Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Brodde skrev:
Jo faan även långsamma kan ha roligt. He he..

Bara kul att träffa lite folk och att framför allt få äran att dela asfalten med Heda. :bow (även om det var Yasha som jag skulle jaga.)

Är säker på att det blir en Repris på det hela någongång.

Hmm.. jaga mig? Vad har JAG gjort nu då?!? :skrämd :D

Snart varvar du mig!!! Men om du inte följer med till Åland kanske det tar längre tid... :crash
 

Brodde

Skillnad på åka och köra.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm N
Hoj
525
Yasha skrev:
Hmm.. jaga mig? Vad har JAG gjort nu då?!? :skrämd :D

Snart varvar du mig!!! Men om du inte följer med till Åland kanske det tar längre tid... :crash

Ja! Tänkte att jag hänger på Yasha, men det var mer så att Yasha hängde av mig. :D
Tänkte bara att du skulle få agera "hare".

Men skam den som ger sig.
Tveksam till Åland... Upptäkte att jag har en bil i "ej godkänt skick" som måste fixas, men det går ju flera "färjor". :eek:

TomK har ju nästan lovat att bosätta sig där borta nu under sommaren så det blir nog till att åka över sen igen. ;)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
När jag blir stor ska jag jaga Heda! (med hojen alltså!) :bow :bow :bow Heda råkkar!!! :rock :rock :rock

Det kan ta ett helt liv, men det är vägen som är belöningen, inte målet... är det visst nå'n som har sagt?!? :zpy
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
När jag blir stor ska jag jaga Heda! (med hojen alltså!) :bow :bow :bow Heda råkkar!!! :rock :rock :rock

Det kan ta ett helt liv, men det är vägen som är belöningen, inte målet... är det visst nå'n som har sagt?!? :zpy

Jaga om mig är inte merit, prova å kicka butt på din båjfränd istället så ska du se på grejor :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tom Byron skrev:
Jaga om mig är inte merit, prova å kicka butt på din båjfränd istället så ska du se på grejor :tummenupp

:bow :bow :bow MIDLANDA :bow :bow :bow

Boyz n´gurlz, Heda tackar för en zuperduper najz Lördag uppe i Nårrland!!

Faan va roligt vi hade :rock :rock :rock

Vi är bäzt !!!
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
:bow :bow :bow MIDLANDA :bow :bow :bow

Boyz n´gurlz, Heda tackar för en zuperduper najz Lördag uppe i Nårrland!!

Faan va roligt vi hade :rock :rock :rock

Vi är bäzt !!!

Mr Heda som startade i långsamma gruppen och gärna sågar sig själv vilket har gett intrycket av att du skulle vara långsam. Låg ju bakom dig några varv och du kör fort men framförallt så ser det lugnt och harmoniskt ut. Du är mycket bättre än vad du tror så det är bara att haka på i beundrarskaran. Heda rockar fett!!! :tummenupp :tummenupp :rock :bow :bow :bow

/Hising
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nurse Ratched skrev:
Mr Heda som startade i långsamma gruppen och gärna sågar sig själv vilket har gett intrycket av att du skulle vara långsam. Låg ju bakom dig några varv och du kör fort men framförallt så ser det lugnt och harmoniskt ut. Du är mycket bättre än vad du tror så det är bara att haka på i beundrarskaran. Heda rockar fett!!! :tummenupp :tummenupp :rock :bow :bow :bow

/Hising


Tja, vet man inte så lär man ju börja i den änden som man tror att man passar in i..... det gick ju att flytta runt efter tycke å smak så, det var great. :tummenupp

Lugn å harmonisk, då var du motsattsen, åtminstone på rakorna. Jag trodde du skulle flyga av det där vobbelmonstret, fy faan va otrevligt det såg ut!!! Höll den på sådär hela dagen? Jag såg dit framhjul på sidorna av bakdäcket när jag låg bakom, kan inte ha varit roligt :eek: :eek: :eek:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Poser GURU :D

EDIT: Bilden är fotad av "CBJORKMAN" här på forumet.....
Även snodd ifrån umcc´s forumdel här på sporthoj.....
 

Bifogat

  • web1.jpg
    web1.jpg
    105.2 KB · Visningar: 109
Last edited:

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Kawasaki ZX10R
Här kan man se hur Heda kör om både på inner å ytter efter rakan! Heda :rock

Det var skoj där i nårrland!

//Anders :hej
 

Bifogat

  • tommy.jpg
    tommy.jpg
    41.4 KB · Visningar: 104

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Å vart har Motardkungen fått tag i denna bild då?

Har du flera :D

:rock :bow Krattan råKKar :D :bow :rock
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Efter Midlanda har vi svart på vitt:
HEDA RÅKKAR FETAST!!! :rock :bow :rock :bow :rock :bow

TomK och flertalet andra fick se sina buttar kikkade av den Store när han väl masade sig in i snabba gruppen!!! :tummenupp

Alla bortförklaringar undanbedes, för det finns inga ursäkter som duger!!! :fakta
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Poser GURU :D

EDIT: Bilden är fotad av "CBJORKMAN" här på forumet.....
Även snodd ifrån umcc´s forumdel här på sporthoj.....
ÄCKLIGT läcker bild :tummenupp
Och inte bara för att übergurun himself är motivet...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Supermoto skrev:
ÄCKLIGT läcker bild :tummenupp
Och inte bara för att übergurun himself är motivet...

Snubben på bilden stämplar ut för semester i fyra veckor om 6timmar..............heheheh

4skrika ME HAPPY :4skrika
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Tja, vet man inte så lär man ju börja i den änden som man tror att man passar in i..... det gick ju att flytta runt efter tycke å smak så, det var great. :tummenupp

Lugn å harmonisk, då var du motsattsen, åtminstone på rakorna. Jag trodde du skulle flyga av det där vobbelmonstret, fy faan va otrevligt det såg ut!!! Höll den på sådär hela dagen? Jag såg dit framhjul på sidorna av bakdäcket när jag låg bakom, kan inte ha varit roligt :eek: :eek: :eek:

Tja... tordes inte hålla fullt hela rakan då jag knappt kunde hålla i styret när det slog från styrstopp till styrstopp. Yes, det höll på så hela dagen och blev värre och värre ju längre passen led. Måste vara däcket (slicks 120/76 speeeetsig profil) fram då den inte beter sig så med Michelin pilot sport eller regndäck i samma farter. Lagom spännande. Dock så gick den fint i kurvorna så det var bara på rakorna man fick ta det lugnt och inte hålla fullt samt klättra upp på tanken :eek: :eek:

/Hising
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Tja... tordes inte hålla fullt hela rakan då jag knappt kunde hålla i styret när det slog från styrstopp till styrstopp. Yes, det höll på så hela dagen och blev värre och värre ju längre passen led. Måste vara däcket (slicks 120/76 speeeetsig profil) fram då den inte beter sig så med Michelin pilot sport eller regndäck i samma farter. Lagom spännande. Dock så gick den fint i kurvorna så det var bara på rakorna man fick ta det lugnt och inte hålla fullt samt klättra upp på tanken :eek: :eek:

/Hising

Jag kan ju säga att jag heller inte haft wobbelproblem med Duken, men det här var första gången jag körde med slicks på den och nog var det skillnad i nervositet på hojen, alltid. Om jag lade mig ner tidigt, så kunde de hålla sig rakt och fint, men minst oförsiktighet så satte det igång.

Nu har jag dock handlat en mer ban-anpassad hoj idag, så det ska nog bli bra det med...

Någon som tog varvtider på motardåkare och andra ? Åkte man på 1m05s - 1m10s eller så ?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag tog tid på Krattan en sväng, men det såg inte ut som han lade så mycket krut i körningen just då... ca 1.04-1.06 på 4 varv (Han fick soppatorsk när jag skulle börja klocka honom första gången...)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Heda åkte på 1:33 som bästa tid :D
Vad du är dum!!! :rolleyes: Det VET jag att du inte gjorde, för det var vad de klockade för tider på MIG när jag testade Anders' Husa för första gången, förra året, och puttrade fram i typ 120 på bortre rakan... :rodnar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Vad du är dum!!! :rolleyes: Det VET jag att du inte gjorde, för det var vad de klockade för tider på MIG när jag testade Anders' Husa för första gången, förra året, och puttrade fram i typ 120 på bortre rakan... :rodnar

1.31 då :confused:

Skitsamma va klockan sade, jag hade asroligt där, det räcker för mig! :fakta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top