Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Att vurpa in någons nya hoj är aldig fel!! :hihi

Enl. supermoto verkar det ha gått bra iaf, det e ju tur... :tummenupp

Evil M skrev:
Hahaha. Jag var inte med på kvällen så där vet jag inte om det hände nått men det finns filmbevis på när han äter stubbgärde på nära håll med supermotos hoj :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:Bugar Swedie :Bugar ändrade åt mig inatt tror jag, skickade PM igårkväll till honom eller någe sådant.

Blev så konstigt när man spelade CS så jag bytte tillbaka, jag försökte ju vara anonym, men alla chix listade ju rätt snabbt ut vem man var ändå :lol

Heda it is :)

Yasha skrev:
:Bugar När bytte du nick OH STORE GURU?!? :confused:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
:Bugar Swedie :Bugar ändrade åt mig inatt tror jag, skickade PM igårkväll till honom eller någe sådant.

Blev så konstigt när man spelade CS så jag bytte tillbaka, jag försökte ju vara anonym, men alla chix listade ju rätt snabbt ut vem man var ändå :lol

Heda it is :)
:hihi Nu är det kört alltså... What you see is what you get helt enkelt! :yoparty

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Ville bara nämna att jag ÄNTLIGEN fått igång mitt (ebbes gamla) ADSL, så nu skall jag försöka spamma lite mer igen :arsele
Oh, frstn, Telia är JÄTTEsnabba. Om ni inte visste det... :fatta!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Quitte skrev:
Ville bara nämna att jag ÄNTLIGEN fått igång mitt (ebbes gamla) ADSL, så nu skall jag försöka spamma lite mer igen :arsele
Oh, frstn, Telia är JÄTTEsnabba. Om ni inte visste det... :fatta!

Å jag som sa att det funkade bra med Telia... F'LÅT!!! Men förhoppningsvis ska det flyta smärtfritt nu iaf.

Muppo å Åsa!
Tack för en trevlig helg då! Åsas morsa å farsa råkkar phet lär man ju säga. Snacka om schyssta svärpäron. Å jag lovar att du ska få kompensationskrascha min moppe i vinter eller nu i höst om vi hinner åka nå mer tillsammans. Plockade ur motorn ur ramen igår, så till nästnästa helg kanske jag har den ihop igen.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Snart kommer filmbeviset alla väntat på....

Tankade över från kameran igår till computern och började redigera lite. Tyvärr är det inte så lätt när man aldrig gjort det förut men imorron finns nog en liten snutt. Fast undrar hur/var jag lägger upp den :va TomK kanske...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Å jag som sa att det funkade bra med Telia... F'LÅT!!! Men förhoppningsvis ska det flyta smärtfritt nu iaf.

Muppo å Åsa!
Tack för en trevlig helg då! Åsas morsa å farsa råkkar phet lär man ju säga. Snacka om schyssta svärpäron. Å jag lovar att du ska få kompensationskrascha min moppe i vinter eller nu i höst om vi hinner åka nå mer tillsammans. Plockade ur motorn ur ramen igår, så till nästnästa helg kanske jag har den ihop igen.
Jo, de funkar ju _rätt_ bra :)

Krascha på isen :va :3freak
Det gör ju ont ju :crash vill du mig illa :confused: :mad: :D

Hoppas lillmoppen snart mår bra igen...
SKönt att ni lappade ihop det igen förresten :hihi :tuttar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vad sägs?

Är det hyfsat rätt???
Första är jockepåfritiden och andra är jockepåjobbet :D

Bifogat

• 1099995842_988en.gif
    1099995842_988en.gif
    6.5 KB · Visningar: 27
  • jockepåjobbet.gif
    jockepåjobbet.gif
    6.1 KB · Visningar: 24
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
:) :tummenupp
Men vad är det för skräp du har i ansiktet mänska?!? :va
:( Jag ser ju ut så ju :(

Finns de som tycker om det faktiskt.... sådetså...

Det var visst vääääldigt länge sen vi sågs, hehe

Evil M skrev:
Jag trodde den andra var Jocke i ambulansen :rolleyes:
Yeah yeah. Vänta bara...

Skulle vilja ha ännu lite kortare hår, mörkare skägg och ett blått och ett brunt öga....

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Jo, de funkar ju _rätt_ bra :)

Krascha på isen :va :3freak
Det gör ju ont ju :crash vill du mig illa

Hoppas lillmoppen snart mår bra igen...
SKönt att ni lappade ihop det igen förresten :hihi :tuttar

Nää, du ska inte göra illa dig!! Det är ju min moppe som ska förnedras för att blidka din hoj! :tomten

Ska börja plocka isär motorn ikväll, ska bli intressant...

Ja, fast hon gjorde slut igen en sväng innan vi var hemma. Men det löste sig... :kiss :kär :tuttar

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Nu är pärlans hjärta nyspräckt...
Det var packboxen till vevhuset på vänster sida (transkåpan) som hade gått. Den hade hoppat ur läge och sen legat snett och blivit söndernött. Rätt mycket packboxrester mest överallt. Små vassa repor på kolv och foder troligtvis från små bitar av packboxfjädern, lätt nötta stödringar på ramlagren (axialspelet var 0,35, ska ligga över 0,50 iaf), ett stycke vind(!?) bakre kamkedjesläpa. Den måste ha varit så från början, den kan omöjligt ge sig utan anledning. I övrigt så ser det mesta bra ut. :3freak
Hoppas bara att alla delar finns hemma nu så det går fort.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hm, faan va segt grappen!!

Skönt att få det fixxat iaf, mens ka inte axialglappet vara över 0,75?

Jeje, hoppas du e på "fötter" igen :tummenupp

Keep us posted :)

Ebbe skrev:
Nu är pärlans hjärta nyspräckt...
Det var packboxen till vevhuset på vänster sida (transkåpan) som hade gått. Den hade hoppat ur läge och sen legat snett och blivit söndernött. Rätt mycket packboxrester mest överallt. Små vassa repor på kolv och foder troligtvis från små bitar av packboxfjädern, lätt nötta stödringar på ramlagren (axialspelet var 0,35, ska ligga över 0,50 iaf), ett stycke vind(!?) bakre kamkedjesläpa. Den måste ha varit så från början, den kan omöjligt ge sig utan anledning. I övrigt så ser det mesta bra ut. :3freak
Hoppas bara att alla delar finns hemma nu så det går fort.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka