifrem skulle ta segern i en fin wheelie gjorde Lind en helt galen omkörning ut på startÅmålrakan och vann med minsta möjliga marginal.
Så minns jag det, kan var nåt fel i reportaget. Bra rejs var det iaf :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nee, ta med matlåda till jobbet så du slipper åka till mcd å INTE spana på chixen.

Verkar roligt rejs, jag stannade hemma å puttrade runt med båten istället, det var ingen som ville haka på till strängnäs ju :fatta! .

Supermoto skrev:
Ta med matlåda till McD :va

Kan meddela att det var en hejdundrande skoj dag i Strängnäs igår :yoparty
Fina rejs alla fyra som var nåt att se. Det åkte runt en massa bilar där som nån slags pausunderhållning :va Vissa av dem visslade och tjöt och kunde åka riktigt fort. Men de krockade mest med varann och rekord i antal bilar som kom i mål tror jag var fem.
Hur som... Semi ett tog Ahl starten klockrent. Ahl tog f.ö alla starter jag såg. Way to go. Alla husaåkare tog sig till final. Semi två tokdominerade Huvell i början. Han kommer bli asbra om han får lite mer motardtid istället för att leka i MX-sandlådan. Två norrbaggar tog sig vidare från sista chansen.
Ahl tog starten i finalen med Ola E, Johan E, Martin L, Huvell och Johan S strax efter. Efter ungefär halva rejset hade Eifrem tagit en ganska säker ledning med Lind som tvåa med Ejdehage strax efter. Stammbeck, Huvell och Ahl slogs med en Yamma om fjärde. När det var bara några varv kvar hade Ahl tappat mer och Huvell klotade ut på rakan. Lind var nära Eifrem och Stammbeck hade jagat ikapp Ejdehage. Kul som fan, kunde bli Husa 1 o 3. Stammbeck kom aldrig riktigt i slagläge på Ejdehage utan slutade fyra. Precis när Eifrem skulle ta segern i en fin wheelie gjorde Lind en helt galen omkörning ut på startÅmålrakan och vann med minsta möjliga marginal.
Så minns jag det, kan var nåt fel i reportaget. Bra rejs var det iaf :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ja, nu är det bara så att JAG KAN INTE HÅLLA MIG LÄNGRE!!! :4skrika

GRATTIS PÅ 30-ÅRSDAGEN EBBE!!!
:cpparty :Rockbanan :fyllisar :födelseda :krama

Hoppas allt går bra med flyttstök och födelsedagsfirande! Allt i en enda röra!!!

Puss då!!! :kär

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ÄR DET SANT?????

ÄR HAN SÅ JÄMRANS GAMMAL????

Ska jag komma upp med en käpp åt farbror?
JO, JAG SA "SKA JAG KOMMA UPP MED EN KÄPP ÅT FARBROR???"

GRATTIS DÅ :cpparty :fyllisar :tomten :tuttar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja jävlar tiden springer ifrån oss......

Tycket jag oxå att han var lite stel å knorrade över leder osv, heheh

Närå, Phet med tårta....... :hihi

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tack för dom fina lovorden alla! :D
Partaj blir det men inte just nu. Inge riktigt boende nånstans just nu. Återkommer om tidpunkt. Passar på att köra inflyttningsfesten i samband med den tillställningen. Väl mött! :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jäger !!!

:födelseda :cpparty :corn :öl sedan på natten fosterställning och:zpy
Ebbe skrev:
Tack för dom fina lovorden alla! :D
Partaj blir det men inte just nu. Inge riktigt boende nånstans just nu. Återkommer om tidpunkt. Passar på att köra inflyttningsfesten i samband med den tillställningen. Väl mött! :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Jäger !!!

:födelseda :cpparty :corn :öl sedan på natten fosterställning och:zpy
Jag är !

Lite OT: MP-5? Menar du H&K eller en Honda? Vad är en BOMBARD?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nee, Mp-5an kommer från Kyosho eller den e moddad så det är en MP-6 rakt igenom nu, :tungan H&K brukar jag ha när man har taskigt med deg å spelar CS :)

Bombard ska se o jag hittar någon bild, åkte ju i helgen..... :va

Bombarden e en gummibåt å MP5ans efterföljare hittar du på länken :tungan

http://www.kyosho.com/cars/kyoc0564.html

Bifogat

• bombard60.JPG
    bombard60.JPG
    101.5 KB · Visningar: 44

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Nee, Mp-5an kommer från Kyosho eller den e moddad så det är en MP-6 rakt igenom nu, :tungan H&K brukar jag ha när man har taskigt med deg å spelar CS :)

Bombard ska se o jag hittar någon bild, åkte ju i helgen..... :va

Bombarden e en gummibåt å MP5ans efterföljare hittar du på länken :tungan

http://www.kyosho.com/cars/kyoc0564.html
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, då är jag med :)

EDIT: MT-5 hette ju förresten hondamoppen jag tänkte på :fatta!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
"Heda the bom..." :rofl Muahahahaha.... :tummenupp

Fick för övrigt hem mitt nya system till den lokale Husahandlaren idag. Shit va Akra råkkar alltså! Trots att man haft ett sånt redan blir man lika impad igen. Är så skön finish på prylarna!!! :kär Dessutom är det förberett med Akra-orginal buttplugg för banor med hysteriska grannar. Kommer troligtvis INTE användas mycket, men ändå en nice service tycker jag. Tänk om man bara hade tid att montera å köra skiten oxå... varje helg bokad ända in i Oktober en bit... Plus flytt till hus med allt vad det innebär... *suck* Men det blir skitbra när det är klart tror jag!

(Minnesnotering: Handla hem Jäger.)

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...