Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Han har säkert fallit offer för Honda-febern och inhandlat en liten ettrig sak som ska kompensera för större massa i jämförelse med vår store GURU!!! :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Han har säkert fallit offer för Honda-febern och inhandlat en liten ettrig sak som ska kompensera för större massa i jämförelse med vår store GURU!!! :D

Han ville ju åka fortare på rakorna ju, då e väl inet hondan rätt moppe va?? Eller går de så innevassen fort??

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Han ville ju åka fortare på rakorna ju, då e väl inet hondan rätt moppe va?? Eller går de så innevassen fort??
Hallå.... 450 + fortare på rakan = "does not compute".
Jag håller inte en 450 som otroligt (åka fortare i kurvorna möjligen) men inte för att åka fortare rakt fram :fakta

Börjar värma upp piskan nu åt Tom. Jag har faktiskt en ridpiska (blå) hemma sedan studietiden... Kanske ska ta med den till Flodland....

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Heda gissar naturligtvis rätt (vad annars ? :bow ). Det bidde en kåpcykel [*] att ställa jäms motarderna. De som kommer till Rörken idag får se den, för jag ska vissla dit på den tänkte jag - kanske tar med till Åland också om den får plats bredvid Duken.

[*] Ja, OK då... det är en Aprilia RS250.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TomK skrev:
Heda gissar naturligtvis rätt (vad annars ? :bow ). Det bidde en kåpcykel [*] att ställa jäms motarderna. De som kommer till Rörken idag får se den, för jag ska vissla dit på den tänkte jag - kanske tar med till Åland också om den får plats bredvid Duken.

[*] Ja, OK då... det är en Aprilia RS250.

Hehehe,

Du e bra knasig du :D

Jag hörde i depån att du snackade någe om nån 250 som gick bra däruppe, snacka om snabba puckar....

TomK, soon kåphojsmupp förnedrad av motarder..........

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Sa' jag att det var just en HONDA han skulle köpa eller?!? Bara att han ville ha något smidigare och lättare... Men det är klart, jag böjer mig för överheten, som naturligtvis AAALLTID har rätt!!! Heda, Heda, Heda :bow :bow :bow :bow

Men en äcklig tvåtaktare, Tom... stinker gör de! :fakta Eller är jag ute och cyklar som vanligt?!? :rodnar

Last edited:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Yasha skrev:

Men en äcklig tvåtaktare, Tom... stinker gör de! :fakta

Jag kan skaffa sån där hallondoftande olja till tvitaktarn, så du har något att sniffa i dig när jag ylar förbi :)

Måste fixa kraschkåpor och mojs innan jag provar seriöst banåka med den. Lite för snygg att klota med som den är nu (och byta ut hockeypucksulorna mot något mjukt och lent gummi).

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TomK skrev:
Jag kan skaffa sån där hallondoftande olja till tvitaktarn, så du har något att sniffa i dig när jag ylar förbi :)

Måste fixa kraschkåpor och mojs innan jag provar seriöst banåka med den. Lite för snygg att klota med som den är nu (och byta ut hockeypucksulorna mot något mjukt och lent gummi).

Är det inte de där som alla 207gp däcken kommer ifrån?? 110 ifram å 150 ibak va? Du kan ju köpa beggade rejsdäck å de passar megabra........faan va fubbigt!

Nog för de är tvåtakt, men de är bra snygga ivf :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda, the expert!!! :fakta Men är du helt säker på att ovan nämnda pung är mjuk och len? Du får gärna berätta för mig hur du vet det... :eek:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nurse Ratched skrev:
Tja... tordes inte hålla fullt hela rakan då jag knappt kunde hålla i styret när det slog från styrstopp till styrstopp. Yes, det höll på så hela dagen och blev värre och värre ju längre passen led. Måste vara däcket (slicks 120/76 speeeetsig profil) fram då den inte beter sig så med Michelin pilot sport eller regndäck i samma farter. Lagom spännande. Dock så gick den fint i kurvorna så det var bara på rakorna man fick ta det lugnt och inte hålla fullt samt klättra upp på tanken :eek: :eek:

/Hising

Är det för däcket är spetsigt eller för de är kassa? Det borde ju vara formen eftersom både du å tom fick samma problem..... :confused: Lättsvängda med andra ord.....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Heda, the expert!!! :fakta Men är du helt säker på att ovan nämnda pung är mjuk och len? Du får gärna berätta för mig hur du vet det... :eek:

Jag fick en vision inatt, TomK naken på sitt ollmonster.......mäh, jag menar Aprilia :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Jag fick en vision inatt, TomK naken på sitt ollmonster.......mäh, jag menar Aprilia :tummenupp
Gay-varning!!! :skrämd

Olla... hmm... undrar vem det var som nästan-ollade på en CRF i lördags... Är det "någon" här på forumet, långt upp i norr, som har en CRF som är lite hängig så har jag lite inside info! :fakta

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu dröjer det inte länge innan ni har Midlanda bilderna i brevlådan...postar två "teasers" så länge...den första är väl Yasha?

Bifogat

• web1.jpg
    web1.jpg
    103.8 KB · Visningar: 108

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Och visst är det här någon av er också??

Fränt med knäskrap på motarden i vilket fall...

Bifogat

• web2.jpg
    web2.jpg
    121.7 KB · Visningar: 114
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024