Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hmm... Han verkar gilla att visa upp sin lekamen lite här och där... Jag menar, på Tierp förra helgen så såg jag Helmut totally naked! :rodnar (men bara bakifrån, så jag skådade hans berömda butt :eek: )

:D

Detta inlägg postas under antagande att fanclub-medlemmen Helmut=E**e! Om så icke var fallet, kommer inlägget att raderas pronto!
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Detta inlägg postas under antagande att fanclub-medlemmen Helmut=E**e! Om så icke var fallet, kommer inlägget att raderas pronto!
Skit samma :D
Lite naket har väl aldrig skadat ???

Blir det bättre än lite motorer, lite gummi och lite naket ??? VAAA?? Näe, tänkte väl det.....
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Supermoto skrev:
Skit samma :D
Lite naket har väl aldrig skadat ???

Blir det bättre än lite motorer, lite gummi och lite naket ??? VAAA?? Näe, tänkte väl det.....

Supermoto har talat, så ÄR det...... :fakta :tummenupp

Jag var oxå rätt näck på rörken när jag klädde på mig skinnstället, jag gömde mig bakom bilen (trodde jag) för det var folk i depån som drällde runt. MEn jag hade inte listat ut att jag stod mellan bilen å rakan på Rörken, så jag kunde ju ha bländat :skrämd någon förare......men ingen hasade omkull ivf :p
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Hmm... Han verkar gilla att visa upp sin lekamen lite här och där... Jag menar, på Tierp förra helgen så såg jag Helmut totally naked! :rodnar (men bara bakifrån, så jag skådade hans berömda butt :eek: )

:D

Detta inlägg postas under antagande att fanclub-medlemmen Helmut=E**e! Om så icke var fallet, kommer inlägget att raderas pronto!

I samband med bankörning är det ok att visa lite hud när man byter om tycker jag, för det gör dom flesta då. Men jag ber om urtsäkt om nån (Vera!?.... (säkert!)) blev upprörd av min bleka rumpa! Men på Gotland kan jag bara skylla på spriten (det hände mycket konstigt på Gotland).... :D :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe skrev:
I samband med bankörning är det ok att visa lite hud när man byter om tycker jag, för det gör dom flesta då. Men jag ber om urtsäkt om nån (Vera!?.... (säkert!)) blev upprörd av min bleka rumpa! Men på Gotland kan jag bara skylla på spriten (det hände mycket konstigt på Gotland).... :D :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl

Man SKA bjuda på sig själv, heller en blek rumpa som man delar med sig av än en solbränd som ingen får se :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
I samband med bankörning är det ok att visa lite hud när man byter om tycker jag, för det gör dom flesta då. Men jag ber om urtsäkt om nån (Vera!?.... (säkert!)) blev upprörd av min bleka rumpa! Men på Gotland kan jag bara skylla på spriten (det hände mycket konstigt på Gotland).... :D :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl

Ingen ursäkt behövs, nog har jag sett bleka rumpor förr... :eek: Tyckte bara att det var lite kul att retas juh!!! :p Du får strippa så MYCKET du vill! :tummenupp

Det är bara det att din rumpa har varit väldigt mycket i fokus just nu (butt plugs, blåmärken och nu Gotland som iofs inte var om just rumpan, men ändå ...) och jag bidrog bara lite till uppståndelsen! :hej
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Ingen ursäkt behövs, nog har jag sett bleka rumpor förr... :eek: Tyckte bara att det var lite kul att retas juh!!! :p Du får strippa så MYCKET du vill! :tummenupp

Det är bara det att din rumpa har varit väldigt mycket i fokus just nu (butt plugs, blåmärken och nu Gotland som iofs inte var om just rumpan, men ändå ...) och jag bidrog bara lite till uppståndelsen! :hej

APAPAP !!

Ebbe har inte kört någe med buttplugg än ju!!! Däremot har han visat sitt intresse........... hehe He´s a buttvirgin :fakta
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
F-n vad du råkkar Heda!!! :rock :rock :rock
Jag måste bara få säga det!!! :D

"Heda fanclub" kommer att bli ett uttryck lika väl spritt och klottrat som "Kilroy was here" :fakta
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tackar ödmjukast för de orden :fakta

Krattan, vad händer för dig på Midlanda? Åker du ifall hojen är kvar eller ska den "vila" tills dess nästa ägare pyntat?? Tråkigt att inte få bli omkörd :D :D :D
 

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Kawasaki ZX10R
Tom Byron skrev:
Krattan, vad händer för dig på Midlanda? Tråkigt att inte få bli omkörd :D :D :D
Dream on! :bow Veronica har ju en lånehoj! Sambo lagen du vet! Allt mitt är mitt å allt hennes är mitt oxå!

//Anders :hej
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Heda fanclub teaser

We prådly (zoon) präsänts;
 

Bifogat

  • main_logo.gif
    main_logo.gif
    54.5 KB · Visningar: 97

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Heda the GURU!!! :tummenupp :bow :bow :) :bow :rock

Glad midsommar på er alla, men speciellt HEDA! Kommer du eller hur blir det? Du skulle ju verkligen förgylla våran fest med din närvaro! :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe skrev:
Heda the GURU!!! :tummenupp :bow :bow :) :bow :rock

Glad midsommar på er alla, men speciellt HEDA! Kommer du eller hur blir det? Du skulle ju verkligen förgylla våran fest med din närvaro! :bow

Glad midsommar på dig själv du! Jag har fetångest, helst skulle jag vilja ligga under ett täcke å muppa.

KAN NÅGN STÄNGA AV REGNET........ :fakta

I´ll be in touch
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Glad midsommar på dig själv du! Jag har fetångest, helst skulle jag vilja ligga under ett täcke å nuppa.

KAN NÅGN STÄNGA AV REGNET........ :fakta

I´ll be in touch

:rodnar
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Tom Byron
Glad midsommar på dig själv du! Jag har fetångest, helst skulle jag vilja ligga under ett täcke å nuppa.

KAN NÅGN STÄNGA AV REGNET........

I´ll be in touch
--------------------------------------------------------------------------------

Yasha skrev:

Faaan, du hann före!! :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top