Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
TomK skrev:
Nu har jag dock handlat en mer ban-anpassad hoj idag, så det ska nog bli bra det med...
Hörru pysen berätta nu då!!!!!!
TomK skrev:
Nu har jag dock handlat en mer ban-anpassad hoj idag, så det ska nog bli bra det med...
Supermoto skrev:Ja verkligen. Pysen!
Berätta nu annars blir det
Yasha skrev:Han har säkert fallit offer för Honda-febern och inhandlat en liten ettrig sak som ska kompensera för större massa i jämförelse med vår store GURU!!!
Hallå.... 450 + fortare på rakan = "does not compute".Tom Byron skrev:Han ville ju åka fortare på rakorna ju, då e väl inet hondan rätt moppe va?? Eller går de så innevassen fort??
TomK skrev:Heda gissar naturligtvis rätt (vad annars ? ). Det bidde en kåpcykel [*] att ställa jäms motarderna. De som kommer till Rörken idag får se den, för jag ska vissla dit på den tänkte jag - kanske tar med till Åland också om den får plats bredvid Duken.
[*] Ja, OK då... det är en Aprilia RS250.
Yasha skrev:
Men en äcklig tvåtaktare, Tom... stinker gör de!
TomK skrev:Jag kan skaffa sån där hallondoftande olja till tvitaktarn, så du har något att sniffa i dig när jag ylar förbi
Måste fixa kraschkåpor och mojs innan jag provar seriöst banåka med den. Lite för snygg att klota med som den är nu (och byta ut hockeypucksulorna mot något mjukt och lent gummi).
TomK skrev:Jag kan skaffa sån där hallondoftande olja till tvitaktarn, så du har något att sniffa i dig när jag ylar förbi ).
(och byta ut hockeypucksulorna mot något mjukt och lent [/B]
Nurse Ratched skrev:Tja... tordes inte hålla fullt hela rakan då jag knappt kunde hålla i styret när det slog från styrstopp till styrstopp. Yes, det höll på så hela dagen och blev värre och värre ju längre passen led. Måste vara däcket (slicks 120/76 speeeetsig profil) fram då den inte beter sig så med Michelin pilot sport eller regndäck i samma farter. Lagom spännande. Dock så gick den fint i kurvorna så det var bara på rakorna man fick ta det lugnt och inte hålla fullt samt klättra upp på tanken
/Hising
Yasha skrev:Heda, the expert!!! Men är du helt säker på att ovan nämnda pung är mjuk och len? Du får gärna berätta för mig hur du vet det...
Gay-varning!!!Tom Byron skrev:Jag fick en vision inatt, TomK naken på sitt ollmonster.......mäh, jag menar Aprilia
Yasha skrev:Är det "någon" här på forumet, långt upp i norr, som har en CRF som är lite hängig så har jag lite inside info!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|