Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hpp upp på kassaapparaten så ska jag bånga in den.... :tummenupp

:lol
Supermoto skrev:
Ser ut som insatsstyrken från "Gaypolisen Kalix". Apache är väl den tredje från höger :hihi
Hoppas alla minns Robert E's sketch för annars blir det här inte alls roligt...

En FE450 från 04 för 45 verkar ju lite väl billigt. Nästan tjänstefel att inte köpa.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Ser ut som insatsstyrken från "Gaypolisen Kalix". Apache är väl den tredje från höger :hihi
Hoppas alla minns Robert E's sketch för annars blir det här inte alls roligt...

En FE450 från 04 för 45 verkar ju lite väl billigt. Nästan tjänstefel att inte köpa.

Nä jag har inte sett den sketchen... :lol :brinnerup

Oh vilken tur att jag inte är i tjänst då'ra, för då hade jag ju varit tvungen att lätta på plånboken... :rolleyes:

:tomten

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Var ute med moppen i skogen för första ggn igår.... :banana
Hej va kul det är!!! Å faaan va hojen går! Vet inte om det är att jag inte har åkt så mycke hoj i år men ett par tre ggr blev jag fan rädd när jag pungade ur efter lite grusvägar. Den bara varvar å varvar å slår man i nästa låter den precis lika som på växeln före, å då pratar vi 4'an 5'an.... :hihi
När ska vi ha offroad-äventyr i Örebro då? :7peta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Var ute med moppen i skogen för första ggn igår.... :banana
Hej va kul det är!!! Å faaan va hojen går! Vet inte om det är att jag inte har åkt så mycke hoj i år men ett par tre ggr blev jag fan rädd när jag pungade ur efter lite grusvägar. Den bara varvar å varvar å slår man i nästa låter den precis lika som på växeln före, å då pratar vi 4'an 5'an.... :hihi
När ska vi ha offroad-äventyr i Örebro då? :7peta
Vi har ju fått hojarna nu. Vilket var kriteria ETT. Kriteria TVÅ är att bygga om till stora lul. Det borde tas om hand nu i veckan. Och så ska det köras in lite. Så vad sägs om helgen därefter?? Eller var det då bonnfan hade semester :va Kanske ytterliggare en helg senare... Alltså den 13-14 November... Vi säger det preliminärt så hör jag av mig om/när det ändras på. Låter bra??

PS Var får man tag på Mümelmann billigt???

EDITEDITEDIT: Det var såklart INTE den 13e so mvar intressant utan den 6e. Bonden drar den 7e och är borta t.o.m den 14e så då kör vi den 6e alltså. Ok med er?? Vi ska bara ta bort sista rynkorna på frågetecknet om den 6e här så är det klart till 100%.

Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Vi har ju fått hojarna nu. Vilket var kriteria ETT. Kriteria TVÅ är att bygga om till stora lul. Det borde tas om hand nu i veckan. Och så ska det köras in lite. Så vad sägs om helgen därefter?? Eller var det då bonnfan hade semester :va Kanske ytterliggare en helg senare... Alltså den 13-14 November... Vi säger det preliminärt så hör jag av mig om/när det ändras på. Låter bra??

PS Var får man tag på Mümelmann billigt???

EDITEDITEDIT: Det var såklart INTE den 13e so mvar intressant utan den 6e. Bonden drar den 7e och är borta t.o.m den 14e så då kör vi den 6e alltså. Ok med er?? Vi ska bara ta bort sista rynkorna på frågetecknet om den 6e här så är det klart till 100%.

Tja, jag tror att den 6'e är ok. Ska kolla ordentligt. Ska höra om Krattskaftet ska med oxå med rat-250'n... Det är även han som står för Mümmelleverans isf.
Vad blir det för typ av körning? Stubb eller friåkning? Ska damerna med? Åsa sa nått om att hon å Fia skulle åka 250 på stubb!?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Tja, jag tror att den 6'e är ok. Ska kolla ordentligt. Ska höra om Krattskaftet ska med oxå med rat-250'n... Det är även han som står för Mümmelleverans isf.
Vad blir det för typ av körning? Stubb eller friåkning? Ska damerna med? Åsa sa nått om att hon å Fia skulle åka 250 på stubb!?
Det blir väl vad vi gör det till men stubbåker + konor att köra runt är införskaffade iaf + mammalagad mat *mumsfillibabbasmiley

Om du känner för att dra lite grusväg så går det oxå bra såklart.

Det finns en TS250 :zpy som Åsa lånat några gånger av bonden som har åkern. Kan kanske skaka fram en XR250 oxå om phastaspasta lånar ut den...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
vicken dag snackar vi om nu, jag har ju lite smygmuppigt jobb så jag kommer ju inte alltid loss lixom :3freak

Jag vill oxå rycka lite tearoffs !!!! :Bugar

Får man haka ? :7peta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
vicken dag snackar vi om nu, jag har ju lite smygmuppigt jobb så jag kommer ju inte alltid loss lixom :3freak

Jag vill oxå rycka lite tearoffs !!!! :Bugar

Får man haka ? :7peta
Är inte herrn läskunnig??? Kolla två inlägg över ditt eget så ser du att det är den 6e vi talar om. Jobbhelger går ALLTID att byta bort :fakta

Haka?
Kommer inte :BugarGURUN:bow så blir det SÅKLART inställt :(

Evil M skrev:
Dräpar Hondan står hemma hos mig fortfarande, lite över ett år sen den kom hit. Tror den trivs bra här. Ska ni ha den får ni hämta den själva :tungan
Hela idén var ju såklart att DU skulle ta den med dig när du kommer med lillpickisen och gammelhusan:7peta

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Supermoto skrev:
Hela idén var ju såklart att DU skulle ta den med dig när du kommer med lillpickisen och gammelhusan:7peta

Bhaa, inte kör jag nått annat än en Husabergare på min Husaberg pickis inte, nån måtta får det vara. Vet inte om jag vill ta med min best, du och mindraper kommer bli så ledsna när jag förnedrar era nya moppar med min 01a :rolleyes:

Ne men ska jag sälja den så vill jag inte köra med den, så enkelt är det. Men jag kan ju komma och titta på och grilla korv eller nått.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jeje, hoppas du varvar mig på den där läbbiga åkern så ska du få se på bakhjulspruts så hjälmen snurrar på dig :tungan

6e it is å jag e ledig :yoparty

Supermoto skrev:
Är inte herrn läskunnig??? Kolla två inlägg över ditt eget så ser du att det är den 6e vi talar om. Jobbhelger går ALLTID att byta bort :fakta

Haka?
Kommer inte :BugarGURUN:bow så blir det SÅKLART inställt :(

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Jeje, hoppas du varvar mig på den där läbbiga åkern så ska du få se på bakhjulspruts så hjälmen snurrar på dig :tungan

Jaja, vi får väl se...
Sist jag körde riktigt stubbrace kom jag före en gubbe i 78årsåldern på en lika gammal qvarna, en 13åring på en 65cc och en gammal tjock fan på en arméjawa. Nej just det, han på jawan slog mig ja.....

Gött med ledigt :yoparty
Se nu till att resten av pappskallarna kommer oxå :banana :crash

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:

Meh...!?!?! Du sa ju att du skulle jobba den helgen och inte kunde/ville ta ledigt?!? Vadan detta lappkast? Men jag blir såklart über- :banana !

Muppo!
Jag å Fia är på så vitt vi vet nu. Krattan tror jag är på, beror lite på åkunderlag... Krattsladdarn (å jag) vill helst åka friåkning mest överallt, men om vi kan blanda lite så blir nog alla nöjda. Fan va coolt om damerna kunde ha varsin moppe! :yoparty Status på XR'n? Är det en reserv-/lånemoppe eller bara överblivet gods som ingen vill ta i med tång?
Finns det sovplats för fyra kroppar? Hur mycket mümmelman ska vi ta med? När ska vi komma, fredag eller lördag?
Hur ser naturen ut där vi ska åka då? Skog med stigar/leder är skitkul tycker vi. Sandstränder är oxå skitkul. Bara öppna grusvägar blir rätt tradigt. Gärna kuperad terräng. Fan va nice, nu gäller det att dansa varmväderdansen varje dag då.... :Rockbanan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, men jobbar dagen efter :tummenner så det blir nog ingen juck på supermuppos dancefloor tyvärr :3freak , det var ju snack om tubtoppar :tuttar å stuff på någon studentkrog oxå, men det får jag ta ...........sen :3freak

Men kan nog fixa någe schyssta JohnTravolta moves på åkern oxå :blah

EDIT: Frxtn, e man lurad om man har ett T63 ibak på åkern? Det e ju inget "riktigt" crossdäck lixom ?

Ebbe skrev:
Meh...!?!?! Du sa ju att du skulle jobba den helgen och inte kunde/ville ta ledigt?!? Vadan detta lappkast? Men jag blir såklart über- :banana !

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda anouncear (stavning?)

Surrade med en :tuttar brutta :tuttar i en grannbutik igår å vips så har man fått en brållybejb till vinterns istävlingar, hur många sådan chix springer man över då?

Så nu JÄVLAR ska det sprättas is när det viktigaste e fixxxat lixxxom :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:

Muppo!
Jag å Fia är på så vitt vi vet nu. Krattan tror jag är på, beror lite på åkunderlag... Krattsladdarn (å jag) vill helst åka friåkning mest överallt, men om vi kan blanda lite så blir nog alla nöjda. Fan va coolt om damerna kunde ha varsin moppe! :yoparty Status på XR'n? Är det en reserv-/lånemoppe eller bara överblivet gods som ingen vill ta i med tång?
Finns det sovplats för fyra kroppar? Hur mycket mümmelman ska vi ta med? När ska vi komma, fredag eller lördag?
Hur ser naturen ut där vi ska åka då? Skog med stigar/leder är skitkul tycker vi. Sandstränder är oxå skitkul. Bara öppna grusvägar blir rätt tradigt. Gärna kuperad terräng. Fan va nice, nu gäller det att dansa varmväderdansen varje dag då.... :Rockbanan
Ska försöka svara på allt...
Underlaget är tänkt att vara åker.
Friåkning?? Jag tänker inte hålla i dig iaf, hehe. Eftersom det kommer nårga stycken som i princip aldrig kört innan så vill nog jag kunna ha uppsikt över dem. De får hållas på åkern. Det kommer finnas plats för dig att köra hur fanken du vill.
XR'n ska jag fråga pastaphukot om vi kan låna.
Sovplats är såklart toklugnt (jag har ny soffa).
Skitmycket mümmelman såklart :fyllisar.
Kom gärna på fredag eller tidigt på lördagen. Tror vi bör starta rätt tidigt så vi inte drabbas av mörker/kyla så hårt.
Sandstrand kan du nog glömma tror jag. Vi ska hållas i skog / på åker.

Fick jag med allt? Tror det...

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Ålrajt. Med friåkning menar jag att man åker ut i skogen och tar riktning åt nått håll bara och följer dom stigar/vägar som dyker upp. Alternativt nån rutt som man kan... Vi har grymt sköna sånna turer här i området. Ni får komma hit så vi får visa! (Som sagt...)

Fan va nice det ska bli!!!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe, du surfar runt tiosnåret en vardag, berätta? Har du blivit kontorsmupp och åker runt i en xc90 nu :tungan

Ebbe skrev:
Ålrajt. Med friåkning menar jag att man åker ut i skogen och tar riktning åt nått håll bara och följer dom stigar/vägar som dyker upp. Alternativt nån rutt som man kan... Vi har grymt sköna sånna turer här i området. Ni får komma hit så vi får visa! (Som sagt...)

Fan va nice det ska bli!!!

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
lervälling o hemkört

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Skojigt, nu ska det bara byggas om lite så vi får in VÅRA RADIALOK mellan ekrarna. in i vapensmedjan nu SuperSperma o smöra lite, jag har redan min kontakt vet du.
tips från Ebbe emottages tacksamt då han redan byggt om sin (även om han nu har det gamla dåliga oket :tungan )
ses nästa helg då!
//m

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection