Supermoto skrev:Killen på bilden där GURUN reser sig upp ser ut att ha lite kort ryggskena. Kan det stämma
Vad har vi lärt oss av det här? Jo, köp RIKTIGA barkisar som tål en smäll
Skulle såklart skrivit "killen till höger"... Fel av mig såklart, F'låtTom Byron skrev:Kort ryggskena? hur ser du det Ebbe till höger och Per till vänster å den färglada e ju jag!
Supermoto skrev:Skulle såklart skrivit "killen till höger"... Fel av mig såklart, F'låt
Supermoto skrev:Ja, som är lite för kort...
Det syns ju tydligt... Fråga Ebbe då om du inte tror migTom Byron skrev:Men åhhh, det kan man ju inte se på bilden ju superfucko har slagit till igen....... här har man suttit i tittat å funderat vad du ser på bilden som jag inte ser........ muppo
Men jag gillar dig ändå
Tom Byron skrev:Quitte, vet du vad. Ebbe blev raggad på av min Muffinsbrud på McD, nu jävlar är det krig
Quitte skrev:VAFAN! DIN BRUD!!! Bjöd hon honom på muffins också??
O som en passus kan jag nämna att det finns ganska trevliga damer i Norge! En av dem var sjuksköterska och borstade bort gammal kalsong + asfalt/sandstrand ur mitt brännsår på skinkan med tandborste o någon "spritspray" (jag fick välja färg på tandborsten själv)... Men det var det värt
Supermoto skrev:Det syns ju tydligt... Fråga Ebbe då om du inte tror mig
Supermoto skrev:Vad är det som börjar hända
Kan det vara Ebbes helsvarta, tokgrymma bajk som fällde avgörandet den hrä gången? NÄE!! GURUMOPPEN är och kommer alltid vara GURUMOPPEN. Vad kan detta ha berott på då? ... tänker .... funderar .... tar en macka och en kopp .... tänker mera .... drar i spakarna till Dr Baltazars idémaskin .... gör ett flödesdiagram .... en tillståndsmaskin .... vafaaan... kan det var så att ..... YATZY
THE GURU har ju såklart tyckt synd om oss vanliga dödliga så länge nu (och speciellt Ebbelainen, hehe) att han faktiskt sa åt das chick innan att hon skulle göra så
Jag vet, ledsen men visst måste det vara så. Hur skulle det annars varaEbbe skrev:SÅKLART!!!!
Sådärja...... nu är man nertagen på jorden igen....
Tom Byron skrev:Utredning pågår.......
Någon brutta fick igår kväll kicken från hedas harem....... go figure
Anledningen till att Ebbe råkade se lite coolare ut var att jag hade klämt på mig mitt touringställ som e tvådelat, å därför sitter det lite pösigare å ser lite gubbigare ut ju!!
Imorrn på gelleråsen är ordningen återställd
Ghost skrev:
Joooo!!! Det är alla ANDRA som är konstiga! Jag lovar!!!WaZZe skrev:Ni är fan inte friska :kocko
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|