Heda fanclub!

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
The complete story of the Rörberg accident.........(inte direkt någon überkvalitet på bilderna)

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Killen på bilden där GURUN reser sig upp ser ut att ha lite kort ryggskena. Kan det stämma :va

Vad har vi lärt oss av det här? Jo, köp RIKTIGA barkisar som tål en smäll :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Kort ryggskena? hur ser du det :) Ebbe till höger och Per till vänster å den färglada e ju jag!

Supermoto skrev:
Killen på bilden där GURUN reser sig upp ser ut att ha lite kort ryggskena. Kan det stämma :va

Vad har vi lärt oss av det här? Jo, köp RIKTIGA barkisar som tål en smäll :7peta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Kort ryggskena? hur ser du det :) Ebbe till höger och Per till vänster å den färglada e ju jag!
Skulle såklart skrivit "killen till höger"... Fel av mig såklart, F'låt :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag fattar ändå inte heda= :kocko

han hade ryggskydd iaf på den bilden, ifall det är det du menar :va :confused:

Supermoto skrev:
Skulle såklart skrivit "killen till höger"... Fel av mig såklart, F'låt :(

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Jag fattar ändå inte heda= :kocko

han hade ryggskydd iaf på den bilden, ifall det är det du menar :va :confused:
Ja, som är lite för kort...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men åhhh, det kan man ju inte se på bilden ju;) superfucko har slagit till igen....... här har man suttit i tittat å funderat vad du ser på bilden som jag inte ser........ muppo :yoparty

Men jag gillar dig ändå :kär
Supermoto skrev:
Ja, som är lite för kort...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Men åhhh, det kan man ju inte se på bilden ju;) superfucko har slagit till igen....... här har man suttit i tittat å funderat vad du ser på bilden som jag inte ser........ muppo :yoparty

Men jag gillar dig ändå :kär
Det syns ju tydligt... Fråga Ebbe då om du inte tror mig :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Quitte, vet du vad. Ebbe blev raggad på av min Muffinsbrud på McD, nu jävlar är det krig :tomten

:tungan

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
VAFAN! DIN BRUD!!! Bjöd hon honom på muffins också??

O som en passus kan jag nämna att det finns ganska trevliga damer i Norge! En av dem var sjuksköterska och borstade bort gammal kalsong + asfalt/sandstrand ur mitt brännsår på skinkan med tandborste o någon "spritspray" (jag fick välja färg på tandborsten själv)... Men det var det värt :banana
Tom Byron skrev:
Quitte, vet du vad. Ebbe blev raggad på av min Muffinsbrud på McD, nu jävlar är det krig :tomten

:tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
eeh, jag har varit hos tandläkarn oxå, de har slutat med de halvgenomskinliga "tröjorna" de hade förut, nu e de svarta å inge seethru längre.

Vad har du gjort för tok då? är norsk asfalt halare? Har du rejsrapport på hemsidan.........*ska spana*

Quitte skrev:
VAFAN! DIN BRUD!!! Bjöd hon honom på muffins också??

O som en passus kan jag nämna att det finns ganska trevliga damer i Norge! En av dem var sjuksköterska och borstade bort gammal kalsong + asfalt/sandstrand ur mitt brännsår på skinkan med tandborste o någon "spritspray" (jag fick välja färg på tandborsten själv)... Men det var det värt :banana

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Det syns ju tydligt... Fråga Ebbe då om du inte tror mig :7peta

Men va är det här?! Ser du inte att jag har ett för kort ryggskydd å du store? :va Du slog nog i huvvet häromdan ändå.... :huvet

:hihi

Å jag har brädat EL GURU DEL STORO idag! Förlåt min härskare!!! :Bugar
Har nyss parkerat mopparna och står i McD-kön (vart annars..!? :D ) å det glider fram en chick i sina bästa sista tonnår å tilltalar THE MAN. Jag står mest bara där å söker kontakt med chiken bakom disken för att få mig en cheese å en kaffe i min tomma mage. Svårt då dom såklart är förblindade av Mannen med stort M.
El GURU säger till chik nr.1 "Ser jag inte cool ut nu då?" Han syftar, antar jag, på klädsel/hållning/muskelspel/frilla mm mm. Döm om min förvåning när chiken
säger "Nää, din polare är mycke coolare!" :Rockbanan
Det krävdes en Walléns-kran för att plocka upp Hedas haka från backen efter det....

Ibland får vi vanliga dödliga känna en kort glimt hur det är att vara The Vandrande Myth hela dagarna, å det är fan inte att leka med det inte! :jäs

Fnissar ff när jag tänker på det... :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vad är det som börjar hända :confused: :va :3freak

Kan det vara Ebbes helsvarta, tokgrymma bajk som fällde avgörandet den hrä gången? NÄE!! GURUMOPPEN är och kommer alltid vara GURUMOPPEN. Vad kan detta ha berott på då? ... tänker .... funderar .... tar en macka och en kopp .... tänker mera .... drar i spakarna till Dr Baltazars idémaskin .... gör ett flödesdiagram .... en tillståndsmaskin .... vafaaan... kan det var så att ..... YATZY

THE GURU har ju såklart tyckt synd om oss vanliga dödliga så länge nu (och speciellt Ebbelainen, hehe) att han faktiskt sa åt das chick innan att hon skulle göra så :mattias

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Vad är det som börjar hända :confused: :va :3freak

Kan det vara Ebbes helsvarta, tokgrymma bajk som fällde avgörandet den hrä gången? NÄE!! GURUMOPPEN är och kommer alltid vara GURUMOPPEN. Vad kan detta ha berott på då? ... tänker .... funderar .... tar en macka och en kopp .... tänker mera .... drar i spakarna till Dr Baltazars idémaskin .... gör ett flödesdiagram .... en tillståndsmaskin .... vafaaan... kan det var så att ..... YATZY

THE GURU har ju såklart tyckt synd om oss vanliga dödliga så länge nu (och speciellt Ebbelainen, hehe) att han faktiskt sa åt das chick innan att hon skulle göra så :mattias

SÅKLART!!!!

Sådärja...... nu är man nertagen på jorden igen.... :tomten

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
SÅKLART!!!!

Sådärja...... nu är man nertagen på jorden igen.... :tomten
Jag vet, ledsen men visst måste det vara så. Hur skulle det annars vara :confused:

PS Ditt långa ryggskydd ligger och väntar på Statoil....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Utredning pågår.......

Någon brutta fick igår kväll kicken från hedas harem....... go figure

Anledningen till att Ebbe råkade se lite coolare ut var att jag hade klämt på mig mitt touringställ som e tvådelat, å därför sitter det lite pösigare å ser lite gubbigare ut ju!!

Imorrn på gelleråsen är ordningen återställd:)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Utredning pågår.......

Någon brutta fick igår kväll kicken från hedas harem....... go figure

Anledningen till att Ebbe råkade se lite coolare ut var att jag hade klämt på mig mitt touringställ som e tvådelat, å därför sitter det lite pösigare å ser lite gubbigare ut ju!!

Imorrn på gelleråsen är ordningen återställd:)

:rofl :rofl :rofl

:Bugar :Bugar :Bugar HEDA

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
WaZZe skrev:
Ni är fan inte friska :kocko :rofl :rofl
Joooo!!! :confused: Det är alla ANDRA som är konstiga! :galen Jag lovar!!! :)

Puss då!!! :kär

Och förresten så ruuuuular Heda på Åsen imorgon!!! No matter WHAT Ebbepojken försöker lura i oss efteråt! :arsele

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom